Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΑΣΕΠ: Πότε γίνεται δεκτή η ένσταση για το παράβολο-Δικαίωμα προσφυγής στα Διοικητικά Δικαστήρια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΑΣΕΠ: Πότε γίνεται δεκτή η ένσταση για το παράβολο-Δικαίωμα προσφυγής στα Διοικητικά Δικαστηρία – Απάντηση σε σχετική Ερώτηση στη Βουλή.

ΑΣΕΠ-ένσταση για το παράβολο

“Στο πλαίσιο της εξέτασης των ενστάσεων, εφόσον διαπιστωθεί ότι το παράβολο υπέρ του Δημοσίου έχει καταβληθεί εντός της της καταληκτικής προθεσμίας πληρωμής του των δύο (2) μηνών, όπως αυτή ορίζεται μέσω της  Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, η ένσταση γίνεται δεκτή.

Οι θιγόμενοι από τις πράξεις του ΑΣΕΠ έχουν δικαίωμα προσφυγής με αίτηση ακύρωσης ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων και αυτό έχουν πράξει αρκετοί υποψήφιοι των προκηρύξεων 3ΕΑ/2019, 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019″.

Τα παραπάνω αναφέρει, μεταξύ άλλων, έγγραφο του ΑΣΕΠ,

το οποίο κοινοποίησε στη Βουλή ο Υπουργός Εσωτερικών κος Μάκης Βορίδης, σε απάντηση Ερώτησης του Βουλευτή του ΜΕΡΑ25 κου Γεώργιου Λογιάδη, με θέμα: “Θα δοθεί άμεσα λύση στους χιλιάδες απορριφθέντες λόγω παραβόλου”.

Επιπροσθέτως και σύμφωνα με το έγγραφο του ΑΣΕΠ

Προκύπτει ότι σε 9 προκηρύξεις αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘ, υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής, συνολικά, διακόσιες επτά χιλιάδες επτακόσιοι ογδόντα (207.780) υποψήφιοι (42.110 για την Ειδική Αγωγή και 165.670 για τη Γενική Εκπαίδευση).

Στους πίνακες απορριπτέων

περιλήφθηκαν 18.917 υποψήφιοι, μεταξύ αυτών και όσοι δεν κατέβαλαν το απαιτούμενο από το νόμο και την προκήρυξη παράβολο.

Ποσοστό 4,9% των υποψηφίων είχε μεν δεσμεύσει το παράβολο αλλά δεν είχε καταβάλει και το ποσό που αντιστοιχεί σε αυτό.

Το ΑΣΕΠ εφάρμοσε τον νόμο

και απέρριψε τις αιτήσεις υποψηφίων που δεν είχαν καταβάλει το σχετικό παράβολο συμμετοχής στις διαδικασίες των προκηρύξεων.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο του ΑΣΕΠ για το παράβολο των Προκηρύξεων Υπουργείου Παιδείας

Δείτε επίσης

Για την πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών φοιτητών Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Λευκωσίας & Πάτρας
Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών Φοιτητών Ειδικής Αγωγής: Ερώτηση στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας
Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών ΕΑΕ: Τι είπαν φοιτητές στον ΑΝΤ1 για το ζήτημα της αναστολής
Πρακτική άσκηση στην ΕΑΕ: ” Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε”
Αναστολή πρακτικής άσκησης στα μεταπτυχιακά με συνάφεια στην ΕΑΕ & Σχολ. Ψυχολογία | Επιστολή

Πριν φύγετε

Κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή σε ΑΕΙ: Ερώτηση στη Βουλή για την αναστολή διεξαγωγής τους
 Ανοιχτά ειδικά σχολεία: Οι λόγοι της απόφασης διά ζώσης λειτουργίας-6.809 οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση