Διαφοροποιημένη διδασκαλία-νέα επιμόρφωση: Νέα περίοδος για το σχολικό έτος 2022-2023-Θα απευθύνεται και σε εκπαιδευτικούς που επικοινωνούν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία-νέα επιμόρφωση
Σε ενημέρωση για την Πράξη: “Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)”, προέβη το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Σύμφωνα με το ΙΕΠ:
Η υλοποίηση της πρώτης περιόδου της Γ’ Φάσης της «Επιμόρφωσης σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)», ΟΠΣ (MIS) 5032906, έχει ολοκληρωθεί με μεγάλη επιτυχία και θετική ανταπόκριση των συμμετεχόντων.
Κατά το επόμενο διάστημα:
Α. αναμένεται να εκκινήσει νέα επιμορφωτική περίοδος για το σχολικό έτος 2022-2023 με πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος η οποία θα απευθύνεται και σε εκπαιδευτικούς που επικοινωνούν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα,
Β. σύντομα ολοκληρώνονται οι διαδικασίες ελέγχου επιτυχούς παρακολούθησης της πρώτης περιόδου Γ Φάσης ώστε να δοθεί πρόσβαση στο κουίζ και στη χορήγηση της βεβαίωσης.
Όσοι/όσες είτε δεν παρακολούθησαν είτε δεν ολοκλήρωσαν επιτυχώς θα έχουν την ευκαιρία για νέα εγγραφή στη νέα περίοδο.
Aντικείμενο της Πράξης:
Η Πράξη «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)» , με Κωδικό ΟΠΣ 5032906τ του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), έχει ως αντικείμενο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας (συμπεριλαμβανομένης της προσχολικής), δευτεροβάθμιας (γυμνάσια, γενικά λύκεια) και επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και εκπαιδευτικών όλων των δομών υποστήριξης σε πρακτικές διαφοροποίησης του περιβάλλοντος μάθησης με στόχο την ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών όλων ανεξαιρέτως των μαθητών και των μαθητριών σε συμπεριληπτικό πλαίσιο.
Το επιμορφωτικό υλικό είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις επιμορφωτικές ανάγκες κάθε εκπαιδευτικού ώστε να ανταποκρίνεται στις εξατομικευμένες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/-τριών του οργανώνοντας τις μαθησιακές δράσεις συμπεριληπτικά και παρέχοντας ποιοτική μάθηση σε όλους/όλες.
Στόχοι:
- Η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος
- Η ικανοποίηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σε θέματα και διαστάσεις της διαφοροποιημένης προσέγγισης της διδασκαλίας
- Η ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών όλων των μαθητών/-τριών και η υποστήριξη τους με την ανάπτυξη πρακτικών διαφοροποίησης του μαθησιακού και κοινωνικού περιβάλλοντος της τάξης
- H μείωση της σχολικής αποτυχίας και της σχολικής διαρροής.
Δείτε επίσης
Πλατφόρμα επιμόρφωσης iepX ειδικής αγωγής: Θα παραμείνει ανοικτή έως 21.11.2022
Κεραμέως-ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Πότε θα γίνει-Τα 3 επίπεδα της συνολικής αξιολόγησης
Κεραμέως-Αμερικανικά Πανεπιστήμια: Φοιτητές μας θα σπουδάζουν στις ΗΠΑ χωρίς δίδακτρα
Γραπτός διαγωνισμός: Νέα απόφαση ΑΣΕΠ τροποποιεί άρθρα της διαδικασίας επιλογής προσωπικού
Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός: Oικονομικό χάος και αναποδογύρισμα ζωής από ένα λάθος στην πρόσληψη
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/diaforopoiimeni-didaskalia-nea-epimorfwsi-nea-periodos-gia-to-2022-23/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.