Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία-Επιμόρφωση 714 εκπαιδευτών για τη Β Φάση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία-Επιμόρφωση 714 εκπαιδευτών για τη Β Φάση με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση-Νοέμβριος 2021 έως και 31-01-2022.

Η Β΄ Φάση της “Επιμόρφωσης σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)”, ΟΠΣ (MIS) 5032906, ξεκινά και έχει διάρκεια 24 ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης κατανεμημένες σε οκτώ τρίωρες επιμορφωτικές συναντήσεις, μία φορά την εβδομάδα, οι οποίες ολοκληρώνονται στις 31 Ιανουαρίου 2021.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΙΕΠ
Ημερομηνίες έναρξης ανάλογα με το τμήμα:

Τετάρτη 01/12/2021, Πέμπτη 2/12/2021, Δευτέρα 06/12/2021 και Τρίτη 07/12/2021.

Οι εγγεγραμμένοι/-νες στο Μητρώο ΔΔ καλούνται να ελέγξουν τη συνδεσιμότητά τους στην teams ΙΕΠ και να παρακολουθήσουν τις ηλεκτρονικές ειδοποιήσεις στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχουν δηλώσει.

Πληροφορίες Υποβάθρου

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)» – Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5032906.

Η Πράξη έχει ως αντικείμενο

την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας (συμπεριλαμβανομένης της Προσχολικής) και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, με στόχο την ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών, όλων ανεξαιρέτως των μαθητών και των μαθητριών.

Στο πλαίσιο της ως άνω Πράξης

προβλέπεται η πραγματοποίηση επιμόρφωσης σε περίπου 25.000 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που σχετίζεται με τις διαστάσεις της διαφοροποιημένης διδακτικής προς όφελος όλων των μαθητών και μαθητριών με ή χωρίς αναπηρίες, μαθητικών πληθυσμών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, π.χ. πρόσφυγες, Ρομά σε συμπεριληπτικό πλαίσιο.

Για τις ανάγκες της επιμόρφωσης

δημιουργήθηκε Μητρώο Επιμορφωτών της Πράξης, κατόπιν σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος όπου εντάχθηκαν 734 άτομα.

Η επιμόρφωση υλοποιείται σε τρεις φάσεις ως εξής:
  • Α’ Φάση (Σεπτέμβριος 2021)

Επιμόρφωση 20 επιμορφωτών/-τριών/πολλαπλασιαστών/-στριών από όλες τις περιφέρειες εκπαίδευσης. Οι επιλεγέντες/ επιλεχθείσες επιμορφώθηκαν στο παραχθέν υλικό της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας 24 ώρες με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

  • Β’ Φάση (Νοέμβριος 2021 έως και 31-01-2022)

Επιμόρφωση 24 ωρών με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε (έως) 714 εκπαιδευτές/τριες, ήδη ενταγμένους/ες στο Μητρώο της Πράξης, οι οποίοι/ες θα επιμορφωθούν από τους/τις 20 πολλαπλασιαστές/-στριες της Α’ φάσης επιμόρφωσης για τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία.

  • Γ’ Φάση ( έως και 30-09- 2022)

Επιμόρφωση με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε περίπου 25.000 εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα και από όλες τις περιφέρειες εκπαίδευσης, διάρκειας 14 ωρών για τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα Ημερίδων Ειδικής Αγωγής: Υλοποιούνται από το ΙΕΠ 26.11 και 03.12.2021
Ημερίδα για την παιδική κακοποίηση: “Το παιδί είναι η απάντηση!”-Κυριακή 28.11.2021
Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΕΚΠΑ: Διοργάνωση σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων
ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ και ΟΙΕΛΕ συνεργάζονται με το CERN για Πρόγραμμα επιμόρφωσης ιδιωτικών εκπαιδευτικών
ΚΕΠΑ: Τέλος οι συνεχείς επιτροπές για ακρωτηριασμούς και μη αναστρέψιμες παθήσεις

Πριν φύγετε

Προϋπολογισμός 2022-Υπουργείο Παιδείας: Τι περιλαμβάνει για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
 Βοηθήματα σε ΑμεΑ-συνταξιούχους-υγειονομικούς ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση