Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαδικασίες Υπουργείου Παιδείας για παιδιά που δεν πάνε σχολείο και αγνοούνται-Τι είπε ο Γ.Γ. Α. Κόπτσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαδικασίες Υπουργείου Παιδείας για παιδιά που δεν πάνε σχολείο και αγνοούνται-Τι είπε ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΑΕ κος Α. Κόπτσης στην ΕΡΤ.

Στην εκπομπή “Από τις Έξι” της ΕΡΤ μίλησε σήμερα Παρασκευή 18.02.2022 ο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κος Α. Κόπτσης για τις διαδικασίες που ακολουθούνται για τα παιδιά που δεν πάνε σχολείο και απουσιάζουν αδικαιολόγητα από τις σχολικές μονάδες.

Οι δημοσιογράφοι της εκπομπής μίλησαν για την περίπτωση σαράντα παιδιών,

τα οποία αγνοούνται μιας και δεν πηγαίνουν σχολείο στην Περιφέρεια της Αττικής και για την καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου στη Ρόδο για γονέα ο οποίος δεν έστελνε το παιδί του στο σχολείο.

“Όταν ένας μαθητής απουσιάζει από μία σχολική μονάδα συστηματικά και αδικαιολόγητα ο Διευθυντής του σχολείου αναζητεί αμέσως το παιδί στην οικογένειά του. Τώρα τελευταία είχαμε αυξημένα περιστατικά  παιδιών να μην πηγαίνουν στο σχολείο, λόγω του εμβολίου ή της μάσκας, αλλά αυτές είναι μεμονωμένες περιπτώσεις”, ανέφερε ο κ. Κόπτσης, τονίζοντας πως το φαινόμενο με τα 40 παιδιά ανήκει στην προαναφερόμενη διαδικασία.

Η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τον κο Κόπτση

– Αναζητείται ο μαθητής στο σπίτι και αν δεν αποδώσει αυτή η έρευνα ο Δ/ντής στρέφεται στην Αστυνομία και στις Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου.

– Εαν το παιδί δεν βρεθεί τότε αναλαμβάνει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ο οποίος στέλνει Εγκύκλιο αναζήτησης σε όλα τα σχολεία της Διεύθυνσης, μήπως και ο μαθητής έφυγε από το σχολείο και πήγε σε κάποιο άλλο χωρίς να ακολουθηθεί η διαδικασία της μετεγγραφής.

– Εάν και πάλι δεν βρεθεί αναλαμβάνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα για την περίπτωση των 40 μαθητών της Αττικής ο Περιφερειακός Διευθυντής αναζητεί στα 1000 περίπου Δημοτικά  σχολεία της Αττικής τα συγκεκριμένα 40 παιδιά.

– Εάν δεν βρεθεί το παιδί με την αναζήτηση της Περιφέρειας τότε αναλαμβάνει η Διεύθυνση Σπουδών του ΥΠΑΙΘ η οποία ψάχνει σε όλη τη χώρα, όμως τα αγνοούμενα παιδιά είναι συνήθως προσφυγόπουλα ή Ρομά, οι γονείς των οποίων δεν ακολουθούν την τυπική διαδικασία μετεγγραφής. Φεύγουν σε άλλη περιοχή, σε άλλη χώρα.

– Οταν ολοκληρώσει την αναζήτηση το Υπουργείο Παιδείας σε επίπεδο χώρας τότε ειδοποιείται ο Εισαγγελέας.

“Εχουμε εγγράψει φέτος το 80 με 85% των προσφυγόπουλων και 14.000 προσφυγόπουλα φοιτούν αυτή τη στιγμή στα σχολεία μας και είμαστε σε διαρκή επαφή με τις οικογένειες, παρόλα αυτά αν κάποιοι φύγουν από τη διαδικασία νόμιμης μετεγγραφής, τότε αναλαμβάνουν άλλα Υπουργεία”, κατέληξε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ.

Δείτε επίσης

Η νέα διαδικασία έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το ΙΕΠ: Τι ανακοινώθηκε στη Βουλή 

Νόμος 4887/2022-voucher εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις Υπουργείου Παιδείας σε ΦΕΚ 

Επιμόρφωση-Εργαστήρια Δεξιοτήτων 4η περίοδος: Αιτήσεις από τη Δευτέρα 07 έως Δευτέρα 28.02.2022 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση