Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αριθμός εισακτέων Τριτοβάθμιας 2024-25: 68.851 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αριθμός εισακτέων Τριτοβάθμιας 2024-25: 68.851 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων – 68.851 έναντι 68.574 πέρσι.

Αριθμός εισακτέων Τριτοβάθμιας

Στον καθορισμό του αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, προέβη με την υπ. αριθ. Φ.253.1/49192/Α5 Απόφαση του, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 2747/14-5-2024, ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης.

Συγκεκριμένα το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοίνωσε ότι δημοσιεύτηκε η Υπουργική Απόφαση για τον καθορισμό του αριθμού εισακτέων σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 και σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, ο συνολικός αριθμός των εισακτέων για την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά θα ανέλθει σε 68.851, έναντι 68.574 θέσεων που ανήλθαν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:

Οι γνώμες των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού, οι οποίες ζητήθηκαν με το υπό στοιχεία Φ.251/12978/A5/7-2-2024 έγγραφο της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Το άρθρο 128 του ν. 5039/2023 «Μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023, συνταξιοδοτική διάταξη, ρυθμίσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας των συγκοινωνιών, διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης, παρεμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας και άλλες επείγουσες διατάξεις» (Α’ 83), σχετικά με την ίδρυση Τμήματος Ψυχολογίας στη Σχολή Επιστημών Αγωγής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Αναλυτικά το ΦΕΚ

ΑΠΟΦΑΣΗ – Αριθμ. Φ.253.1/49192/Α5

Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:….

…..

….αποφασίζουμε:

Α. Ορίζουμε τον αριθμό εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.), των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) και της ΑΣΠΑΙΤΕ για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, ως ακολούθως:

Δείτε το ΦΕΚ Β 2747/14-5-2024

Δείτε το περσινό ΦΕΚ εισακτέων στην Τριτοβάθμια ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Πανελλαδικές υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπ/κές ανάγκες ή ειδ. μαθησιακές δυσκολίες 2024 

Τράπεζα Θεμάτων-Οδηγίες:  Η διαδικασία για τις προαγωγικές, απολυτήριες και επαναληπτικές εξετάσεις Λυκείου 

Χρονοδιάγραμμα εξετάσεων Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ 2024: Λήξη μαθημάτων Παρασκευή 17 Μαΐου 

Χρονοδιάγραμμα εξετάσεων ΓΕΛ-Λυκείων ΕΑΕ 2024: Λήξη μαθημάτων Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 

Χρονοδιάγραμμα εξετάσεων ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ 2024: Λήξη μαθημάτων Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

Χρονοδιάγραμμα εξετάσεων Γυμνασίων 2024: Λήξη μαθημάτων Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

Διδακτέα-εξεταστέα ύλη-Τράπεζα Θεμάτων 2023-24: Ολες οι Αποφάσεις για το ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Λύκειο ΕΝΕΕΓΥΛ 

Δείτε ακόμη

Υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια: H Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων 

Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2024: ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικών και Μουσικών μαθημάτων-ΤΕΦΑΑ 

Αγωνίσματα ΤΕΦΑΑ και υγειονομικές εξετάσεις υποψηφίων από 17 έως 28 Ιουνίου 2024

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση