Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή Live: Τι ειπώθηκε για το νομοθετικό έργο του ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή Live: Τι ειπώθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων για τον προγραμματισμό νομοθετικού έργου του Υπουργείου Παιδείας – Δευτερολογίες.

Βουλή Live

Πραγματοποιείται η ενημέρωση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον προγραμματισμό του νομοθετικού έργου του Υπουργείου και άλλα θέματα αρμοδιότητας των Υπουργών.

Η ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας και οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων των κομμάτων πραγματοποιούνται στην πρώτη συνεδρίαση της Επτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής.

___________________

Δείτε τα πρακτικά της συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

___________________

Βουλή Live

Επιγραμματικά οι τοποθετήσεις, έως αυτή τη ώρα, της πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ και εκπροσώπων κομμάτων

Κεραμέως Νίκη – Υπουργός Παιδείας
  • Εγινε απολογισμός των νομοθετικών ρυθμίσεων και παρεμβάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έως σήμερα.
  • Θα κατατεθούν τροπολογίες σε νομοσχέδιο άλλου Υπουργείου με σκοπό να κλείσουν εκκρεμότητες.
  • Μετά θα κατατεθεί νομοσχέδιο με διατάξεις και των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης.
  • Ακολούθως κατατίθεται νομοσχέδιο για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Δευτερολογία
  • Τροπολογίες το βράδυ είχαμε επί ΣΥΡΙΖΑ. Ας μη μιλάμε για ρεσιτάλ κακής νομοθέτησης.
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε εγκύκλιο μείωσης δαπανών στην εκπαίδευση παραμονές εκλογών.
  • Μηδέν μόνιμοι διορισμοί από τον ΣΥΡΙΖΑ.
  • Δεν είχαν προϋπολογισθεί οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση.
  • Με τα ολιγομελή επιτυγχάνουμε πρόσβαση στην εκπαίδευση.
  • Εχουμε υπογράψει πιστώσεις για Πανεπιστήμια 2.500.000 ευρώ.
  • Για τη Δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση είχαμε ψηφίσει παρών διότι είχαμε ενστάσεις για την μη ύπαρξη υποδομών και επιβεβαιωθήκαμε.
  • Θα συζητήσουμε στην ΕΜΥ για την ΑΔΙΠ.

__________________

Κεραμέως για νομοθετικό έργο Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή

__________________

Ζαχαράκη Σοφία – Υφυπουργός Παιδείας
  • Συνεργασία με ΑΣΕΠ για περάτωση της διαδικασίας μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή εντός των προθεσμιών.
  • Εξαντλητικός διάλογος στο νομοσχέδιο για επιλογή στελεχών – Υποστηρικτικές Δομές Εκπαίδευσης.
  • Κρατάμε από το Πρόγραμμα “Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ” τα καλά και προχωρ΄με το Πρόγραμμα.
  • Θα επισπεύσουμε τις Υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών ώστε να υπάρξει του χρόνου έγκαιρη πρόσληψη αναπληρωτών.
Δευτερολογία
  • Την 1η Νοεμβρίου προσλήψεις για τις ΔΥΕΠ.
  • Εκπτώσεις για μετακινήσεις αναπληρωτών και για Χριστούγεννα και για Πάσχα.
  • Προσπαθούμε να γίνει καλύτερη χρήση του my school για την καταγραφή κενών.
  • Για τη στελέχωση των απομακρυσμένων νησιών με αναπληρωτές και σε απάντηση σε τοποθέτηση του Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη για τιμωρία από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ των αναπληρωτών που δεν παρουσιάζονται, η κα Υφυπουργός απάντησε πως δεν φταίνε επίσης ούτε οι μαθητές, ούτε και οι πιο κάτω στον Πίνακα αναπληρωτές από το γεγονός που δεν παρουσιάζεται κάποιος/α ή φεύγει.
Φίλης Νικόλαος – ΣΥΡΙΖΑ
  • Υπονομεύεται ο στόχος της αναβάθμισης της Εκπαίδευσης με την μείωση του προϋπολογισμού που αντιστοιχεί σ αυτήν.
  • Σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς, αναμένονται ακόμα η σύσταση νέων οργανικών θέσεων και η κατανομή των 4.500 θέσεων.
  • Με 38.000 αναπληρωτές φαίνεται καθαρά η έλλειψη προσωπικού στην εκπαίδευση.
  • Τι γίνεται με τους 10.500 μόνιμους διορισμούς στην γενική εκπαίδευση.

____________________

Φίλης-Τζούφη: Τι είπαν στη Βουλή για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης

____________________

Γρηγοριάδης Κλέων – Μέρα 25
  • Αναφέρθηκε σε παθογένειες της εκπαίδευσης, όπως τα φροντιστήρια, την έννοια της αξιοκρατίας κ.α.
  • Πρότεινε τη θέσπιση ενός οργάνου που θα ασχολείται με θέματα εκπαίδευσης.
Κεφαλίδου Χαρά – ΚΙΝΑΛ
  • Για πρώτη φορά συγκαλείται η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων τόσο αργά και ενώ έχουν υπάρξει διατάξεις με αποσπασματικό χαρακτήρα σε άσχετα νομοσχέδια. Π.χ. διατάξεις για σημαιοφόρους, για Κολλέγια κ.α. Ετσι δεν μπορέσαμε να τοποθετηθούμε.
  • Καταστροφική η θητεία ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
  • Επανίδρυση Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ).
  • Γιατί ξεκινάει η Κυβέρνηση με ένα νομοσχέδιο στην Τριτοβάθμια, αντί της Πρωτοβάθμιας, από τη βάση;
Δελής Ιωάννης – ΚΚΕ
  • Ολες οι κυβερνήσεις χρησιμοποιούν τη δικαιολογία παραλάβαμε χάος για να ξεφύγουν από τις ευθύνες τους.
  • Ολες οι κυβερνήσεις χρησιμοποιούν το “διάλογο για την Παιδεία”, πολλές φορές με μορφές καταστολής.
  • Προσχολική αγωγή χωρίς υποδομές.
  • Η συζήτηση για τους διορισμούς προκαλεί οργή στον εκπαιδευτικό κόσμο. Ολοι έταξαν διορισμούς και δεν έχει γίνει ούτε ένας.
  • Σταγόνα στον ωκεανό οι 4.500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή.
  • Στις νέες Υποστηρικτικές Δομές Εκπαίδευσης, ανατέθηκε η διάγνωση στο γενικό σχολείο δημιουργώντας προβλήματα.
  • Συμπερίληψη με εκπαιδευτικούς όρους κι όχι διοικητικούς
  • Πολλά τα κενά εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση.
  • Τι θα γίνει με τις Δομές Εκπαίδευσης Προσφύγων;

___________________

Δείτε τα πρακτικά της συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

___________________

Δείτε επίσης

Ψηφισθέν νομοσχέδιο με διατάξεις Παιδείας
Ενίσχυση δημόσιας εκπαίδευσης: O όρος για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο για την Παιδεία
Συνάντηση Κεραμέως-Φίλη: Ιδεολογικές διαφορές αλλά και συγκλίσεις

___________________

Πριν φύγετε

Κεραμέως στον ΣΚΑΙ: Διορθώνουμε ζημιές της προηγούμενης κυβέρνησης –Τι θα κάνουμε
Αντί προσλήψεων…συμπτύξεις τμημάτων με απειλή πειθαρχικών | Ανακοίνωση
Επόμενες προσλήψεις σε 10 ημέρες: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για κενά, Ψυχολόγους και Κ.Λ.
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση