Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δημοτικά: Οι τοποθετήσεις των ειδικών και της πολιτικής ηγεσίας εν αναμονή της απόφασης επαναλειτουργίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Δημοτικά: Οι τοποθετήσεις των ειδικών και της πολιτικής ηγεσίας εν αναμονή της απόφασης επαναλειτουργίας-Τι είπαν οι λοιμωξιολόγοι, ο Πρωθυπουργός, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, η ΕΣΑμεΑ.

Δημοτικά

Για το θέμα της επαναλειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων, των Νηπιαγωγείων και των Ειδικών σχολείων, θα εισηγηθεί σήμερα Κυριακή 24.5.2020 η Επιτροπή του ΕΟΔΥ στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος και θα λάβει και τις τελικές αποφάσεις επί του θέματος, οι οποίες θα ανακοινωθούν κατά πάσα πιθανότητα αύριο Δευτέρα 25.05.2020.
Οπως όλα δείχνουν μάλλον η απόφαση θάναι υπέρ της επαναλειτουργίας των σχολείων με παράταση των μαθημάτων έως τέλος Ιουνίου 2020.
Παράθεση τοποθετήσεων επί του θέματος
Από την πλευρά μας παραθέτουμε ακολούθως τις τοποθετήσεις επί της επαναλειτουργίας των σχολείων μελών της Επιτροπής του ΕΟΔΥ, της πολιτικής ηγεσίας και της ΕΣΑμεΑ.
Επίσης παραθέτουμε και:
  • Τον τρόπο επαναλειτουργίας των ΚΔΗΦ & ΚΔΑΠμεΑ.
  • Τον τρόπο επαναλειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας των ΑΕΙ.
  • Τον τρόπο διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020.

____________________

Η τοποθέτηση του Καθηγητή κου Τσιόδρα.
Ο κος Καθηγητής ανέφερε πέντε λόγους για τους οποίους εκτιμά πως η δεδομένη χρονική στιγμή μοιάζει η καταλληλότερη για να επιστρέψουν τα περισσότερα παιδιά, υπό προϋποθέσεις, στην κανονικότητα που στερήθηκαν.
Επίσης δήλωσε πως κατά τη γνώμη του τα οφέλη είναι περισσότερα από τους πιθανούς κινδύνους.
Δείτε αναλυτικά εδώ
Νομίζω τα Ειδικά σχολεία θα ακολουθήσουν τα Δημοτικά σχολεία σε περίπτωση που αποφασισθεί αυτά να επαναλειτουργήσουν”.
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Η τοποθέτηση του Καθηγητή κου Σύψα

Υπάρχει αύριο (Κυριακή 24.05) μια σύσκεψη της Επιτροπής η οποία θα κάνει την οριστική σύσταση προς την πολιτική ηγεσία.Η προσωπική μου άποψη, η οποία δεν αφορά στην επιτροπή ούτε στην πολιτεία, είναι πως αυτή η στιγμή είναι η κατάλληλη να ανοίξουν τα σχολεία υπό την έννοια ότι τώρα έχει ζέστη, έχουμε τα παράθυρα ανοιχτά, έχουμε πολύ χαμηλή επιδημία στην κοινότητα.

Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη
Αναφορικά με τα Δημοτικά σχολεία, ο Πρωθυπουργός ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς πως οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν τις επόμενες ημέρες και θα είναι υπό την καθοδήγηση και τις συστάσεις των ειδικών.
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

 Η τοποθέτηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου κου Στυλιανού Πέτσα
Συμφωνήθηκε επομένως να ανοίξουν: Τα Κέντρα Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) για ΑμεΑ, τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ-ΑΜΕΑ).
Τα ΚΔΑΠ, οι Παιδικοί Βρεφικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, θα ακολουθήσουν την εξέλιξη των Δημοτικών σχολείων, εφόσον αυτά ανοίξουν στις αρχές Ιουνίου.
Σε κάθε περίπτωση είναι καλό για πολλούς λόγους και οι μαθητές να επιστρέψουν σε μια κανονικότητα.
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Η τοποθέτηση της Υφυπουργού Παιδείας κας Σοφίας Ζαχαράκη
Στην περίπτωση μάλιστα που θα επαναλειτουργήσουν τα Δημοτικά σχολεία την 1η Ιουνίου, τα μαθήματα θα διαρκέσουν έως τέλος Ιουνίου 2020.
Δείτε αναλυτικά εδώ

Υποβάλαμε αίτημα για τα Ειδικά σχολεία στην Επιτροπή του ΕΟΔΥ και αναμένουμε απάντηση.

Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Αιτήματα συνάντησης με ΕΟΔΥ από Ομοσπονδίες
Αιτήματα συνάντησης με τον ΕΟΔΥ κατέθεσαν οι Ομοσπονδίες ΠΟΣΕΕΠΕΑ του ΕΕΠ-ΕΒΠ και η ΔΟΕ των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ με θέμα τον σχεδιασμό της πιθανής επαναλειτουργίας των Ειδικών σχολείων και η ΔΟΕ με σκοπό τη συζήτηση όλων των λεπτομερειών που αφορούν στην πιθανότητα έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Τοποθέτηση ΕΣΑμεΑ
Πάνδημο αίτημα όλων των γονέων και των οικογενειών των ατόμων με βαριές και πολλαπλές αναπηρία, είναι ο σχεδιασμός και η λήψη συνεκτικών μέτρων για την σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα ΚΑΙ των ατόμων με βαριές και πολλαπλές αναπηρία και των γονέων και των οικογενειών τους.
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Τρόπος επαναλειτουργίας ΚΔΗΦ και ΚΔΑΠμεΑ
Δημοσιεύθηκε εγκύκλιος της Υφυπουργού Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κας Δόμνας Μιχαηλίδου για την Επαναλειτουργία δομών ανοικτής φροντίδας, Κέντρων Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) και Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Νέων με Αναπηρία (ΚΔΑΠμεΑ).
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Τρόπος διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 1967 – 21.05.2020 η υπ. αριθμ. Φ.251/ 60473 /Α5 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ν. Κεραμέως, του Υπουργού Υγείας κου Β. Κικίλια και του Υπουργού Εσωτερικών Π. Θεοδωρικάκου, με τον τρόπο διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών.
Δείτε αναλυτικά εδώ

____________________

Τρόπος επαναλειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας των ΑΕΙ
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 1971 – 21.05.2020 η υπ. αριθμ. 60720/Ζ1 ΚΥΑ του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κου Β. Διγαλάκη και του Υπουργού Παιδείας κου Β. Κικίλια με τον τρόπο επαναλειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) και των δομών των ΑΕΙ μετά την προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας τους.
Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης ΕΡΤ: Μαθαίνουμε στο σπίτι 25 έως 29.05.2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση