Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Β Φάση προσλήψεων 2022-23: Πότε θα έχουμε “ροή” του συστήματος-Πόσες θα είναι-Πότε η ανάληψη υπηρεσίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Β Φάση προσλήψεων 2022-23: Πότε θα έχουμε “ροή” του συστήματος-Πόσες θα είναι οι προσλήψεις-Πότε θα έχουμε ανάληψη υπηρεσίας – Ενημέρωση της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια.

Β Φάση προσλήψεων 2022-23

Ενημέρωση από τη Γεωργία Μπουλμέτη και τον Βασίλη Βούγια – Τρίτη 27.09.2022

Σε διαδικασία δρομολόγησης περαιτέρω ενεργειών, αναφορικά με τη διενέργεια προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠΕΒΠ, για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) στα πλαίσια της Β Φάσης, βρίσκεται το ΥΠΑΙΘ, μετά την καταχώριση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ), των λειτουργικών κενών.

Α. Πότε θα έχουμε “ροή” του συστήματος πρόσληψης και πότε ανάληψη υπηρεσίας

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ροή του συστήματος πρόσληψης αναπληρωτών αναμένεται να υπάρξει στο τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, με την ανάληψη υπηρεσίας των προσληφθέντων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ να συμβαίνει στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, δηλαδή έως 7 Οκτωβρίου 2022.

Β. Πόσες θα είναι οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Β Φάση

Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ θα ανέλθουν περί τις 6.000 και θα αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών προσλήψεων (πάνω από 40.000 συνολικά) για το 2022-23. Στην Α Φάση το ποσοστό ανήλθε στο 80% των συνολικών προσλήψεων με 31.846 προσλήψεις αναπληρωτών και θα απομείνει για τις επόμενες Φάσεις το υπόλοιπο 5%.

Γ. Οι προσλήψεις για τις ανάγκες της Β Φάσης θα αφορούν σε:

1. Προσλήψεις σε Γενικά σχολεία, Μουσικά σχολεία, ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ενταξης, ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ, Παράλληλη Στήριξη, για κάλυψη κενών μετά τις προσλήψεις της Α Φάσης, για κάλυψη κενών λόγω μη αποδοχής πρόσληψης, αδειών νεοδιόριστων και αδειών λοχείας αναπληρωτών.

2. Προσλήψεις σε Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

3. Προλήψεις σε ΖΕΠ-Τάξεις Υποδοχής, 1.014 εκπαιδευτικών ΠΕ70 και 46 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

4. Προσλήψεις Ψυχολόγων ΠΕ23 από το Πρόγραμμα “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ”. Εχουν καθορισθεί οι 228 σχολικές μονάδες όπου θα εργασθούν Ψυχολόγοι ΠΕ23 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Οι προσλήψεις 400 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23, από το Πρόγραμμα “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”, δεν θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια της Β Φάσης, καταβάλλεται όμως προσπάθεια να πραγματοποιηθούν λίγο αργότερα – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Υπενθυμίζουμε πως στα Προγράμματα που έτρεξαν στην Α Φάση έχουν μείνει προς διάθεση λίγες πιστώσεις με περισσότερες να έχουν μείνει προς διάθεση από το Πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης, ενώ θα διατεθεί το σύνολο των διαθέσιμων πιστώσεων από τα Προγράμματα που θα “τρέξουν” για πρώτη φορά στη Β Φάση.

Συνολικά θα προσληφθούν φέτος πάνω από 40.000 αναπληρωτές (44.000 πέρσι), ενώ είχαμε και 8.487 μόνιμους διορισμούς και περίπου 4.000 συνταξιοδοτήσεις. Στην Α Φάση φέτος προσλήφθηκαν 31.846 αναπληρωτές.

Δ. Τι έγινε στην Α Φάση προσλήψεων για το 2022-23

Στα πλαίσια της Α Φάσης προσλήψεων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ προσλήφθηκαν 31.846 αναπληρωτές.

ΔΕΙΤΕ: Προσλήψεις αναπληρωτών Α Φάσης 2022-23: Τα ονόματα των 31.846 προσληφθέντων 

 Ε. Τι έγινε στην Β Φάση προσλήψεων πέρσι το 2021-22

Πέρσι, για τη Β Φάση στις 27 Σεπτεμβρίου 2021, είχαμε τις παρακάτω 6.561 προσλήψεις:

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 4.137: α) 1.062 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και β) 3.075 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 1.807: α) 290 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), β) 1.476 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση, και γ) 33 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων Επίσης, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο.

Για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ είχαμε 617 προσλήψεις: Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 139 – Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 161 – Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 46 – Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 23 – Στα Επαγγελματικά Λύκεια → 214  – Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 34.

Δείτε σχετικά

Τάξεις Υποδοχής: Ενταξη σχολικών μονάδων στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) 

ΦΕΚ-ΔΥΕΠ: Ιδρύθηκαν για το 2022-23 με Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή 

Κοινωνικοί Λειτουργοί-Τάξεις Υποδοχής: Οι 46 σχολικές μονάδες που θα προσληφθούν αναπληρωτές 

Οδηγός υποστήριξης ΕΠΑΛ: Για προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας και ΕΕΠ-Ψυχολόγων ΠΕ23 

Οδηγός υλοποίησης νέου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου για προσλήψεις αναπληρωτών 

Ενταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-προσλήψεις εκπ/κών/ΕΕΠ | Οδηγός

Οδηγός Υποστηρικτικών δομών για προσλήψεις αναπληρωτών σε ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ 

Πρόσληψη αναπληρωτών σε ΣΜΕΑΕ-ΤΕ: Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες, 2022-23 | Οδηγός υλοποίησης

Μουσικά σχολεία-Οδηγός υλοποίησης: “Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων” 

Δείτε ακόμη

Προσληφθέντες ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τα Προγράμματα πρόσληψης-ΤΟΜΕΑΚΟ-ΠΕΠ-ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ 

Προσλήψεις και διορισμοί 2020-22 εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ένα αρχείο

Προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το 2017 έως σήμερα ανά κλάδο, δομή, περιοχή-Και η Α Φάση 4ετίας 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση