Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή-Live: Διαδικασίες έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολείων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή-Live: Διαδικασίες έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολείων-Επίκαιρη Ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου του Κινήματος Αλλαγής.

Βουλή-Live

Ερωτήση ενδιαφέροντος ΥΠΑΙΘ συζητείται στη Βουλή σήμερα Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 09:00’.

Συγκεκριμένα

Η με αριθμό 396/9-2-2022 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Δράμας του Κινήματος Αλλαγής κυρίας Χαράς Κεφαλίδου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Διαδικασίες Έγκρισης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Σχολείων, ανύπαρκτος ο έλεγχος ποιότητας περιεχομένου στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Δημόσιου Σχολείου;”.

Απάντησε η Υφυπουργός ΠΑΙΘ κα Ζέττα Μακρή.

____________

Το especial.gr είχε συνδεθεί με τη Βουλή για την παρακολούθηση της συζήτησης, η οποία  και περατώθηκε.

Δείτε ολόκληρη τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης ΕΔΩ 

____________

Αναφορικά με την Επίκαιρη Ερώτηση της κας Χ. Κεφαλίδου

αφορμή για την κατάθεση, σύμφωνα με τη Βουλευτή, έδωσε “η έγκριση από το ΥΠΑΙΘ του κατ’ ευφημισμό εκπαιδευτικού προγράμματος “Προγεννητικής Αγωγής” που προτάθηκε από το ΙΕΠ και απευθύνεται στους μαθητές, το οποίο μετά την κοινωνική και επιστημονική κατακραυγή για το περιεχόμενό του και τα ευτράπελα που παρακολουθήσαμε από την αναπαραγωγή σχετικών αποσπασμάτων των “εκπαιδευτικών video”, το Υπουργείο προχώρησε σε άρον άρον ανάκληση της έγκρισής του”.

Επίσης, αναφέρει η κα Κεφαλίδου,

τις τελευταίες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας έγγραφο που αφορά έγκριση του Υπουργείου Παιδείας εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που αφορά στην επαφή των μαθητών με περιόδους της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και προϊστορίας, με τον τίτλο «Ελληνική Αγωγή», που φέρεται να ανήκει σε εταιρία της επιχειρηματικής δραστηριότητας του Υπουργού Ανάπτυξης κου Άδωνι Γεωργιάδη, ενώ το 2019 πρόγραμμα αντίστοιχου περιεχομένου, προτεινόμενο από άλλο φορέα, απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες και προσχηματική αιτιολογία.

Οι εξελίξεις αυτές θέτουν,

όπως τονίζει η Βουλευτής, στο κέντρο του ενδιαφέροντος το γενικότερο ζήτημα αξιοπιστίας, διαφάνειας, ισότητας των ευκαιριών, λογοδοσίας, ελέγχου και εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με τις διαδικασίες ελέγχου και έγκρισης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που προορίζονται για την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση ΕΔΩ

Δείτε σχετικά
Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση