Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΗΣΥ-Συγχωνεύσεις: Κυβερνητικοί «Μαυρογιαλούροι» το 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΗΣΥ-Συγχωνεύσεις: “Κυβερνητικοί «Μαυρογιαλούροι» το 2024 – Κανένα παιδαγωγικό πρόσημο δεν υπάρχει στον «εξορθολογισμό» των κυρίων Πιερρακάκη και Μητσοτάκη 2.0!”.

ΔΗΣΥ-Συγχωνεύσεις

Ανακοίνωση εξέδωσε η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε. για τη συγχώνευση τμημάτων στην εκπαίδευση που επιχειρείται από το ΥΠΑΙΘΑ, μιλώντας για επάνοδο λογικών του παρελθόντος όταν εξαιρέθηκε από τις συγχωνεύσεις η εκλογική περιφέρεια του Βουλευτή της Ν.Δ. και Α’ Αντιπρόεδρου της Βουλής κυρίου Πλακιωτάκη, ο οποίος όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η ΔΗ.ΣΥ,  “περιχαρής, ως σύγχρονος «Μαυρογιαλούρος», έσπευσε να δημοσιοποιήσει την «κατόπιν ενεργειών του» επιτυχία”.

Αποδεικνύεται δε, καταλήγει η ΔΗ.ΣΥ, “και στον πιο ανυποψίαστο, πως κανένα παιδαγωγικό πρόσημο δεν υπάρχει στον «εξορθολογισμό» των κυρίων Πιερρακάκη και Μητσοτάκη 2.0 και πως πρόκειται για ένα καθαρά ανάλγητο δημοσιονομικό μέτρο, για το οποίο πάντα υπάρχει χώρος για παρεμβάσεις βουλευτάδων!”.

Ακολουθεί η σχετική Ανακοίνωση

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.

14 Σεπτεμβρίου 2024

Κυβερνητικοί «Μαυρογιαλούροι» το 2024!

Κανένα παιδαγωγικό πρόσημο δεν υπάρχει στον «εξορθολογισμό» των κυρίων Πιερρακάκη και Μητσοτάκη 2.0!

Ο εξαφανισμένος υπουργός παιδείας κύριος Πιερρακάκης, έκανε την εμφάνισή του μέσω τηλεοπτικής συνέντευξης, προχωρώντας στη βαρύγδουπη δήλωση πως προχώρησε σε «εξορθολογισμό» τμημάτων, προκειμένου να πετύχει καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα! Ως «εξορθολογισμός», βαπτίστηκε το «πάστωμα» των μαθητών σε τμήματα των 25, προφανέστατα για να υπηρετηθεί το μεγαλειώδες «όραμα» του «οραματιστή» υπουργού, για αναβάθμιση της εκπαίδευσης!

Ως «εξορθολογισμός», βαπτίστηκε η συγχώνευση τμημάτων για παράδειγμα στην Βόρεια Εύβοια, όπου πριν λίγα χρόνια, η κυβέρνηση, αφού λόγω ανικανότητας, την άφησε στο έλεος της καταστροφικής φωτιάς, στη συνέχεια δήλωσε πως θα λάβει μέτρα προκειμένου να μην φύγει ο κόσμος από την περιοχή! Λίγο καιρό μετά, συγχωνεύει και τμήματα για να ολοκληρώσει το έργο της ώστε να μην μείνει κάτοικος στην περιοχή!

Του «εξορθολογισμού» του εξαφανισμένου υπουργού, εξαιρέθηκε όμως, η εκλογική περιφέρεια του κυβερνητικού βουλευτή και Α’ Αντιπρόεδρου της Βουλής κυρίου Πλακιωτάκη, ο οποίος περιχαρής, ως σύγχρονος «Μαυρογιαλούρος», έσπευσε να δημοσιοποιήσει την «κατόπιν ενεργειών του» επιτυχία, τα αρχικώς «εξορθολογισμένα» σχολεία της περιοχής του, να εξαιρεθούν από τον «εξορθολογισμό»!! Έτσι η σύγχρονη Ελλάδα 2.0 του κυρίου Μητσοτάκη, έχει «εξορθολογισμένα» τμήματα σε όλη της την επικράτεια, εκτός του Λασιθίου, κατόπιν ενεργειών Πλακιωτάκη!!

Ολοι οι υπόλοιποι βουλευτές της ΝΔ, προφανώς είναι ανίκανοι, να προστατέψουν τα σχολεία της περιοχής τους από τον «εξορθολογισμό» και μόνος «άξιος» είναι ο κύριος Πλακιωτάκης!!

Είναι θλιβερό, στην Ελλάδα του 2024, να επανέρχονται λογικές του καταδικασμένου παρελθόντος. Κυβερνητικοί κομματάρχες και πολιτευτές να χαράσσουν εκπαιδευτική πολιτική στην περιοχή τους με αρωγό τον δήθεν σύγχρονο πολιτικό Πιερρακάκη. Αποδεικνύεται δε και στον πιο ανυποψίαστο, πως κανένα παιδαγωγικό πρόσημο δεν υπάρχει στον «εξορθολογισμό» των κυρίων Πιερρακάκη και Μητσοτάκη 2.0 και πως πρόκειται για ένα καθαρά ανάλγητο δημοσιονομικό μέτρο, για το οποίο πάντα υπάρχει χώρος για παρεμβάσεις βουλευτάδων!

Στους σύγχρονους «Μαυρογιαλούρους» ταιριάζει μόνο μία λέξη: Ντροπή!

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Δείτε επίσης

Μακρή-συγχωνεύσεις: 929 σε σύνολο 71.336 τμημάτων συγχωνεύθηκαν-Τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή 

Εντονες διαμαρτυρίες για το έγγραφο της ΠΔΕ Αττικής περί εξοικονόμησης πόρων από τις συγχωνεύσεις τμημάτων 

Πιερρακάκης για συγχωνεύσεις και επεισόδια: Εκπαιδευτικοί οι λόγοι-Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή

Τι ισχύει για συγχωνεύσεις τμημάτων-κτιριακό και κινητά στα σχολεία: Τι είπε Ο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘΑ Ι. Κατσαρός 

Περικοπές Τμημάτων στην επαγγελματική εκπαίδευση-Η νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση