Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Β’ φάση πρόσληψης αναπληρωτών στις αρχές Οκτωβρίου σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας | Ενημέρωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Β’ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών στις αρχές Οκτωβρίου σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας-Ενημέρωση από τον Αιρετό στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλο.

Β’ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών στις αρχές Οκτωβρίου

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στη σημερινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ η Β’ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Οκτωβρίου, ενημερώνει ο Αιρετός στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρής Κατσωνόπουλος, ο οποίος παραβρέθηκε στη σημερινή συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ και τους αιρετούς στο ΚΥΣΔΕ.

Ακολουθεί η ενημέρωση του Αιρετού

Β’ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών αρχές Οκτωβρίου απάντησε το Υπουργείο στην ΟΛΜΕ

Β’ φάση πρόσληψης αναπληρωτών στις αρχές Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα λεγόμενα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου στη σημερινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ.

Έθεσα και το ζήτημα του μικρού ποσοστού κάλυψης των κενών που δήλωσαν οι Διευθύνσεις με την Α’ φάση, που για μερικές ειδικότητες αυτό το ποσοστό ήταν μονοψήφιο! Μακάρι η επόμενη φάση πρόσληψης αναπληρωτών να γίνει ως τα τέλη Σεπτέμβρη. Να μην υπάρξει χρονοτριβή που θα ζημιώσει τα σχολεία και συνολικά την εκπαιδευτική κοινότητα. Η ανάγκη στελέχωσης των σχολείων, η κάλυψη των εναπομεινάντων κενών με τη Β’ φάση πρόσληψης είναι απαραίτητο να γίνει την άλλη εβδομάδα, δηλ τέλη Σεπτεμβρίου.

Πρέπει να βγει η εγκύκλιος κενών, να αποσταλεί σε ΔΔΕ και ΠΔΕ και να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία. Στο αρμόδιο τμήμα δεν γνώριζαν κάτι περισσότερο, παρά μόνο ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πιστώσεις. Δηλ κενά υπάρχουν, λεφτά δεν υπάρχουν! Μήπως όμως λεφτά υπάρχουν, αλλά όχι για αυτόν τον σκοπό;

Δείτε σχετικά

Τι θα συζητήσει η ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στη συνάντηση της Τρίτης 17.09.2024 

Δείτε επίσης

Διαμαρτυρία για τη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο από την ΠΕΑΔ 

Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025: Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ-ΕΠΑΛ – Ειδικών και Μουσικών Μαθημάτων

Τεχνικές Διαχείρισης θυμού για παιδιά: Mια μικρή προσπάθεια προσέγγισης ενός μεγάλου θέματος

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply