Κυριακή, 23 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση-ΙΕΠ: Αναρτήθηκαν νέες ενδεικτικές Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης-Και για τον σχολικό εκφοβισμό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση-ΙΕΠ: Αναρτήθηκαν νέες ενδεικτικές Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης – Και για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού καθώς και για την ανάπτυξη των διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας των σχολείων με άλλες σχολικές μονάδες, γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης.

Αξιολόγηση-ΙΕΠ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με ανακοίνωσή του ενημερώνει  ότι έχουν αναρτηθεί νέες ενδεικτικές Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης που υλοποιήθηκαν τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 και αναδείχθηκαν από τα ίδια τα σχολεία στις Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του έργου τους.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΙΕΠ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχέδια δράσης για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού καθώς και για την ανάπτυξη των διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας των σχολείων με άλλες σχολικές μονάδες, γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων – Ανάρτηση Νέων Καλών Πρακτικών Σχεδίων Δράσης

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν αναρτηθεί νέες ενδεικτικές Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης που υλοποιήθηκαν τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 και αναδείχθηκαν από τα ίδια τα σχολεία στις Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του έργου τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχέδια δράσης για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού καθώς και για την ανάπτυξη των διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας των σχολείων με άλλες σχολικές μονάδες, γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης.

Καλές Πρακτικές σχολικών μονάδων – Σχεδιασμός και υλοποίηση σχεδίων δράσης

Η ανάρτηση των Καλών Πρακτικών στοχεύει:

  1. στην επιβράβευση των σχολείων και στην ανάδειξη του έργου τους
  2. στη λειτουργία τους ως εργαλεία υποστήριξης και μάθησης
  3. στη διάχυση του έργου των σχολείων στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Επισημαίνονται τα εξής:

  • Λόγω του μεγάλου αριθμού των προτεινόμενων Καλών Πρακτικών, οι Καλές Πρακτικές που αναρτώνται είναι ενδεικτικές.
  • Κατά την επεξεργασία των Καλών Πρακτικών (γλωσσική επιμέλεια, μορφοποίηση κ.λπ.) προκειμένου να έχουν μια ενιαία μορφή, έχουν αφαιρεθεί αναφορές σε ονόματα εκπαιδευτικών, διευθυντών και ΣΕΕ/ΣΕ, ενώ παραμένουν ονόματα εξωτερικών συνεργατών (που έχουν π.χ. συμβάλει σε επιμορφώσεις κ.λπ.). Έχουν επίσης αφαιρεθεί σύνδεσμοι που παραπέμπουν σε ιστοσελίδες όπως το YouTube ή άλλο υλικό που δημιουργεί θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, περιέχει διαφημίσεις κ.λπ.
  • Η διαδικασία της ανάδειξης Καλών Πρακτικών αποτελεί διαρκές έργο της Μονάδας Ποιότητας και Αξιολόγησης και ο ιστότοπος θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες.

Δείτε επίσης

Ανακλήσεις μονιμοποιήσεων: Ακύρωση συγκέντρωσης διαμαρτυρίας λόγω αναβολής της δίκης μετά από αίτημα του Υπ. Παιδείας 

Δικαστική δικαίωση ΟΙΕΛΕ και της ελεύθερης συνδικαλιστικής έκφρασης 

Εξ αποστάσεως φροντιστήριο για τους μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας προανήγγειλε ο Υπουργός Παιδείας 

Πρόεδρος ΑΣΕΠ-διοριστέοι 2008: “Δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι ο επιτυχών είναι και διοριστέος”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση