Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αριθμός αιτήσεων Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 2022: 1EA/2022, 2EA/2022, 3EA/2022, 4EA/2022 & 5EA/2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αριθμός αιτήσεων Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 2022: 1EA/2022, 2EA/2022, 3EA/2022, 4EA/2022 & 5EA/2022, εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ. Η κατανομή υποβολής των αιτήσεων ανά προκήρυξη-Στατιστικά Στοιχεία Προκηρύξεων.

Αριθμός αιτήσεων Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 2022

Το ΑΣΕΠ κοινοποίησε τον αριθμό των αιτήσεων των Προκηρύξεων 1EA/2022, 2EA/2022, 3EA/2022, 4EA/2022 & 5EA/2022, εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και μελών ΕΕΠΕΒΠ.

Αναλυτικά

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ 1EA/2022, 2EA/2022, 3EA/2022, 4EA/2022 & 5EA/2022

Το ΑΣΕΠ γνωστοποιεί ότι, στο πλαίσιο των Προκηρύξεων 1ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 23/21.4.2022/τ. ΑΣΕΠ), 2ΕΑ/2022 ΦΕΚ 24/21.4.2022/τ. ΑΣΕΠ και 27/3.5.2022/τ. ΑΣΕΠ), 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/18.4.2022/τ.ΑΣΕΠ), 4ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 18/18.4.2022/τ.ΑΣΕΠ) και 5ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 19/18.4.2022/τ.ΑΣΕΠ) που αφορούν στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ αντίστοιχα, υποβλήθηκαν συνολικά 80.160 αιτήσεις.

Η κατανομή υποβολής των αιτήσεων ανά προκήρυξη έχει ως εξής:

1ΕΑ/2022: 4.977 αιτήσεις Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) – (3.449 το 2019 – Δείτε ΕΔΩ)

2ΕΑ/2022: 15.712 αιτήσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης –  (9.916 το 2019 – Δείτε ΕΔΩ)

3ΕΑ/2022: 57.576 αιτήσεις ΠΕ – (28.097 αιτήσεις το 2019 – Δείτε ΕΔΩ)

4ΕΑ/2022: 1.772 αιτήσεις ΤΕ – (587 αιτήσεις το 2019 – Δείτε ΕΔΩ)

5ΕΑ/2022: 123 αιτήσεις ΔΕ – (46 αιτήσεις το 2019 – Δείτε ΕΔΩ)

Δείτε

Στατιστικά Στοιχεία Προκηρύξεων 1EA/2022, 2EA/2022, 3EA/2022, 4EA/2022 & 5EA/2022 

Δείτε σχετικά

Αιτήσεις Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 2022: Μεγάλη αύξηση σε σχέση με το 2019-Σύνολο 80.160, από 42.095 

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά κλάδο | Πίνακας 

Οργανικά κενά Δασκάλων 2022-23 4.173 | Πίνακας 

Κενά γενικής αγωγής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 6.530: Ο ΠΑΣΑΔ ζητά πλήρη κάλυψη με διορισμούς 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Εγκύκλιος Μετατάξεων 2022-23 εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αιτήσεις από 17 έως 26.05-Τα οργανικά κενά 

Πριν φύγετε

Αποσπάσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών γενικής αγωγής: Διευκρινίσεις από τη ΔΗΣΥ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση