Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δήλωση της Τομεάρχη Παιδείας της Ν.Δ. Ν. Κεραμέως και απάντηση του Υπ. Παιδείας για το νέο σύστημα εξετάσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η δήλωση της Τομεάρχη Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκης Κεραμέως

Πολύ κακό για το τίποτα το σχέδιο του κ. Γαβρόγλου
για τις πανελλαδικές εξετάσεις

Αθήνα, 14 Μαρτίου 2019
Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κ. Νίκη Κεραμέως, σχετικά με το κείμενο που δημοσιοποιήθηκε σήμερα για τη Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν. Με απλά λόγια, “πολύ κακό για το τίποτα” το σχέδιο του κ. Γαβρόγλου για τη Γ’ Λυκείου και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ύστερα από σχεδόν 2 χρόνια αντικρουόμενων εξαγγελιών από τον Υπουργό και στελέχη της κυβέρνησης σχετικά με την κατάργηση ή μη των πανελλαδικών εξετάσεων, σήμερα, λίγο πριν την εκπνοή της σχολικής χρονιάς, ένα ακόμη σχέδιο είδε το φως της δημοσιότητας.
Τόση αναμονή για ένα σχέδιο παρωχημένο με φανερή την ιδεοληπτική επιρροή του ΣΥΡΙΖΑ.
Τόση αναμονή για ένα σχέδιο γεμάτο προβληματικά σημεία, όπως είναι ενδεικτικά ο διαχωρισμός των τμημάτων σε “Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης” (ΤΕΠ) και “Τμήματα πρόσβασης μόνο με πανελλαδικές εξετάσεις” (ΤΠΠΕ) και ο υποβιβασμός των Λατινικών σε μάθημα επιλογής.
Τόση αναμονή για ένα σχέδιο που κάθε άλλο παρά μεταρρύθμιση είναι και με αλλαγές που κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με ό,τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο.
Δεν προξενεί καμία έκπληξη ότι οι αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας έχουν ήδη εκδηλωθεί. Αν το Υπουργείο το καταθέσει στη Βουλή, η Νέα Δημοκρατία θα σταθεί απέναντι καταψηφίζοντάς το».

Απάντηση του Υπουργείου Παιδείας στην Τομεάρχη Παιδείας της ΝΔ, κ. Νίκη Κεραμέως

Με αφορμή την δήλωση της Τομεάρχη Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκης Κεραμέως, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απαντά:

Αυτήν την φορά η κ. Κεραμέως έμεινε μετεξεταστέα και δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλές ελπίδες για να προβιβαστεί: δεν κατάφερε να διαβάσει προσεκτικά και να κατανοήσει ένα σχέδιο που συζητείται εδώ και πολλούς μήνες. Είναι απίστευτα τα ρητορικά σχήματα με τα οποία γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί η άγνοια. Την ενημερώνουμε όμως ότι στο Υπουργείο κάνουμε δωρεάν μαθήματα για όσες και όσους έχουν δυσκολίες κατανόησης των θέσεων μας.

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση