Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Β2 επίπεδο ΤΠΕ-Εξετάσεις πιστοποίησης στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Β2 επίπεδο ΤΠΕ-Εξετάσεις πιστοποίησης στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου 2022-Οι ψηφιακές εξετάσεις – δοκιμασίες πιστοποίησης βασίζονται στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε

Β2 επίπεδο ΤΠΕ-Εξετάσεις πιστοποίησης

Στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου 2022 προγραμματίζεται να ξεκινήσουν οι εξετάσεις πιστοποίησης Β2 επιπέδου ΤΠΕ, οι οποίες θα λάβουν χώρα σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚΕ.ΠΙΣ.) σε όλη την Ελλάδα, τα οποία είναι κατάλληλα εξοπλισμένα εργαστήρια Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ).

Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση

Η περίοδος πιστοποίησης θα διαρκέσει περίπου ένα μήνα, ενώ οι εξετάσεις θα διενεργούνται κυρίως σε Σαββατοκύριακα.

Δικαίωμα συμμετοχής στις δοκιμασίες πιστοποίησης Β2 επιπέδου ΤΠΕ

έχουν οι εκπαιδευτικοί  που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς πρόγραμμα επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ (το διάστημα Μαρτίου – Ιουνίου 2020) ή πρόγραμμα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (πριν το 2017), με την προϋπόθεση ότι έχουν ήδη λάβει την πιστοποίηση Β1 επιπέδου ΤΠΕ μετά από επιτυχή συμμετοχή στις αντίστοιχες εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν στο διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2021.

Οι ψηφιακές εξετάσεις – δοκιμασίες  πιστοποίησης βασίζονται

στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. (ανά συστάδα κλάδων εκπαιδευτικών) και στοχεύουν στην αξιολόγηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της αντίστοιχης επιμόρφωσης.

Σε κάθε υποψήφιο εκπαιδευτικό δίνεται ένα τεστ το οποίο περιλαμβάνει δύο μέρη

α) στο πρώτο μέρος (αυτοματοποιημένο μέρος εξέτασης) ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει ηλεκτρονικά, μέσω ειδικής εφαρμογής πιστοποίησης, ορισμένο αριθμό ερωτήσεων αυτόματης διόρθωσης (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις σωστού/ λάθους, ερωτήσεις αντιστοίχισης, ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών κλπ.), ενώ

β) στο δεύτερο μέρος (μη αυτοματοποιημένο μέρος εξέτασης) θα ζητηθεί να γίνει ηλεκτρονικά (με χρήση λογισμικού επεξεργασίας κειμένου) η ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος και τον χειρισμό αυτού του σχεδίου στην τάξη.

Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, η ανάπτυξη θα γίνεται στη βάση ενός «πλαισίου», το οποίο θα δίνεται μαζί με την εκφώνηση του θέματος.

Υπενθυμίζεται επίσης στους εκπαιδευτικούς

που επιθυμούν να προετοιμαστούν για τις επικείμενες εξετάσεις πιστοποίησης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. ότι το επιμορφωτικό υλικό είναι διαθέσιμο μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) της πράξης, με τη μορφή «μαθήματος» (course) ανά συστάδα, όπως χρησιμοποιήθηκε στην επιμόρφωση, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-pimorfosi.cti.gr/moodle-b2 με χρήση των κωδικών που ήδη έχουν.

Οι δικαιούχοι εκπαιδευτικοί

που έχουν παρακολουθήσει προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. (πριν το 2017) και δεν έχουν πρόσβαση στην παραπάνω πλατφόρμα, παρακαλούνται να στείλουν σχετικό μήνυμα στο Help Desk της Πράξης προκειμένου να τους δοθεί η απαραίτητη πρόσβαση στο επιμορφωτικό υλικό Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Περισσότερες πληροφορίες

σχετικά με τα παραπάνω (χρόνος αιτήσεων συμμετοχής, λεπτομέρειες διαδικασίας πιστοποίησης κ.α.) θα διατεθούν μέσω νεώτερης ανακοίνωσης στις αρχές Ιανουαρίου, μετά τις γιορτές.

Για άμεση και έγκαιρη ενημέρωση

σχετικά με τα παραπάνω, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

http://e-pimorfosi.cti.gr

όπου δημοσιεύονται ανακοινώσεις, διατίθεται πληροφοριακό υλικό και δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής ερωτημάτων στην υπηρεσία υποστήριξης Help Desk της Πράξης.

Δείτε επίσης

Παραμονή νεοδιορισθέντων στη θέση τοποθέτησης: Η απάντηση του ΥΠΑΙΘ στο αίτημα μείωσης του χρόνου από 2 σε 1 έτος
Ψήφισμα για άνοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής εγκαίρως το τρέχον σχολικό έτος
Αδειες ανατροφής νεοδιόριστων: Το ΣτΕ ακύρωσε την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας
Βουλή: Ρυθμίσεις για Επιλογή Υπευθύνων ΣΕΠ-Τοπική πρόσκληση ΕΕΠ-ΕΒΠ-Λειτουργία ΚΕΠΕΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση