Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ChatGPT-δωρεάν ηλεκτρονικό μάθημα: Πλήρης οδηγός-Περιγραφή βασικών χαρακτηριστικών και των περιορισμών του

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ChatGPT-δωρεάν ηλεκτρονικό μάθημα: Πλήρης οδηγός για την παρουσίαση και εξοικείωση με το ChatGPT, με περιγραφή των βασικών του χαρακτηριστικών και των περιορισμών του.

ChatGPT-δωρεάν ηλεκτρονικό μάθημα

Το πρώτο δωρεάν ηλεκτρονικό ανοικτό μάθημα, αφιερωμένο στο ChatGPT και στην αξιοποίησή του στην Εκπαίδευση, φιλοξενείται από την πλατφόρμα Udemy και περιέχει έναν πλήρη οδηγό για την παρουσίαση και εξοικείωση με το ChatGPT, με περιγραφή των βασικών του χαρακτηριστικών και των περιορισμών του. Το ηλεκτρονικό ανοικτό μάθημα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, δεν αποτελεί εμπορική προσπάθεια, αλλά εθελοντική, με διάθεση προσφοράς στους εκπαιδευτικούς.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση και το σχετικό video

Προβολή δωρεάν ανοικτού ηλεκτρονικού μαθήματος για το ChatGPT στην Εκπαίδευση

Σας προσκαλούμε να εγγραφείτε στο πρώτο δωρεάν ηλεκτρονικό ανοικτό μάθημα, αφιερωμένο στο ChatGPT και στην αξιοποίησή του στην Εκπαίδευση. Το μάθημα φιλοξενείται από την πλατφόρμα Udemy (https://www.udemy.com/course/chatgptgredu) και περιέχει έναν πλήρη οδηγό για την παρουσίαση και εξοικείωση με το ChatGPT, με περιγραφή των βασικών του χαρακτηριστικών και των περιορισμών του. Περιλαμβάνει περισσότερα από 70 λεπτά βίντεο και υλικού, με λεπτομερείς αναφορές για τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ακόμη και με τη συμμετοχή των μαθητών, με χρηστικά παραδείγματα. Το υλικό ολοκληρώνεται με αναφορά σε θέματα ηθικής και δεοντολογικής χρήσης του μοντέλου από τους χρήστες του και στις μελλοντικές εξελίξεις στο πεδίο.

Το μάθημα διατίθεται δωρεάν και απευθύνεται σε εν ενεργεία και εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων. Με την κατάθεση ιδεών, προτάσεων και παραδειγμάτων στόχος είναι να εφοδιαστούν οι εκπαιδευτικοί με γνώσεις, δεξιότητες και αυτοπεποίθηση, ώστε να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινή τους πρακτική, στην προετοιμασία και στην υλοποίηση της διδασκαλίας τους.

Με εκτίμηση,

Παναγιώτης Τσιωτάκης

Δείτε το σχετικό video από εδώ https://www.youtube.com/watch?v=hxZOnp5yIlI

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για Ψηφιακή Ενισχυτική Διδ/λία-Ψηφιακό απουσιολόγιο-Myschool-Επαγγ/κή Εκ/ση-Ιδ. Παν/μια 

Πιερρακάκης για “ηλεκτρική καρέκλα” Υπ. Παιδείας: “Ο ηλεκτρισμός εξηλεκτρίζει-Nα δώσουμε ενέργεια σε μια σειρά αλλαγών” 

Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας για νέους κατόχους διδακτορικών ΕΣΠΑ: Συμπερίληψη στο Πρόγραμμα ως εντεταλμένοι διδάσκοντες ζητούν Δ.Υ.

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση