Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αρθρο: “Δεν ακούει το Υπουργείο”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

“Δεν ακούει το Υπουργείο”: Ενα άρθρο  του Αθανάσιου Γρίβα, Διευθυντή 18ου Δημοτικού Σχολείου  Αμαρουσίου και αρθρογράφου, κάπως χιουμοριστικό.

Δεν ακούει το Υπουργείο

Μέσα στη θερινή ραστώνη, αποφάσισα να γράψω ένα άρθρο κάπως χιουμοριστικό στο οποίο όμως όλοι όσοι ανακατεύονται στην εκπαιδευτική διαδικασία αν ψάξουν λίγο θα βρουν τον εαυτό τους είτε ως εκπαιδευτικοί, η ως στελέχη της εκπαίδευσης είτε ως αναπληρωτές.

Στα παλιά χρόνια τις δεκαετίες του 80 και του 90, όταν κάποια τηλεφωνική επικοινωνία δεν είχε καλή- καθαρή η γραμμή και δεν μπορούσε ο ένας να ακούσει τον άλλον συνηθίζαμε να λέμε  πάρε το μηδέν και έτσι η γραμμή πιστεύαμε θα βελτιωνόταν.

Δεν ξέρω αν αυτό είναι Αστικός μύθος ή πραγματικότητα, πάντως όλοι την εποχή εκείνη πληκτρολογώντας το μηδέν πιστεύοντας ότι έτσι θα μπορούσε η γραμμή να φτιάξει, για να το καταλάβει τη νεότερη γενιά είναι το  τελείως αντίθετο με τις παρακολουθήσεις ή τις τηλεφωνικές υποκλοπές το ΄΄ πάρε το μηδέν ΄΄στη γλώσσα μας συνήθιζε να σημαίνει, ό,τι και να λέμε κάποιος από τους ομιλούντες  δεν ακούει, άρα λοιπόν το παρακάτω άρθρο με τίτλο πάρε το μηδέν απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας

Οποιοσδήποτε βέβαια παραλληλισμός με πρόσωπα,  καταστάσεις και  γεγονότα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ

μια  σωστή απόφαση ,αναγκαία από  τις κοινωνικές συνθήκες. Αν και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν γνωρίζει πόσες  πραγματικά είναι οι ανάγκες του εκπαιδευτικού συστήματος  σε εκπαιδευτικούς και ποια είναι τα πραγματικά κενά λειτουργικών διδακτικών ωρών. Βέβαια Είμαστε μία χώρα που έτσι όπως πάμε, σε λίγο καιρό θα  κοντεύουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ,  να είναι περισσότεροι από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και σε αυτό όμως το θέμα παρόλο που αξίζουν συγχαρητήρια για τους διορισμούς ,υπάρχει η εξής κατάσταση

οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν, ακόμη δεν γνωρίζουν που θα υπηρετήσουν, αφού μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους και μετά οι αρμόδιες Διευθύνσεις να τους ανακοινώσουν σε ποια περιοχή- χωριουδάκι  ή χωριουδάκια θα πάνε .

Φανταστείτε τώρα τι συμβαίνει σε κάποιες περιοχές-νομούς  οι οποίες είναι μεγάλες ,με πολλά δυσπρόσιτα σημεία .Η συνάδελφός μου  Σταματία τοποθετήθηκε στην περιοχή της Ηλείας ( διαμονή και μόνιμη κατοικία της, η Λήμνος),φανταστείτε ότι θα γνωρίζει πότε θα πρέπει να πιάσει σπίτι λίγες μέρες πριν τα σχολεία ξεκινήσουν ο φίλος Ηλίας  στον  νομό Κορινθίας, περιμένει  να  και αυτός να  μάθει  σε  ποιο μέρος  θα πάει..

Και ευτυχώς βέβαια, που αυτή πήγε στην Ηλεία  και ο άλλος Κόρινθο,

Γιατί αν κάποιος διοριστεί στη Μύκονο για να μπορέσεις να βρεις σπίτι ,σε κάποια λογική τιμή Θα πρέπει να έχεις γνωστή σου την αγαπημένη μου φίλη Μαρίνα η τον  φίλο μας  Γαλάτη ή  να  είναι  φίλος   με  κάποιο Ράμπο του ΣΔΟΕ.

(Πάρε  το  μηδέν )

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

Εδώ έχουμε σπάσει τα κοντέρ αφού οι καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα που είχε το Υπουργείο εξαγγείλει δείχνουν τα εξής

οι διευθυντές εκπαίδευσης τοποθετήθηκαν τώρα όταν με  δηλώσεις στο ΕΘΝΟΣ  και αλλού τονίζονταν ότι .τοποθετήσεις . νέων Διευθυντών εκπαίδευσης αναμένεται περίπου το πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου του 2022 ( 13/12/2021  δήλωση  του  Γ.Γ Κ. Κόπτση).

Μετά από ένα τετράμηνο περίπου καθυστέρηση οι  υποψήφιοι Σχολικοί Σύμβουλοι το μόνο που έχουν κάνει είναι  να καταθέσουν τα χαρτιά τους , δεν έχει γίνει ακόμα ούτε η μοριοδοτησή  τους, όταν  στην ίδια  δήλωση  τονίζονταν ότι «Πριν από τις αρχές Μαΐου να έχουν ανακοινωθεί οι νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης οι οποίοι θα αντικαταστήσουν άμεσα τους Συντονιστές Εκπαίδευσης ¨, και οι διαδικασίες έχουν παγώσει .Αλήθεια  ξέρει  κανένας  το  γιατί;

Ο ι νέοι  Διευθυντές των σχολείων που θα έπρεπε να είχανε επιλεγεί μέχρι το Σεπτέμβριο του 2022 , δεν έχουνε ακόμη καμία ενημέρωση, Γιατί δεν έχει βγει καμιά προκήρυξη  αν και  στις δηλώσεις του  12/2021 όλα θα  ολοκληρώνονταν το καλοκαίρι, δηλαδή τώρα.

.Ξαφνικά όμως μέσα στο μυαλό του Κύρου Γρανάζι,  ο Γλόμπος ( αγαπημένος παιδικός ήρωας) έχει μία φαεινή ιδέα να προηγηθούν πρώτα οι Διευθυντές των σχολείων και μετά να ξεπαγώσουμε τις διαδικασίες σχολικών συμβούλων.

Εξαιρετικό σαν σκεπτικό, αφού δεν μπορέσαμε να τοποθετήσουμε 800 συμβούλους σε σύνολο 3.500 περίπου αιτήσεων, θα μπορέσουμε να βρούμε 12.000 διευθυντές από σύνολο 30.000  ίσως αιτήσεων.

Μαζί Βέβαια με αυτούς θα υποβάλλουν ξανά  αιτήσεις και οι υποψήφιοι για σχολικοί σύμβουλοι ,οι οποίοι αν μετά ξεπαγώσουν οι διαδικασίες και τοποθετηθούν ως σύμβουλοι, θα πρέπει να παραιτηθούν από Διευθυντές  και τη θέση τους να αναλάβουν άλλοι Διευθυντές από τον πίνακα, οι οποίες θα βρίσκονται σε χαμηλότερη σειρά.

Νόμιμο δεν ξέρω  αν είναι, θα  δείξει ,ηθικό πάντως δεν είναι.

(ας  πάρω  το μηδέν)

 ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

μία μέρα παρακολουθώντας τηλεόραση είδα τον Πρωθυπουργό μας, σε συζήτηση για  την  υπογεννητικότητα να  ανακοινώνει το  διευρυμένο έως της  5.30 ολοήμερο. Ένας από τους λόγους όποιος θα βοηθήσει την αύξηση των γεννήσεων στη χώρα μας και τη μείωση της υπογεννητικότητας είναι το διευρυμένο ολοήμερο;. Έμεινα  έκπληκτος μέχρι τώρα πίστευα ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν παιδιά για λόγους οικονομικούς ,για λόγους υγείας για λόγους καριέρας,  δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι η υπογεννητικότητα οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει διευρυμένων ολοήμερο στη χώρα μας νομίζω ότι αν τελικά παρατηρήσουμε αύξηση των γεννήσεων ,αυτή τη σκέψη θα πρέπει να την εξάγουμε και σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα, το μόνο που δεν πρέπει να κάνουμε είναι να δώσουμε τη λύση αυτή ,Στους λαούς της Αφρικής οι οποίοι φαίνεται έχουν βρει άλλους τρόπους για να αντιμετωπίσουν την υπογεννητικότητα.

( ας  ξαναπάρω  το μηδέν)

 ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

έχω να πω το ότι φέτος ,είμαστε όλοι εξοπλισμένοι με τα tablet και τα Laptop των 200 ευρώ .Κρίμα όμως πώς στην καμπάνια αυτή, δεν μπόρεσα να συμμετέχει και ο αγαπημένος μου φίλος με τις εκπομπές του στην τηλεόραση , Κ. Ζερβουδάκης  ό οποιος φωνάζει ΄΄πάρτε κόσμε και κοσμάκη laptop  από  τον Ζερβουδάκη΄΄.

Μ ε τα 200 ευρώ νομίζω, θα μπορέσουμε  να αγοράσουμε  τα εξελιγμένα μηχανήματα τεχνολογίας και  να αντιμετωπίσουμε  απρόσκοπτα το μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας

( θα  πάρω  το μηδέν, δεν ακούω σωστά τις τιμές των Η/Υ )

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

αυτές έπρεπε να ισχύσουν την περσινή χρονιά Δεν πειράζει όμως φέτος τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. και ότι δεν έγινε πέρσι Θα γίνει φέτος μας διαβεβαιώνουν όλοι.

Πριν πάρω το μηδέν θυμήθηκα ότι τη χρονιά που πέρασε κάποιος έπαιρνε  τη  νύχτα  Διευθυντές  σχολείων, λέγοντας τους ότι  είναι  ο Γ.Γ του Υπουργείου. ( Όντως ήταν)

Φαντάσου να  σε πάρει  κατά της  11  το βράδυ στο  κινητό  σας  κάποιος και  να  σας  πει π.χ  Καλησπέρα  σας, είμαι ο Υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης.

Ας βάλω  πολλές τελίτσες αφού δεν υπάρχουν τα  ηχητικά μπιππππππππ.

ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού όλα πλέον είναι υπό έλεγχο ,,η Πανδημία έχει υποχωρήσει και οι μαθητές μας από το σπίτι θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους αν αυτό είναι δυνατό. Γιατί είμαι σίγουρος ότι λόγω της ενεργειακής κρίσης, πολλά σχολεία λόγω έλλειψης χρημάτων για να πληρώσουν το αέριο το οποίο θα έχει εκτοξευθεί στα ύψη, θα δείχνουν πάλι στην τηλεκπαίδευση

Ας είναι καλά τα Laptop μας ,να μπορέσουμε να στηρίξουμε και αυτή τη δύσκολη κρίση, ή θα δοθεί κάποιο επίδομα.

( ας πάρω το μηδέν, γιατί δεν άκουσα την απάντηση)

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

την πρόσληψη των αναπληρωτών ,που έρχονται και αυτοί μαζί με την παράλληλη στήριξη που σίγουρα θα υπάρχουν ελλείψεις, οι  υποψήφιοι γονείς θα διαμαρτύρονται, και σίγουρα το Υπουργείο θα προχωρήσει σε β, γ, δ φάση προσλήψεων και θα ολοκληρώσουμε περίπου κοντά στο Πάσχα.

Όπως προσπαθώ να γράψω το άρθρο αυτό, καθισμένος σε  μια παραλία  και  σκεφτόμενος το μέλλον,  με διακόπτουν συνέχεια φωνές μαμάδων-γιαγιάδων στα παιδιά τους, τα οποία δεν λένε ηρεμήσουν και σχεδόν με απειλητικό ύφος τους λένε΄΄ Γιωργάκη, Μαρία καθίστε ήσυχα ,αλλά δεν φταίτε εσείς όπου να ναι αρχίζει το σχολείο και εκεί θα δείτε τι έχετε να πάθετε΄΄

Με πιάνει πανικός, αλήθεια σε λίγες μέρες αρχίζει το σχολείο και εμείς θα πρέπει να κάνουμε αυτά που κάποιοι γονείς και στη διάρκεια των διακοπών τους δηλώνουν αδυναμία και κούραση να κάνουν .

Μην ξεχνάμε όμως και την υπογεννητικότητα, για να σας φέρω στη μέση το άρθρο αν είναι να βοηθήσουμε την αύξηση του πληθυσμού μας, χαλάλι και ο Γιωργάκης και Μαρία και μικρός Γιαννάκης που από ότι βλέπω πετάει πέτρες σε κάτι λουόμενους και όπου να ναι θα ξεσπάσει φασαρία.

Τελικά  σκέφτομαι  να  πάρω  όχι  το μηδέν  αλλά  το  166.

ΓΡΙΒΑΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  18  Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ  ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ

Δείτε επίσης

Στέγαση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε τουριστικούς προορισμούς της επικράτειας: Εικόνα απελπισίας 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Τοποθέτηση Διευθυντών Εκπαίδευσης: Η Απόφαση με τα ονόματα 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση