Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαχείριση τάξης-αύξηση της συνοχής της ομάδας & πρόληψη της επιθετικότητας: Διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία-29.02.2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαχείριση τάξης-αύξηση της συνοχής της ομάδας & πρόληψη της επιθετικότητας: Διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία – Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, 5:30μμ–8:30μμ. – Πρόσκληση της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΚΠΕ).

Διαχείριση τάξης – Ομιλία

Ακολουθεί Πρόσκληση της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΚΠΕ) σε διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία με θέμα: «Διαχείριση τάξης – αύξηση της συνοχής της ομάδας & πρόληψη της επιθετικότητας», την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, 5:30μμ–8:30μμ.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω Webex, σε σύνδεσμο που θα σας σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Λόγω του αριθμητικού περιορισμού που υπάρχει στην πλατφόρμα Webex, θα προηγηθούν τα εγγεγραμμένα μέλη μας.

Ομιλήτρια: Καραβόλτσου Αθηνά, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μsc), Ψυχοθεραπεύτρια (επί πτυχίω), Θεατρολόγος (Μed), Μαθηματικός.

Η Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.)  διοργανώνει και σας προσκαλεί την Πέμπτη  29 Φεβρουαρίου 2024, 5:30μμ–8:30μμ., σε διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία – συζήτηση με θέμα:

 «Διαχείριση τάξης – αύξηση της συνοχής της ομάδας & πρόληψη της επιθετικότητας»

  • Στυλ διαχείρισης τάξης από τον εκπαιδευτικό: χαρακτηριστικά και συνέπειες.
  • Οι ρόλοι των μαθητών στη δυναμική των σχέσεων στην τάξη: ο «κλόουν», ο «αποδιοπομπαίος τράγος», κ.ά. και η διαχείρισή τους.
  • Ανάθεση ρόλων στην ομαδοσυνεργατική μάθηση, διαδικασίες αξιολόγησης,
  • Εξωτερικά και εσωτερικά κίνητρα για τη μάθηση: κανόνες τάξης, αμοιβές και συνέπειες, ευθύνες, επιλογές, πρωτοβουλίες μαθητών.
  • Δραστηριότητες – “παιχνίδια” συνεργασίας, σωματικής και ψυχικής οικειότητας / αύξηση της συνοχής και της εμπιστοσύνης μεταξύ των μαθητών.
  • Επικοινωνία γονέων – εκπαιδευτικών / αύξηση της συμμετοχής των γονέων

Δηλώσεις συμμετοχής εδώ:  https://forms.gle/jkvsaqrfGKTBdofi7

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω Webex, σε σύνδεσμο που θα σας σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Λόγω του αριθμητικού περιορισμού που υπάρχει στην πλατφόρμα Webex, θα προηγηθούν τα εγγεγραμμένα μέλη μας.

Ομιλήτρια: Καραβόλτσου Αθηνά, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μsc), Ψυχοθεραπεύτρια (επί πτυχίω), Θεατρολόγος (Μed), Μαθηματικός.

Δείτε επίσης

Σεμινάρια Συνεμψύχωσης ΙΜΕΓΕΕ: Ομάδα προσωπικής ανάπτυξης “ΑΚΟΥΩ-ΘΕΩΜΑΙ-ΔΡΩ” 

Πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα για το Πρόγραμμα LOOP με επιτυχία 

Πως υπολογίζονται οργανικά κενά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση