Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απουσιολόγια αντί παρουσιολογίων για τους αναπληρωτές και πλατφόρμες διακίνησης εγγράφων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στο πλαίσιο εφαρμογής του απλοποιημένου κόστους, από 1η Απριλίου 2019 καταργούνται πλέον τα παρουσιολόγια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ και αντικαθίστανται από ειδικό έντυπο αποτύπωσης ημερών απουσίας.

Η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας μας ενημερώνει:

Απλοποίηση διαδικασιών για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ – Τομέα Παιδείας του ΥΠΠΕΘ σε συνεργασία με υπηρεσίες του ΕΣΠΑ του ΥΠΟΙΑΝ συνεχίζει συστηματικά την εφαρμογή ενεργειών στην κατεύθυνση ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗΣ των πολύπλοκων και επιβαρυμένων διαχειριστικά διαδικασιών υλοποίησης έργων ΕΣΠΑ.

Συγκεκριμένα:

  1. Από την έναρξη του σχολικού έτους 2018-2019 εγκρίθηκαν και εφαρμόζονται οι διαδικασίες απλοποιημένου κόστους για όλα τα έργα ΕΣΠΑ που περιλαμβάνουν απασχόληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ προκειμένου να επιτυγχάνεται αποδοτικότερη απορρόφηση των κονδυλίων ΕΣΠΑ, μείωση των διαχειριστικών βαρών και ταχύτερη καταβολή της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών.
  2. Στο πλαίσιο εφαρμογής του απλοποιημένου κόστους, από 1η Απριλίου 2019 καταργούνται πλέον τα παρουσιολόγια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ και αντικαθίστανται από ειδικό έντυπο αποτύπωσης ημερών απουσίας.
  3. Εφαρμόζονται ηλεκτρονικές πλατφόρμες που επιτρέπουν την ταχύτατη και με μηδενικό κόστος διακίνηση των πολυπληθών απαιτούμενων διοικητικών και οικονομικών παραστατικών δεκάδων χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ,
  • η διακίνηση των παραστατικών μεταξύ των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και της ΕΔ ΕΣΠΑ του ΥΠΠΕΘ πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας  https://invoices.espa.minedu.gov.gr
  • πρόσφατα δημιουργήθηκε η πλατφόρμα https://invoices-schools.espa.minedu.gov.gr , η οποία επιτρέπει την διακίνηση παραστατικών και την επικοινωνία μεταξύ των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Σχολικών Μονάδων.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση