Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών, εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και Τ.Ε. ζητούν γονείς των Ελληνικών σχολείων Βόρ. Ρηνανίας-Βεστφαλίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών, εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και Τμήματα Ενταξης ζητούν γονείς των Ελληνικών σχολείων Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας – Επερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών ζητούν σχολεία εξωτερικού

Διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών των Ελληνικών σχολείων Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και δημιουργία Τμημάτων Ενταξης ζητούν, σύμφωνα με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου, εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 31/01/2024

Της: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς

ΠΡΟΣ: Τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΘΕΜΑ: «Διάγνωση μαθησιακών δυσκολίων των μαθητών των Ελληνικών σχολείων Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και αποστολή εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής»

Κύριε Υπουργέ,

Σε συνάντηση που είχαμε με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας στις 16 Νοεμβρίου 2023, μας ενημέρωσαν μεταξύ άλλων, ότι δεν έχουν την δυνατότητα διάγνωσης μαθησιακών δυσκολίων των μαθητριών και των μαθητών των Ελληνικών σχολείων (στις πόλεις Ντίσελντορφ, Κολωνία, Ντόρτμουντ, Μπίλεφελντ και Βούπερταλ) όπως συμβαίνει στην Ελλάδα (άρθρα 4 και 5 του ν. 3699/2008 όπως τροποποιήθηκαν με άρθρα των 4823/2021 και 4997/2022).

Για το λόγο αυτό, ζητούν να βρίσκεται στην έδρα του Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης δύο φορές το χρόνο. Στα ως άνω σχολεία δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής (Ε.Α.Ε.) για να βοηθήσουν τα παιδιά (μαθήτριες/μαθητές) που έχουν ανάγκη όπως επίσης δεν δημιουργούνται τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Σκοπεύετε να παρέμβετε, ώστε δύο φορές το χρόνο να υπάρχει στο Συντονιστικό Γραφείο Εκπαίδευσης του Ντίσελντορφ διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης (όπως προβλέπεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 4 του του ν. 3699/2008) με σκοπό τη διάγνωση μαθησιακών δυσκολίων των μαθητριών και των μαθητών των Ελληνικών σχολείων της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας;

2. Σκοπεύετε να παρέμβετε, ώστε στα σχολεία της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας να αποσπαστούν οι εκπαιδευτικοί Ε.Α.Ε. που είναι απαραίτητοι για να βοηθήσουν τις μαθήτριες και τους μαθητές των Ελληνικών σχολείων που έχουν ανάγκη, στο πλαίσιο της ισότιμης αντιμετώπισής τους, με τις μαθήτριες και τους μαθητές στην Ελλάδα;

3. Σκοπεύετε να παρέμβετε, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στα ως άνω σχολεία να δημιουργούνται τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ

Δείτε επίσης

Υποτροφίες British Council 2023-24: Υποβολή υποψηφιοτήτων από 02 έως 23.02.2024 

Πρόεδρος ΑΣΕΠ για νέο γραπτό διαγωνισμό: Μην τσιμπάτε από δημοσιεύματα που σκοπό έχουν τα φροντιστήρια

Εγκριση υπερωριών υπαλλήλων Υπ. Παιδείας για διορισμούς, προσλήψεις, υπηρ. μεταβολές, προκήρυξη γενικής

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply