Πέμπτη, 15 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Β1 επίπεδο ΤΠΕ: Διαθέσιμες οι Βεβαιώσεις Παρακολούθησης επιμόρφωσης 6ης περιόδου, Απρίλιος-Ιούλιος 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Β1 επίπεδο ΤΠΕ: Διαθέσιμες οι Βεβαιώσεις Παρακολούθησης επιμόρφωσης 6ης περιόδου, Απρίλιος-Ιούλιος 2024 – Διατίθενται ηλεκτρονικά στους δικαιούχους εκπαιδευτικούς.

Β1 επίπεδο ΤΠΕ

Διαθέσιμες είναι οι Βεβαιώσεις Παρακολούθησης για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν επιτυχώς στα προγράμματα της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, που έλαβε χώρα το διάστημα Απριλίου – Ιουλίου 2024, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση για την παραλαβή της Βεβαίωσης Παρακολούθησης, είναι η συμπλήρωση, προηγουμένως, των ερωτηματολογίων εισόδου-εξόδου.

Ακολουθεί η σχετική ενημέρωση 

Προς τους εκπαιδευτικούς που ολοκλήρωσαν τα προγράμματα της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ (Απρίλιος – Ιούλιος 2024)

ΘΕΜΑ: 23/12/2024 6η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ – ΔΙΑΘΕΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Σας γνωρίζουμε ότι είναι πλέον διαθέσιμες οι Βεβαιώσεις Παρακολούθησης για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν επιτυχώς στα προγράμματα της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, που έλαβε χώρα το διάστημα Απριλίου – Ιουλίου 2024.

Οι Βεβαιώσεις διατίθενται ηλεκτρονικά στους δικαιούχους εκπαιδευτικούς, δηλαδή εκείνους που πληρούν τις προϋποθέσεις επιτυχούς συμμετοχής, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο κανονιστικό πλαίσιο της επιμόρφωσης (αναφορικά με τον ελάχιστο αριθμό παρουσιών στα μαθήματα, την ενεργό συμμετοχή στο σύγχρονο και στο ασύγχρονο σκέλος του προγράμματος, βλέπε εδώ), μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, με χρήση των προσωπικών τους κωδικών (https://e-pimorfosi.cti.gr/mis, μενού «Προβολή Αποτελεσμάτων Επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ»).

Απαραίτητη προϋπόθεση για την παραλαβή της Βεβαίωσης Παρακολούθησης, είναι η συμπλήρωση, προηγουμένως, των ερωτηματολογίων εισόδου – εξόδου (https://e-pimorfosi.cti.gr/mis, μενού «Ερωτηματολόγια/ Αξιολογήσεις»). Το ερωτηματολόγιο εισόδου είχε διατεθεί στην έναρξη των προγραμμάτων της 6ης περιόδου Β1 επιπέδου ΤΠΕ (μενού: «Ερωτηματολόγια/ Αξιολογήσεις -> Ερωτηματολόγιο εισόδου Β1 (6η περίοδος)») και το ερωτηματολόγιο εξόδου με την ολοκλήρωσή τους (μενού: «Ερωτηματολόγια/ Αξιολογήσεις -> Ερωτηματολόγιο εξόδου Β1 (6η περίοδος)») .

Η συλλογή των στοιχείων που πραγματοποιείται με τη χρήση των δύο παραπάνω ερωτηματολογίων, είναι υποχρεωτική για όλους τους ωφελούμενους-εκπαιδευτικούς της πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου ΤΠΕ) / Μεταφερόμενη πράξη της ΠΠ», δεδομένου ότι η πράξη συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Επισημαίνεται ότι τα ερωτηματολόγια είναι προσωπικά για κάθε επιμορφούμενο, συμπληρώνονται ηλεκτρονικά στο σύνολό τους και μπορούν να υποβληθούν μία μόνο φορά.

Τα στοιχεία που συλλέγονται είναι απογραφικού χαρακτήρα και τα ερωτηματολόγια είναι πολύ μικρής έκτασης και εύκολα στη συμπλήρωσή τους.

Είμαστε στη διάθεσή σας,

Πράξη: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ) / Μεταφερόμενη πράξη της ΠΠ 2014-2020», ΠΑΔΚΣ, ΕΣΠΑ 2021-2027

Δείτε επίσης

Πρόσκληση Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) για την 3η περίοδο επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ 

 Τα δυο νομοσχέδια του Υπουργείου Παιδείας: Ανάλυση περιεχομένου από τον Κ. Πιερρακάκη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply