Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ασφαλές άνοιγμα σχολείων: Κοινή αγωνιστική πορεία ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ασφαλές άνοιγμα σχολείων: Κοινή αγωνιστική πορεία ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ για την θωράκιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και για την προάσπιση του κοινωνικού αγαθού της Παιδείας-Η πρώτη κοινή κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί με τη μορφή Πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου το απόγευμα της Τετάρτης 15/9 στο κέντρο των Αθηνών. 

Ασφαλές άνοιγμα σχολείων
ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ
Κοινή αγωνιστική πορεία για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, για την θωράκιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και για την προάσπιση του κοινωνικού αγαθού της Παιδείας

 Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση εκπροσώπων των Δ.Σ. των τριών εκπαιδευτικών ομοσπονδιών (Δ.Ο.Ε., Ο.Λ.Μ.Ε., Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.) με αφορμή την έναρξη μιας ακόμη εξαιρετικά δύσκολης σχολικής χρονιάς τόσο λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας αλλά και του ασφυκτικού πλαισίου ελέγχου κάτω από το οποίο καλούνται οι εκπαιδευτικοί να προσφέρουν το έργο τους.

Στη συνάντηση αυτή αποτυπώθηκε η έντονη ανησυχία του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας

για το άνοιγμα των σχολείων χωρίς ουσιαστική προετοιμασία, με  απουσία ουσιαστικού θεσμικού διαλόγου με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και με την κυβέρνηση να εκπέμπουν αντιφατικά και αντικρουόμενα μηνύματα σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Ταυτόχρονα επισημάνθηκε πως η νέα χρονιά βρίσκει τους εκπαιδευτικούς στη δημόσια και στην ιδιωτική εκπαίδευση αντιμέτωπους με μεθοδεύσεις περιστολής των εργασιακών τους δικαιωμάτων και των ακαδημαϊκών και συνδικαλιστικών τους ελευθεριών.

Οι τρεις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες συμφώνησαν

να προγραμματίσουν το επόμενο διάστημα δράσεις με σκοπό να διεκδικηθεί το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και η προστασία του κοινωνικού συνόλου.

Η πρώτη κοινή κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί με τη μορφή Πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου το απόγευμα της Τετάρτης 15/9 στο κέντρο των Αθηνών.

Εξετάζεται επίσης η αναλυτική παρουσίαση των θέσεων και των απόψεων των τριών Ομοσπονδιών σε κοινή συνέντευξη τύπου.

Τα  Δ.Σ.

Δ.Ο.Ε.           Ο.Λ.Μ.Ε.        Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Δείτε επίσης

Συναντήσεις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΥΠΑΙΘ: Αυτοαξιολόγηση-Ευπαθείς ομάδες-Β Φάση προσλήψεων-Επιλογές στελεχών
Οικονόμου-εμβολιασμοί: Τι είπε για πιθανή υποχρεωτικότητα σε εκπαιδευτικούς-Εμβολιασμούς παιδιών από παιδιάτρους
Ζέτα Μακρή-πρωτόκολλα: Ανακοίνωση την Τετάρτη με λεπτομερείς οδηγίες και για ευπαθείς ομάδες
Δεν δικαιολογείται απουσία μαθητή λόγω κρούσματος στην τάξη: Τι είπε η Ν. Κεραμέως για τα νέα Πρωτόκολλα
ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων
Πρωτόκολλα κορονοϊού σχολείων: Αν. Υπουργός Υγείας Γκάγκα: Είναι αυστηρά-Καθηγητής Παυλάκης: Δεν είναι βιώσιμα
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Θεοδωρίδου-άνοιγμα σχολείων: Ενα παιδί στα πέντε κρούσματα με κλειστά σχολεία-Ανησυχία για τη νέα χρονιά

Πριν φύγετε

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες-Β Φάση: Δηλώσεις έως 13.09.2021
 ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση