“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Β Φάση προσλήψεων 27/09 – Πάνω από 10.000 κενά | Ενημέρωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Β Φάση προσλήψεων 27/09 – Πάνω από 10.000 λειτουργικά κενά | Ενημέρωση από τον Αιρετό ΚΥΣΔΕ Νεκτάριο Κορδή με παρουσίαση των υφιστάμενων κενών.

Β Φάση προσλήψεων 27/09

H Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών 2019 φαίνεται πως θα γίνει την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, ενημερώνει με ανακοίνωσή του ο Αιρετός ΚΥΣΔΕ Νεκτάριος Κορδής και ταυτόχρονα επισημαίνει πως δύο εβδομάδες μετά το άνοιγμα των σχολείων σε όλη την Εκπαίδευση η λειτουργία των σχολικών μονάδων μεταφράζεται σε πάνω από 10.000 λειτουργικά κενά.

Δείτε την Ενημέρωση του Αιρετού

Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ

          Νεκτάριου Κορδή

εκλεγμένου  με το ψηφοδέλτιο  των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Η «κανονικότητα» στα σχολεία με πάνω από 10.000 κενά εκπαιδευτικών!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε για την Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών 2019 που φαίνεται πως θα γίνει την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου.

Κατά την Α. Φάση προσλήψεων αναπληρωτών που έγινε στις 5 Σεπτεμβρίου, από τις 20.558 προσλήψεις το 79% δόθηκε στην Πρωτοβάθμια (16.191) και το 21% (4.367) στη Δευτεροβάθμια! Με 1.078 προσλήψεις περισσότερες από το 2018 η Δευτεροβάθμια στη Γενική είχε 57 προσλήψεις λιγότερες!

Στις περισσότερες περιοχές η κάλυψη των κενών θέσεων έγινε σε ποσοστά 30%-40%! Είχαν δηλωθεί περίπου 4600 κενά και καλύφθηκαν τα 1719. Είχαμε συνεπώς πάνω από 60% των αρχικών κενών να παραμένουν χωρίς κάλυψη!

   Τα νεώτερα δεδομένα έχουν ως εξής: Τα κενά που έχουν δηλωθεί από τους ΠΔΕ για τη Γενική Παιδεία είναι 3800! Παράλληλα υπάρχουν και 26.500 ώρες για τα Μουσικά Σχολεία. Στην Ειδική Αγωγή υπάρχουν περίπου 1500 κενά κυρίως σε Τμήματα Ένταξης και σε Παράλληλη Στήριξη! Την ίδια στιγμή και η ΔΟΕ μιλά για πάνω από 4000 κενά στην Πρωτοβάθμια!

Συνολικά δύο εβδομάδες μετά το άνοιγμα των σχολείων σε όλη την Εκπαίδευση έχουμε μια «κανονικότητα» στη λειτουργία των σχολικών μονάδων που μεταφράζεται σε πάνω από 10.000 λειτουργικά κενά!

 Σε αρκετές περιοχές της χώρας δεν διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ!     

Με βάση την ενημέρωση των αιρετών από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, κατά την Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών τα υφιστάμενα κενά είναι τα ακόλουθα:

ΔΔΕ ΕΝΑΠΟΜ.ΚΕΝΑ
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 78 ΑΠΩ-2 ΑΜΩ
ΧΑΝΙΩΝ 101 ΓΕΝΙΚ- 59 ΕΑΕ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 239 ΓΕΝΙΚ- 55 ΕΑΕ.
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 110 ΓΕΝΙΚ-50ΕΑΕ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ 336
ΚΥΚΛΑΔΕΣ 190 ΑΠΩ-23 ΑΜΩ-33 ΕΑΕ
ΧΙΟΣ 52 ΑΠΩ-5 ΑΜΩ
ΣΑΜΟΣ 60 ΓΕΝΙΚ – 30 ΕΑΕ
ΛΕΣΒΟΣ 71 ΑΠΩ-3 ΑΜΩ-

ΕΑΕ: 36 ΑΠΩ-3 ΑΜΩ

ΚΕΡΚΥΡΑ 54 ΑΠΩ- 2 ΑΜΩ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ 55 ΑΠΩ- 5 ΑΜΩ
ΛΕΥΚΑΔΑ 10 ΓΕΝΙΚ- 8 ΕΑΕ- 450 ΩΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΑ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ 46 ΑΠΩ-1 ΑΜΩ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ 95 ΓΕΝΙΚ-ΕΑΕ: 7 ΑΠΩ-

3 ΑΜΩ

ΛΑΚΩΝΙΑ 60
ΗΛΕΙΑ 65
ΜΕΣΣΗΝΙΑ 72
ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑ 166 ΓΕΝ. 84 ΕΑΕ
ΕΥΒΟΙΑ 89 ΑΠΩ-20 ΑΜΩ
Α΄ ΑΘΗΝΑΣ 80 ΓΕΝΙΚ.
Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 57
Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ 75
Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ 64 ΑΠΩ-5ΑΜΩ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ 131 ΑΠΩ-1 ΑΜΩ

ΕΑΕ 43 ΑΠΩ-5 ΑΜΩ

ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗ 85
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚ 79
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ 15 ΓΕΝΙΚ.- 3 ΕΑΕ
ΑΡΤΑ 17 ΑΠΩ-9 ΑΜΩ

ΕΑΕ: 7 ΑΠΩ-9 ΑΜΩ

ΠΡΕΒΕΖΑ 26 ΑΠΩ-22 ΑΜΩ-770 ΩΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΑ
ΙΩΑΝΝΙΝΑ 50 ΑΠΩ-5 ΑΜΩ

ΕΑΕ: 18

ΚΑΡΔΙΤΣΑ 28 ΑΠΩ-4 ΑΜΩ-776 ΩΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΑ
ΤΡΙΚΑΛΑ ΓΕΝ 14 ΑΠΩ- ΕΑΕ 28 ΑΠΩ-1 ΑΜΩ
ΜΑΓΝΗΣΙΑ 100
ΑΝ. ΘΕΣ/ΝΙΚ 24 ΓΕΝΙΚ- 3 ΕΑΕ
ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 130 ΓΕΝΙΚ – 106 ΕΑΕ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ 59 ΓΕΝΙΚ- 20 ΕΑΕ
ΗΜΑΘΙΑ 41
ΚΙΛΚΙΣ 39 ΑΠΩ- 8ΑΜΩ
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 11 ΑΠΩ-1 ΑΜΩ
ΚΟΖΑΝΗ ΓΕΝΙΚΗ 37 ΑΠΩ-1 ΑΜΩ ΕΑΕ 15
ΔΡΑΜΑ 24
ΚΑΒΑΛΑΣ 31 ΓΕΝ.- 19 ΕΙΔΙΚΗΣ
ΕΒΡΟΣ 73 ΓΕΝΙΚ- 6 ΕΑΕ
ΚΟΜΟΤΗΝΗ 44

 

Με βάση τα ενδεικτικά αυτά στοιχεία –και μετά την Α΄ φάση των προσλήψεων- εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρά κενά σε όλες σχεδόν της περιοχές της χώρας!

   Ενδεικτικά στην Κρήτη τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή προσεγγίζουν τα 700! Στο Νότιο Αιγαίο τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή ξεπερνούν τα 550 και στο Βόρειο Αιγαίο τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή  ξεπερνούν τα 250!  Στην Αττική τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή  ξεπερνούν τα 600!

Β Φάση προσλήψεων 27/09

Να υπενθυμίσουμε ότι η φετινή χρονιά έκλεισε με 31.300 προσλήψεις αναπληρωτών σε όλη την εκπαίδευση, 9578 στη Δευτεροβάθμια, 2.500 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών και ότι την δεκαετία 2010-2019 είχαμε συνολικά 21.700 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών από τη Δ.Ε. και 36.000 αποχωρήσεις από όλη την Εκπαίδευση! Η Περιφέρεια Αττικής, η Κεντρική Μακεδονία, η Κρήτη και το Νότιο Αιγαίο είχαν τα μεγαλύτερα ποσοστά προσλήψεων Αναπληρωτών.

   Σχετικά με τα προβλήματα της Προσφυγικής Εκπαίδευσης να τονίσουμε ότι παρά τις συνεχείς αναφορές μας, εξακολουθεί να υπάρχει επιτακτική ανάγκη στελέχωσης με Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων στο Κιλκίς, τη Βέροια, τη Δυτική Θεσσαλονίκη, τη Θεσπρωτία και την Κόρινθο!

Η εξαγγελία της Υπουργού Παιδείας στις 18 Σεπτεμβρίου για μείωση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε φορείς κατά 278 είναι σημαντική, ωστόσο την ίδια μέρα ανακοινώθηκαν 28 νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε φορείς και φυσικά η προσφυγική εκπαίδευση αντιμετωπίζει τις επιτακτικές αυτές ανάγκες!

Δυστυχώς παρά τα στοιχεία αυτά, η πολιτική ηγεσία μεταθέτει τους μόνιμους διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση από το 2021 και μετά! Παράλληλα έχει τονιστεί ότι οι διορισμοί θα γίνουν αφού πρώτα γίνει καταγραφή των εκπαιδευτικών αναγκών και των κενών, των δημογραφικών εξελίξεων, των γεωγραφικών ιδιαιτεροτήτων και φυσικά των δημοσιονομικών περιθωρίων!

Σε κάθε ευκαιρία τονίζεται ότι δεν βρέθηκαν πιστώσεις στον προϋπολογισμό του 2019 για τους 10.500 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση που προβλέπονταν για το 2020 και το 2021!

Σε σχέση με τους μόνιμους διορισμούς, αναμένουμε ακόμη την κατανομή των 4500 προσλήψεων της Ειδικής Αγωγής! Με βάση τα ποσοστά προσλήψεων αναπληρωτών την τελευταία διετία, στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ αντιστοιχούν 1500 τουλάχιστον θέσεις!

Στις 19 Σεπτεμβρίου δημοσιεύτηκε ο προσωρινός αξιολογικός πίνακας της προκήρυξης 1ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ για το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.

Οι αντίστοιχοι πίνακες των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ δεν αναμένονται πριν το Νοέμβριο!  Παράλληλα δεν έχει κατατεθεί η τροπολογία για τη σύσταση οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης και η προκήρυξη για τους νέους πίνακες πρόσληψης της Γενικής Εκπαίδευσης (προφανώς με την εφαρμογή του ν.4589/2019).

Τέλος με βάση  τα τελευταία δημοσιεύματα το Νοέμβριο αναμένεται το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που θα συμπεριλαμβάνει και αλλαγές στις εκπαιδευτικές δομές, στην επιλογή στελεχών, στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων και στην αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για το δίκτυο των προτύπων και πειραματικών σχολείων.

Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο των δημοσιευμάτων μάλιστα, είναι η πρόταση της εξαίρεσης των αιρετών από τα συμβούλια επιλογής στελεχών! Ελπίζουμε κάτι τέτοιο να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα! Πολύ γρήγορα θα το γνωρίζουμε.

Υπενθυμίζω ότι η επιλογή στελεχών έχει παγώσει με προφορική εντολή τη στιγμή που ο ν.4547/2018 είναι σε ισχύ και ήταν σε εξέλιξη η διαδικασία επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης και Συντονιστών Εξωτερικού!

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

Αθήνα 25/9/2019

________________________

Δείτε

Ενημερωτικό Αιρετών: Επικαιροποιημένα Κενά ΠΕ Ανατολικής Αττικής

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

Αιρετός Φασφαλής: «Ὢδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν»

________________________

Δείτε επίσης

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Ζηνα σε

    Που ειναι τα κενα των Γερμανικων και Αγγλικων; Τα καλυψατε με μονιμους; Οι πιστωσεις Εσπα που πηγανε;

Γράψτε μία απάντηση