Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αριθμός εισακτέων ΑΕΙ-ΦΕΚ: 77.415 ανά Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα για το 2021-22

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αριθμός εισακτέων ΑΕΙ-ΦΕΚ: Ανέρχεται σε 77.415 ο συνολικός αριθμός στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες.

Αριθμός εισακτέων ΑΕΙ-ΦΕΚ

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 1929 – 13.05.2021 η υπ. αριθμ. Φ.253.1/53195/Α5 Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως, με τον αριθμό των εισακτέων ανά Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.

Ο συνολικός αριθμός εισακτέων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ανέρχεται σε 77.415.

Η κατανομή του αριθμού στα επιμέρους Τμήματα έγινε σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ με βάση τα εξής κυρίως κριτήρια:
Τις εισηγήσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων

για τον αριθμό των εισακτέων, υπό το πρίσμα και του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου των μετεγγραφών.

Τη στήριξη τριών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ακριτικών περιοχών

(Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), με αύξηση του αριθμού των εισακτέων.

Τη βελτίωση της σύνδεσης της ανώτατης εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας,

με την αύξηση εισακτέων σε Τμήματα με αναμενόμενη αύξηση της απορρόφησης των αποφοίτων τους, όπως π.χ. στα Τμήματα Επιστημών Αγωγής στην Πρώιμη και Παιδική Ηλικία, στα Τμήματα Νηπιαγωγών, στα τμήματα Πληροφορικής, στην Κτηνιατρική.

Τη βελτίωση της αντιστοίχισης εισακτέων και προσωπικού των Τμημάτων.
Την πρόταση αναδιάρθρωσης του Πανεπιστημίου Πατρών

και τη σχετική εισήγηση της ΕΘΑΑΕ, οι οποίες υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας που είναι εν εξελίξει – και των ίδιων των Ιδρυμάτων, όπως η προκείμενη – για εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη.

Δείτε το ΦΕΚ B 1929 – 13.05.2021 Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.

Δείτε επίσης

Συντελεστές ΕΒΕ-ΦΕΚ: Σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών
Πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 2021
Οδηγός επιτυχίας Πανελλαδικών εξετάσεων στις ημέρες Covid -19
Ελάχιστη βάση εισαγωγής για Στρατιωτικές-Αστυνομικές σχολές-ΑΕΝ-Πυροσβεστική-Λιμενικό Σώμα-ΑΣΤΕ
Ορισμός Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής: Eλάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Μελέτη επιπτώσεων Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στην πρόσβαση στα ΑΕΙ από τον ΣΥΡΙΖΑ
ΦΕΚ: Νόμος 4777-2021 Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας

Δείτε επίσης

Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply