Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών: Οι τρεις άξονες και άλλες επισημάνσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών: Οι τρεις άξονες και άλλες επισημάνσεις από τον εκπαιδευτικό και διαχειριστή της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Β/θμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριο Μαγιολαδίτη.

Διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών

Σχετικά με τη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ο εκπαιδευτικός και διαχειριστής της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Β/θμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριος Μαγιολαδίτης προβαίνει στις παρακάτω επισημάνσεις:

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για να ολοκληρωθεί χρειάζεται ΤΡΕΙΣ άξονες:

Α1. Ποιότητα υποστηρικτικού & παιδαγωγικού έργου

Α2. Διαχείριση τάξης

Β. Υπηρεσιακή συνέπεια

Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται από 3 στελέχη εκπαίδευσης:

– τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (π.χ. Σύμβουλος Φυσικών επιστημών αξιολογεί τους Φυσικούς, σύμβουλος Φιλολόγων αξιολογεί τους Φιλολόγους) [Άξονας Α1 – δύο παρατηρήσεις]

– τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του Σχολείου [Άξονας Β – έκθεση] και

– τον Διευθυντή του σχολείου [Άξονας Α2 – δύο παρατηρήσεις + άξονα Β έκθεση]

Για την ολοκλήρωση του βήματος Α1 χρειάζεται και η έκθεση αυτοαξιολόγησης που συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός σε ειδική πλατφόρμα.

Για την ολοκλήρωση του βήματος Α2 χρειάζεται και η έκθεση αυτοαξιολόγησης που συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός σε ειδική πλατφόρμα.

Ο νόμος ψηφίστηκε το 2021 (νόμος 4823/2021 με ΦΕΚ 136/Α/03.08.2021)

Η εφαρμοστική εγκύκλιος του άξονα Α1 στάλθηκε Φλεβάρη του 2023 Η εφαρμοστική εγκύκλιος του άξονα Α2 στάλθηκε Ιανουάριο του 2024

Η εφαρμοστική εγκύκλιος του άξονα Β εκκρεμεί

Η αξιολόγηση των δόκιμων εκπαιδευτικών πραγματοποιείται κάθε χρόνο.

Ειδικά για όσους διορίστηκαν τις χρονιές 2019-2022, αν κάποιος ολοκλήρωσε πετυχημένα (μα βαθμό 2-4) 1 φορά τον άξονα Α1 το 2023 δεν τον επαναλαμβάνει φέτος αλλά αξιολογείται στις υπόλοιπους άξονες.

Δείτε σχετικά

Νέες διευκρινίσεις για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Υπουργείο Παιδείας 

Οδηγίες αξιολόγησης προσωπικού ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ και για το πεδίο Α2 των σχολ. μονάδων και για το Α των ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ 

Οδηγίες αξιολόγησης 2023-24, εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, από το Υπουργείο Παιδείας | Εγγραφο 

Αναβλήθηκε η συζήτηση της αγωγής του Υπουργείου Παιδείας κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για την αξιολόγηση 

Δείτε επίσης

Να ενσωματωθεί ο έλεγχος του ορίου ηλικίας στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών | Επισημάνσεις 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση