Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαδικτυακή Ημερίδα-Ψηφιακά εργαλεία στο μάθημα της Μουσικής-Σάββατο 14 Μαΐου 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαδικτυακή Ημερίδα-Ψηφιακά εργαλεία στο μάθημα της Μουσικής – flat.io, διαδραστικό βίντεο (Η5P) και Bandlab for education – Σάββατο 14 Μαΐου 2022 και ώρες 09:30-14:30.

Διαδικτυακή Ημερίδα 
Ψηφιακά εργαλεία στο μάθημα της Μουσικής

 Το Εργαστήριο Μουσικής Παιδαγωγικής του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής μέσω των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής διοργανώνουν διαδικτυακή Ημερίδα με θέμα: 

 «Ψηφιακά εργαλεία στο μάθημα της Μουσικής: flat.io, διαδραστικό βίντεο (Η5P) καιBandlab for education»,

 η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Μαΐου 2022 και ώρες 09:30-14:30.

 Στόχος της ημερίδας είναι η παρουσίαση τριών (3) εφαρμοσμένων ψηφιακών εργαλείων (flat.io, διαδραστικό βίντεο στην e-me content και Bandlab for Education) που ενσωματώνονται στη διδασκαλία του μαθήματος της Μουσικής από εκπαιδευτικούς για τους/τις εκπαιδευτικούς. Η Ημερίδα θα έχει εργαστηριακό χαρακτήρα και σε όλη τη διάρκειά της οι συμμετέχοντες/ουσες θα μπορούν να πειραματίζονται και αλληλεπιδρούν.

Η διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Μουσικής  κάθε βαθμίδας Εκπαίδευσης και σε κάθε ενδιαφερόμενο/η και απαιτείται εγγραφή: https://forms.gle/tVH7ZHjskg4VX8Xv7

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Περισσότερες πληροφορίες για την ημερίδα μπορείτε να δείτε:

http://musicedulab.music.uoa.gr/draseis/synedria-hmerides.html

Η συμμετοχή είναι προαιρετική.

 Ακολουθεί το Πρόγραμμα και η αφίσα της εκδήλωσης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Ψηφιακά εργαλεία στο μάθημα της Μουσικής: flat.io, διαδραστικό βίντεο (Η5P) και Bandlab for education

Εκπαιδευτικοί Μουσικής (ΠΕ79) παρουσιάζουν ψηφιακά εργαλεία διδακτικές εφαρμογές

το Σάββατο, 14 Μαΐου 2022 (09.30 – 14.30)

 

09.15 – 09.30

 

Είσοδος στην πλατφόρμα

09.30 – 10.00 Έναρξη – Χαιρετισμοί Γεώργιος  Κόσυβας

Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

 

Μαριάννα Αγγελάκη

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ79 Μουσικής του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με επιστημονική ευθύνη και στα 2ο και 5ο Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Αττικής

 

Έλενα Ανδρέου

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ79 Μουσικής του 3ου ΠΕΚΕΣ Αττικής  με επιστημονική ευθύνη και στα 4ο και 6ο Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Αττικής

 

Σμαράγδα Χρυσοστόμου

Καθηγήτρια ΤΜΣ ΕΚΠΑ, Διευθύντρια Εργαστηρίου Μουσικής Παιδαγωγικής

 

10.00 – 11.15 Γρηγόρης Αϊβαζόπουλος Η αξιοποίηση του προγράμματος flat.io στο μάθημα της Μουσικής
11.15 – 12.30 Ματίνα Μιχαηλίδου Δημιουργώντας ένα διαδραστικό βίντεο (H5P) μέσω της e-me content του ΠΣΔ
12.30 – 13.45 Οδυσσέας Σαγρέδος Η ψηφιακή τεχνολογία στη μουσική εκπαίδευση: ενσωματώνοντας το Bandlab for Education σε καινοτόμες διδακτικές προτάσεις
13.45 – 14.30 Συζήτηση – Κλείσιμο Ημερίδας

 

Περιλήψεις παρουσιάσεων

 Γρηγόρης Αϊβαζόπουλος

Η αξιοποίηση του προγράμματος flat.io στο μάθημα της Μουσικής

To flat.io αποτελεί έναν απλό, προσιτό και διασκεδαστικό τρόπο δημιουργίας παρτιτούρας και όχι μόνον. Τα εργαλεία που περιλαμβάνει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, όπως η χρήση βίντεο, η αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτικών ή μαθητών/τριών, η μεγάλη ποικιλία μουσικών οργάνων και η επιλογή του τρόπου γραφής κάθε νότας για εκπαιδευτικούς λόγους,  μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη διδακτική μας πράξη. Το πρόγραμμα είναι online, έχει δωρεάν έκδοση και δεν χρειάζεται εγκατάσταση σε συσκευή.

Ματίνα Μιχαηλίδου

Δημιουργώντας ένα διαδραστικό βίντεο (H5P) μέσω της e-me content του ΠΣΔ

Το διαδραστικό βίντεο (interactive video) αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο περιβάλλον της e-me content της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας e-me του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Το συγκεκριμένο ψηφιακό εργαλείο μπορεί να κάνει πιο αποδοτική και ενδιαφέρουσα τη διδασκαλία μας και κατά συνέπεια οι μαθητές/τριές μας, κατανοώντας καλύτερα τα ηχητικά παραδείγματα που χρησιμοποιούμε στο μάθημα, να γίνουν πιο συμμετοχικοί/ές και απαντώντας, κατά κύριο λόγο, σωστά να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Ο/Η εκπαιδευτικός δε χρειάζεται να κατέχει ιδιαίτερες τεχνικές δεξιότητες ενώ το επεξεργάσιμο υλικό του μπορεί να περιέχει μεταξύ άλλων: κείμενα απλά και συρόμενα, πίνακες, συνδέσμους, εικόνες, ερωτήσεις τύπου απλής και πολλαπλής επιλογής, σωστού-λάθους, ασκήσεις μεταφοράς και απόθεσης, συμπλήρωσης κενών και επιλογής λέξεων.

Οδυσσέας Σαγρέδος

Η ψηφιακή τεχνολογία στη μουσική εκπαίδευση: ενσωματώνοντας το Bandlab for Education σε καινοτόμες διδακτικές προτάσεις

Το BandLab for Education είναι ένα λογισμικό που με τη χρήση του οι μαθητές/τριες συμμετέχουν στη διαδικασία παραγωγής  της  γνώσης,  καθώς  επικοινωνούν, συνεργάζονται, κατανοούν και εφαρμόζουν τη νέα γνώση, αναδομώντας τα στοιχεία της. Ταυτόχρονα, οδηγούνται στην ανακάλυψη, στην κατασκευή μουσικών δομών, που εξυπηρετούν τις ανάγκες τους, τους βοηθά να αισθανθούν, να εκφραστούν και να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις μέσα από τις δημιουργίες τους.

Η χρήση του BandLab for Education συνδέεται με τους σχολικούς αλλά και με τους ευρύτερους μουσικούς σκοπούς, καθώς αποτελεί ένα εργαλείο ανάπτυξης και καλλιέργειας της δημιουργικότητας και της προσωπικότητας των μαθητών/τριών μέσα από δραστηριότητες ενεργητικής ακρόασης, μουσικής εκτέλεσης και δημιουργίας. Μέσα στο ευρύ φάσμα της μουσικής, με την αξιοποίησή του δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν καινοτόμα εκπαιδευτικά εργαλεία, αναπτύσσοντας  δεξιότητες στον γνωστικό, στον συναισθηματικό και στον ψυχοκινητικό τομέα. Παράλληλα, γνωρίζουν κάθε διάσταση της μουσικής, καθώς αποκτούν ρόλους εκτελεστή, ενορχηστρωτή, συνθέτη, κατακτώντας τις τεχνοτροπίες μουσικής παραγωγής, ολοκληρώνοντας τα δικά τους έργα.

Δείτε επίσης

Αιτήσεις voucher 200 ευρώ από σήμερα Τετάρτη 11 Μαΐου-Ανοιξε η πλατφόρμα 

Αίτηση ΑΣΕΠ Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 σε 12 βήματα από τον ΠΑΣΑΔ 

Εγχειρίδιο ΟΠΣΥΔ για υποβολή δικαιολογητικών Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1EA, 2EA, 3EA, 4EA, 5EA/2022

Εγκύκλιος: Μακροχρόνιες άδειες εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση