Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ατομα με οπτική αναπηρία: Νέα ειδικότητα για την επαγγελματική τους αποκατάσταση από το ΚΕΑΤ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ατομα με οπτική αναπηρία: Νέα ειδικότητα για την επαγγελματική τους αποκατάσταση από το ΚΕΑΤ σε συνεργασία με το ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασκευής.

Ατομα με οπτική αναπηρία-Νέα ειδικότητα

Τη νέα ειδικότητα “Ραδιοφωνικός Παραγωγός” προτίθεται να λειτουργήσει το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), σε συνεργασία με το ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασκευής, με γνώμονα την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία όρασης στην αγορά εργασίας και την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Η νέα ειδικότητα «Ραδιοφωνικός Παραγωγός», που κατατέθηκε στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας, ανήκει στην ομάδα επαγγελμάτων Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Δείτε την Ανακοίνωση του του Κέντρου Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών (ΚΕΑΤ)

Θέμα: Νέα ειδικότητα για την επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με οπτική αναπηρία

Το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, σε συνεργασία με το Δ.Ι.Ε.Κ. Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασκευής, πάντοτε με γνώμονα την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία όρασης στην αγορά εργασίας, βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουν ότι για το έτος κατάρτισης 2022 – 2023 προτίθεται να λειτουργήσει μια νέα ειδικότητα με πρωινό ωράριο.

Η νέα ειδικότητα «Ραδιοφωνικός Παραγωγός», που κατατέθηκε στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας, ανήκει στην ομάδα επαγγελμάτων Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Ο/η «Ραδιοφωνικός Παραγωγός» είναι υπεύθυνος/η για το άρτιο τεχνικά και αισθητικά τελικό προϊόν μιας ραδιοφωνικής παραγωγής.

Συμμετέχει σε ολόκληρη τη διαδικασία, από τη δημιουργία ιδεών έως τη διαχείριση της απόκρισης του κοινού μέσα από ένα πρόγραμμα.

Ασχολείται με τη δημιουργική και τεχνική επεξεργασία και τη μετάδοση του τελικού ραδιοφωνικού προϊόντος, με συμβατικές μεθόδους ή από το Διαδίκτυο. Το ψηφιακό ραδιόφωνο αύξησε την ποσότητα των διαθέσιμων ραδιοφωνικών σταθμών και προγραμμάτων.

Οι απόφοιτοι των ΙΕΚ ειδικότητας «Ραδιοφωνικός Παραγωγός», με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχουν αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή τους, είναι ικανοί να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας σε συγκεκριμένες θέσεις στον χώρο του Ραδιοφώνου και γενικότερα των ΜΜΕ.

Οι διπλωματούχοι αυτής της ειδικότητας μπορεί να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας σε συγκεκριμένες θέσεις στον χώρο των ΜΜΕ, της Μουσικής Παιδείας και του Πολιτισμού.

Οι κυριότεροι τομείς απασχόλησης του ειδικευμένου Παραγωγού Ραδιοφωνικών Εκπομπών είναι οι δημόσιοι, ιδιωτικοί και διαδικτυακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί ή σε πλατφόρμες κινητής τηλεφωνίας.

Ενημερώνουμε τους/τις ενδιαφερόμενους/ες ότι η εν λόγω ειδικότητα θα λειτουργήσει, ανάλογα και με το ενδιαφέρον των υποψηφίων. Θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση για την έναρξη της εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον οδηγό κατάρτισης της ειδικότητας «Ραδιοφωνικός παραγωγός» πατώντας εδώ: https://drive.google.com/file/d/1VHTkAyjVq69zPKC738UwsnoaZ7Q5IdV/view?usp=sharing

Δείτε επίσης

Πειραματικά ΔΙΕΚ: Σε 15 ανέρχονται πλέον με τη μετατροπή άλλων 5 λειτουργούντων Δημοσίων ΙΕΚ σε Πειραματικά 

ΦΕΚ: Μέντορας-Ενδοσχολικός Συντονιστής-Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων – Οι 3 Αποφάσεις 

Εξεταστέα ύλη Γενικού Λυκείου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων μαθημάτων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 

Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο ΙΕΠ 2022 ως επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό

Σχολικές εκδρομές με σχολικά λεωφορεία: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση