Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αριθμός αποφοίτων ΕΠΑΛ ειδικοτήτων Βοηθός Νοσηλευτή και Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αριθμός αποφοίτων ΕΠΑΛ ειδικοτήτων Βοηθός Νοσηλευτή και Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων – Στοιχεία από την Υφυπουργό ΠΑΙΘΑ κα Ζέττα Μακρή στη Βουλή.

Αριθμός αποφοίτων ΕΠΑΛ ειδικοτήτων Βοηθός Νοσηλευτή και Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

Στην Ερώτηση του Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κου Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου για το ποιος ήταν ο αριθμός των πτυχιούχων ή αποφοίτων ΙΕΚ και ΕΠΑΛ των ειδικοτήτων που στελεχώνουν τους κλάδους των Σχολικών Νοσηλευτών και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού κατά το εκπαιδευτικό έτος 2022-2023 απάντησε στη Βουλή η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ κα Ζέττα Μακρή.

Ακολουθεί η Απάντηση της Υφυπουργού ΠΑΙΘΑ

“Σε ό,τι αφορά τους τομείς και τις ειδικότητες των επαγγελματικών λυκείων καθορίζεται με την απόφαση του ν.4386 η αντιστοιχία των τομέων στη δεύτερη τάξη των επαγγελματικών λυκείων με τις ειδικότητες της τρίτης τάξης. Υπάρχουν εννέα συνολικά τομείς στους οποίους αντιστοιχούν τριάντα πέντε ειδικότητες της τρίτης τάξης, εκεί συμπεριλαμβάνεται ο τομέας υγείας πρόνοιας ευεξίας στον οποίο εντάσσονται οι ειδικότητες Βοηθός Νοσηλευτή, Βοηθός Ιατρικών Βιολογικών Εργαστηρίων, Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων, Βοηθός Φυσικοθεραπευτή και άλλες ειδικότητες.

Σε ό,τι αφορά τους αποφοίτους, οι απόφοιτοι της ειδικότητας Βοηθός Νοσηλευτή των ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ κατά το σχολικό έτος 2022-2023 ήταν 2422 και 1411 της ειδικότητας Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων.

Δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί θα θελήσουν να υπηρετήσουν το Δημόσιο. Πάντως έχει σημασία και ο αριθμός.

Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 ο συνολικός αριθμός των ενεργών μαθητών της τρίτης τάξης της ειδικότητας Βοηθός Νοσηλευτή ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ είναι 3210 και στους βρεφονηπιοκόμους είναι 2.227.

Οι καταρτιζόμενοι των σχολών ανώτερης επαγγελματικής κατάρτισης, έτσι τους λέμε τώρα μετά και την πρώτη νομοθετική πρωτοβουλία που είχαμε ως Υπουργείο για την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης -υπάρχει μια διαδικασία γραφειοκρατική- αποκτούν το δίπλωμα, συμμετέχουν στις εξετάσεις από όπου παίρνουν την πιστοποίηση.

Υπάρχει και το Συμβούλιο της σύνδεσης με την παραγωγή και την αγορά εργασίας, που σε κάθε περιφέρεια κάνει διάγνωση των αναγκών που υπάρχουν -αυτές είναι απαντήσεις στην ερώτηση αν υπάρχει ανάλογο δυναμικό- και υποβάλλονται και εισηγήσεις στο κεντρικό συμβούλιο για τους τομείς, ειδικότητες, μαθήματα, προγράμματα και δραστηριότητες που πρέπει να λειτουργήσουν.

Επίσης υπάρχει το ετήσιο σχέδιο δράσης, σύμφωνα με την καινούργια νομοθετική πρωτοβουλία που πήραμε που είναι απαραίτητο. Συνυπάρχουν λοιπόν κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης παντού. Η φιλοδοξία είναι αυτά να ενταχθούν και να δημιουργηθεί από ένα, εξήντα τουλάχιστον σε όλη την Ελλάδα”.

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών και διορισμοί Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ που έγιναν έως σήμερα

Ερώτηση για διορισμούς Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ, στη Βουλή 

Πόσοι είναι οι Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας τελικά; 

Μακρή-αξιολόγηση νεοδιόριστων: Μέχρι τη λήξη του σχολ. έτους θα έχει ολοκληρωθεί-Αναδρομική μονιμοποίηση 

Στοιχεία Υπουργείου Παιδείας για προσλήψεις αναπληρωτών έως 23.3.2024-Διορισμούς 2020 έως 2024 

Διορισμοί και μονιμοποιήσεις: Στοιχεία διορισμένων εκπ/κών και ΕΕΠ-ΕΒΠ-4 χρόνια χωρίς διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply