Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αριθμοί εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έως 9.4.2020: Συμμετοχές αθροιστικά και ανά ημέρα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αριθμοί εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έως 9.4.2020: Συμμετοχές αθροιστικά και ανά ημέρα – Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αριθμοί εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έως 9.4.2020

Ανακοίνωση με παράθεση στοιχείων κοινοποίησε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με τον απολογισμό της λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι την Πέμπτη 9 Απριλίου 2020.

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση

Συνεχίζεται η ευρύτατη συμμετοχή μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα
#MENOYMEΣΠΙΤΙ #ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕΣΤΟΣΠΙΤΙ
  • Συνεχίζεται η ευρύτατη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα.
  • Σταθερά αυξανόμενη συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης τις τελευταίες 4 εβδομάδες.
  • Σταθερά αυξανόμενη συμμετοχή και των εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης τις τελευταίες 4 εβδομάδες.
  • Ολα τα στοιχεία είναι μέχρι 9 Απριλίου.
  • Μέχρι 9 Απριλίου: Ενταγμένες όλες οι βαθμίδες (Λύκειο, Γυμνάσιο, Δημοτικό)
Συμμετοχές αθροιστικά
  • 4.818.079 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις (webex).
  • 262.704 ψηφιακές τάξεις αθροιστικά.
  • 95.692 εκπαιδευτικοί έχουν προσωπικήψηφιακή τάξη.
  • 17.428.668 λεπτά  μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης αθροιστικά
  • 1.090.011 μαθητές και 166.949  εκπαιδευτικοί  έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).
  • 101 από τα 126 δημόσια ΙΕΚ της χώρας το 95%των μαθημάτων είναι ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.
  • Το 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα ΑΕΙ
Συμμετοχές ανά ημέρα
  • Εως και 643.871 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις κάθε μέρα.
  • Εως και 32.585 ψηφιακές τάξεις την ημέρα.
Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία σε Πίνακες με αριθμούς της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έως 9.4.2020

Δείτε σχετικά

ΕΡΤ-Μαθαίνουμε στο σπίτι: Πρόγραμμα Μεγάλης Εβδομάδας
Διευκρινίσεις αναγκών σε λάπτοπ και τάμπλετ: Νέο έγγραφο
ΔΟΕ για λάπτοπ και τάμπλετ: Να δρομολογηθεί καταγραφή αναγκών με ενιαία κριτήρια για όλη τη χώρα
Προαιρετικά εξ αποστάσεως έως και Μεγάλη Τρίτη 14/4/2020 | Ενημέρωση ΥΠΑΙΘ
Υλοποίηση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Κάλυψη και θεμάτων πέραν των επαναλήψεων, όμως δεν θα αποτελούν διδακτέα ύλη

Πριν φύγετε

Ζαχαράκη: Εξετάζεται το ενδεχόμενο της μη διεξαγωγής προαγωγικών εξετάσεων
Προμήθεια 80 φορητών υπολογιστών για ανάγκες εξ αποστάσεως εργασίας προσωπικού ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση