Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση νεοδιόριστων του 2020: Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί εντός του σχολ. έτους-Μονιμοποίηση με αναδρομική ισχύ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση νεοδιόριστων του 2020: Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί εντός του σχολικού έτους-Μονιμοποίηση με αναδρομική ισχύ-Ενημέρωση από τον Βουλευτή και υπεύθυνο ΚΤΕ Παιδείας του «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κο Στέφανο Παραστατίδη για τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης.

Αξιολόγηση νεοδιόριστων του 2020

Σχετικά με τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή της Επίκαιρης Ερώτησης του Βουλευτή και υπεύθυνου ΚΤΕ Παιδείας του «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κου Στέφανου Παραστατίδη με θέμα: «Σοβαρές καθυστερήσεις, δυσλειτουργίες και ερωτηματικά ως προς την εγκυρότητα και την αντικειμενικότητα της διαδικασίας αξιολόγησης για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς», την οποία απάντησε η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Δόμνα Μιχαηλίδου, ο κος Παραστατίδης σε ανακοίνωσή του αναφέρει πως η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ αναγνώρισε ουσιαστικά ότι η διαδικασία αξιολόγησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών έχει αποτύχει και προχώρησε σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κο Παραστατίδη:

Η κα Μιχαηλίδου σε ότι αφορά στους νεοδιόριστους του 2020, οι οποίοι παραμένουν σε ομηρία, καθώς με ευθύνη του Υπουργείου δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί μέχρι και σήμερα η διαδικασία της αξιολόγησης, δεσμεύτηκε ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί εντός του σχολικού έτους, ενώ η μονιμοποίησή τους θα έχει αναδρομική ισχύ, με κατοχύρωση των μισθολογικών και υπηρεσιακών ωριμάνσεων και των αντίστοιχων συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων.

Aναγνώρισε δε ότι καμία επιμόρφωση δεν έχει προηγηθεί για τα στελέχη που έχουν αναλάβει την αξιολόγηση. Σύμφωνα με την κα  Μιχαηλίδου, αφού αυτό «δεν ήταν εκ του Νόμου προαπαιτούμενο», η επιμόρφωση των αξιολογητών δεν αποτελεί βασική  προϋπόθεση για την αξιοπιστία και η εγκυρότητα της διαδικασίας.

Ο Βουλευτής και υπεύθυνος ΚΤΕ Παιδείας του «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» θεωρεί πως πρόκειται για μια κυνική ομολογία της κας Μιχαηλίδου για το πως αντιλαμβάνεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επισημαίνοντας ότι “Ενώ σε άλλες χώρες και σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα, πριν ξεκινήσει η διαδικασία, έχουν προηγηθεί εκατοντάδες ώρες επιμόρφωσης των αξιολογητών, η Κυβέρνηση δια της αρμόδιας Υφυπουργού παραδέχεται ότι προχωράει στην εφαρμογή του θεσμού με μηδενική επιμόρφωση”, καταλήγοντας στο ότι είναι πρόδηλο ότι το Υπουργείο Παιδείας “δια πράξεων και παραλείψεων, υπονομεύει και ναρκοθετεί τον ίδιο τον θεσμό της αξιολόγησης”.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Για τη διαδικασία αξιολόγησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών κατατέθηκε Επίκαιρη Ερώτηση για συζήτηση στη Βουλή

Δείτε επίσης

ΔΟΕ κατά της Ενωσης Διευθυντών: Την κατηγορεί για προτροπή προς Δ/ντές σχολείων σε παράτυπες και παράνομες ενέργειες για την Αξιολόγηση 

ΔΟΕ-αξιολόγηση σχολικής μονάδας: “Δεν αλλάζουμε ούτε λέξη από τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων” 

Πλατφόρμα ΙΕΠ για αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Ανοικτή έως 21.12.2023 για την υποβολή Σχεδιασμού Δράσης

Τι είπε για σύσταση νέων οργανικών-διορισμούς-προσλήψεις ο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘΑ Ι. Κατσαρός σε Συλλόγους εκπ/κών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply