Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΑΣΕΠ-Κατάρτιση Πινάκων Ειδικής Αγωγής: Σχετικά με το χρονοβόρο της διαδικασίας-Απάντηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΑΣΕΠ-Κατάρτιση Πινάκων Ειδικής Αγωγής: Σχετικά με το χρονοβόρο της διαδικασίας-Για ποιο λόγο δαπανήθηκε ικανός χρόνος-Απάντηση στη Βουλή του Προέδρου του ΑΣΕΠ.

Για το “χρονοβόρο της διαδικασίας κατάρτισης των πινάκων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής”, που αναφέρεται σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση στη Βουλή, της Βουλευτού της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου, απάντησε ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κος Αθανάσιος Παπαϊωάννου.

Συγκεκριμένα ο κος Παπαϊωάννου επισημαίνει στην απάντησή του πως το ΑΣΕΠ

έδωσε μεγάλη σημασία στην άρτια κατάρτιση και έκδοση των νέων προκηρύξεων, ώστε αυτές να είναι σαφείς και πλήρεις κατά το περιεχόμενό τους, αλλά και όσον το δυνατό πιο απλές και κατανοητές στους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν σε αυτές.

Ολα αυτά, γιατί σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ κο Α. Παπαίωάννου:

“Το ΑΣΕΠ, έχοντας την εμπειρία που αποκόμισε από τις αντίστοιχες προκηρύξεις των εκπαιδευτικών του έτους 2019, οι οποίες ήταν οι πρώτες που εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4589/2019, προκειμένου να αποφευχθούν τα όποια λάθη ή αβλεψίες, οι οποίες εντοπίστηκαν σε επιμέρους διατάξεις αυτών και οδήγησαν κάποιους υποψηφίους σε παρανόηση ως προς τις υποχρεώσεις τους, όπως:

  • τον τρόπο συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων,
  • την έκδοση και καταβολή του ηλεκτρονικού παραβόλου συμμετοχής,
  • τον χρόνο και τρόπο πιστοποίησης των προσόντων και
  • των διάφορων βαθμολογούμενων κριτηρίων των υποψηφίων Θ.Κ.. 3 (ακαδημαϊκών τίτλων, κοινωνικών κριτηρίων και εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας)”
Αλλεπάλληλες συνεννοήσεις σε καθημερινή βάση με το ΥΠΑΙΘ

Ετσι, τονίζει ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ, δαπανήθηκε ικανός χρόνος με αλλεπάλληλες συνεννοήσεις σε καθημερινή βάση με το Υπουργείο Παιδείας, που αποσκοπούσαν στη ρύθμιση πολλών και ποικίλων θεμάτων τα οποία σχετίζονταν με τις μεταβολές/τροποποιήσεις που εν τω μεταξύ έχουν επέλθει στο αρχικό κείμενο του ν. 4589/2019, όπως:

  • Tα απαιτούμενα προσόντα συμμετοχής,
  • τη βαθμολόγηση των ακαδημαϊκών κριτηρίων και της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας,
  • τη συνάφεια των τίτλων σπουδών (βασικών και μεταπτυχιακών) με την Ε.Α.Ε. ή τη Σχολική Ψυχολογία,
  • την παιδαγωγική επάρκεια,
  • τη διαδικασία κατάρτισης των αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων κ.ά.

Το έπραξε, δε, αυτό η Αρχή, σύμφωνα πάντα με την απάντηση στου Προέδρου του ΑΣΕΠ, διότι εκτιμά ότι αυτό θα συμβάλει:

  • Στην ασφαλέστερη και πιο γρήγορη έκδοση των προσωρινών αξιολογικών πινάκων κατάταξης,
  • στη μείωση του αριθμού των ενστάσεων που υποβάλλονται από τους υποψηφίους (επομένως και στη μείωση του χρόνου εξέτασής τους από το Α.Σ.Ε.Π.),
  • στη σύντμηση του χρόνου έκδοσης των τελικών αξιολογικών πινάκων αλλά και
  • στη μείωση του αριθμού των προσφυγών στα διοικητικά δικαστήρια εκ μέρους όσων υποψηφίων θεωρήσουν ότι βλάπτονται από τους πίνακες αυτούς.
Ποικίλες οι αρμοδιότητες της Αρχής

Επιπροσθέτως, σημειώνει ο κος Παπαϊωάννου ότι όλα τα ανωτέρω έλαβαν χώρα στο γενικότερο πλαίσιο των πολλών και ποικίλων αρμοδιοτήτων της Αρχής, όπως:

  • H ολοκλήρωση διαδικασιών άλλων προκηρύξεων,
  • η διενέργεια αναπληρώσεων παλαιότερων προκηρύξεων,
  • ο έλεγχος διαδικασιών πρόσληψης εποχικού προσωπικού,
  • η διενέργεια διαδικασιών επιλογής Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού,
  • η προετοιμασία του γραπτού διαγωνισμού με βάση την προκήρυξη 1Γ/2022 για την πλήρωση 822 θέσεων στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) και του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού.
Το ΑΣΕΠ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την κατάρτιση των Πινάκων

Τέλος, το ΑΣΕΠ, προσθέτει ο κος Παπαϊώάννου, “κατανοώντας την ανησυχία των πολλών χιλιάδων εκπαιδευτικών για επαγγελματική αποκατάσταση, με το αίσθημα ευθύνης που διακατέχει τα μέλη του, όσον αφορά τις νομικές και κοινωνικές υποχρεώσεις τους αλλά και με τη συμβολή του προσωπικού της Γραμματείας του, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, στο πλαίσιο των πολλών και παράλληλων αρμοδιοτήτων του, και θα αξιοποιήσει κάθε πρόσφορο μέσο/μέτρο που έχει στη διάθεσή του ώστε οι διαδικασίες κατάρτισης των αξιολογικών πινάκων των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την έναρξη του σχολικού έτους 2022-2023”.

Δείτε επίσης

Πρόεδρος ΑΣΕΠ για πίνακες ειδικής αγωγής: Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μη φτάσουμε στο τέλος Αυγούστου 

Ερώτηση στη Βουλή για νέους πίνακες Γενικής Αγωγής, προς την Υπουργό Παιδείας 

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά: Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι 

Κεραμέως-γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Εξετάζεται για προσεχείς προσλήψεις και διορισμούς 

Κεραμέως-επέκταση ωραρίου ολοήμερου: Εως τις 17:30 από τον Σεπτέμβριο 2022 

ΦΕΚ: Ηλεκτρονικές εγγραφές-μετεγγραφές σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ μέσω της εφαρμογής “e-εγγραφές”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση