Κυριακή, 13 Ιουλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής της Ετήσιας Έκθεσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής της Ετήσιας Έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης – Ανακοίνωση ΙΕΠ.

Αξιολόγηση σχολικής μονάδας

Ανακοίνωση εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με την οποία ενημερώνει ότι η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή στοιχείων στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων έχει οριστεί η Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025 και τα σχετικά πεδία της ηλεκτρονικής φόρμας θα παραμείνουν διαθέσιμα για καταχώριση και επεξεργασία στοιχείων έως και την ημερομηνία αυτή.

Επιπροσθέτως το ΙΕΠ ενθαρρύνει όλες τις σχολικές μονάδες να αξιοποιήσουν τη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης ως ευκαιρία ουσιαστικής αναστοχαστικής πρακτικής, σχεδιασμού και ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων – Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή στοιχείων στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ορίζεται η Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025. Τα σχετικά πεδία της ηλεκτρονικής φόρμας θα παραμείνουν διαθέσιμα για καταχώριση και επεξεργασία στοιχείων έως και την ημερομηνία αυτή.

Την ευθύνη συμπλήρωσης της έκθεσης φέρει ο/η Διευθυντής/ντρια ή ο/η Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, με χρήση των κωδικών του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αποτελεί βασικό εργαλείο καταγραφής του έργου της σχολικής μονάδας και συνδέεται άμεσα με τον προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς. Μέσα από τη διαδικασία αυτή αποτυπώνονται:

  • οι καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν,
  • οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, και
  • οι προτεραιότητες για τη βελτίωση και την περαιτέρω ανάπτυξη της σχολικής μονάδας.

Παράλληλα, η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αποτελεί υπόβαθρο για τη σύνταξη της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης από τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης, διασφαλίζοντας τη συνέχεια και τη συνοχή στη διαδικασία αποτίμησης του έργου της σχολικής μονάδας.

Υπενθυμίζεται ότι μόνο οι Καλές Πρακτικές που έχουν καταχωριστεί στην Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης μπορούν να προταθούν από τον/την Σύμβουλο Εκπαίδευσης για περαιτέρω αξιοποίηση ή διάχυση.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του ΙΕΠ στον σύνδεσμο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis

Το ΙΕΠ ενθαρρύνει όλες τις σχολικές μονάδες να αξιοποιήσουν τη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης ως ευκαιρία ουσιαστικής αναστοχαστικής πρακτικής, σχεδιασμού και ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας.

Δείτε επίσης

Λαχανόκηποι σε 1750 σχολεία με δαπάνη 2 εκατ. ευρώ | H Πρόσκληση 

Ομάδα εργασίας για την Περιβαλλοντική Εκπ/ση/Αειφορία συγκρότησε η Υπ. Παιδείας | Η Απόφαση 

Στο ΕΝΕΕΓΥΛ Αγίας Παρασκευής η Σοφία Ζαχαράκη: ” Σχολείο παράδειγμα παιδαγωγικής αφοσίωσης και κοιν. ένταξης” 

Θερινό Σχολείο Τεχνητής Νοημοσύνης για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου-16 έως 20 Ιουνίου 2025 στο ΕΜΠ 

Επιμόρφωση για Νηπιαγωγούς: «Αναγνωρίζω-Προστατεύω»-Δωρεάν εξ αποστάσεως-Σε θέματα παιδικής προστασίας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply