Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διακόσια Χρόνια από το 1821: 2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός ταινίας μικρού μήκους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διακόσια Χρόνια από το 1821: 2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους για μαθητές/τριες Γ’ Γυμνασίου.

Διακόσια Χρόνια από το 1821

Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ

2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους για μαθητές/τριες Γ’ Γυμνασίου με θέμα: «Διακόσια Χρόνια από το 1821» σχ. έτους 2019-2020. 

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Ειδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στο πλαίσιο του επίσημου εορτασμού της επετείου των 200 ετών από την έναρξη του Απελευθερωτικού Αγώνα το 1821 διοργανώνουν για 2η συνεχή χρονιά κατά το σχολικό έτος 2019-2020 πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους (βίντεο) με θέμα:

«Διακόσια Χρόνια από το 1821».

Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν έως 17 Ιανουαρίου 2020 μαθητές/τριες της
Γ΄ τάξης Γυμνασίου όλης της Ελλάδας, ατομικά ή σε ομάδες έως τριών ατόμων υπό την επίβλεψη ενός/μιας εκπαιδευτικού.

Οι διακριθέντες θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει εκπαιδευτική επίσκεψη στα Καλάβρυτα και τελετή απονομής τίτλων διάκρισης στο ΥΠΑΙΘ.

Κεντρικό θεματικό πεδίο του διαγωνισμού αποτελεί η Επανάσταση του 1821.

Ειδικότερα, οι μαθητές/τριες καλούνται να δημιουργήσουν μια ταινία μικρού μήκους (βίντεο) διάρκειας έως έξι λεπτών, εμπνευσμένοι/ες από μία από τις παρακάτω προσωπικότητες της περιόδου της Ελληνικής Επανάστασης:

α. Ιωάννης Μακρυγιάννης
β. Δόμνα Βισβίζη
γ. Εθνομάρτυς Επίσκοπος Ρωγών Ιωσήφ
δ. Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Οι μαθητές/τριες μέσα από τις δημιουργίες τους καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το θέμα και να προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία και την επικαιρότητά του στη σύγχρονη ζωή, αντλώντας έμπνευση ιδίως από τη ζωή και το έργο των προσωπικοτήτων στις οποίες εστιάζει ο διαγωνισμός για το έτος 2019-2020.

Οι μαθητές/τριες που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό θα εξοικειωθούν με την επιστημονική και ιστορική έρευνα και θα γίνουν οι ίδιοι/ίδιες ερευνητές/τριες του παρελθόντος μέσα από την αναδίφηση και μελέτη ιστορικών πηγών. Επιπλέον, ο διαγωνισμός αποτελεί αφορμή για την ενασχόληση των μαθητών/τριών με την ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης, αλλά συγχρόνως και με την ιστορία της τοπικής τους κοινωνίας και τους ήρωες του Αγώνα.

Αφίσα
Πρόσκληση συμμετοχής
Υποβολή Αίτησης Συμμετοχής & έργου
Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης Γονέων/Κηδεμόνων
Ενημέρωση για την επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

   ______________________

Δείτε επίσης

Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ειδική Εκπαίδευση με Κριτές: 23-25 Απριλίου, Αγρίνιο
Συνέδριο Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Το Σάββατο 30/11/2019
Σεμινάριο Ενωσης Διευθυντών: Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019
Επιστημονικό Συνέδριο: «Επικοινωνία, πληροφόρηση, ενημέρωση και εκπαίδευση στην ύστερη νεωτερικότητα»
Διεθνές Συνέδριo: «Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο»-29 & 30/11 και 1/12/2019-Βόλος
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ημερίδα για την ακουστική και την ηχοληψία των Βυζαντινών ναών

______________________

Δείτε ακόμη

Αλλάζει ο Ανθρωπος;: Με τον Ψυχίατρο-Ψυχοθεραπευτή Δ. Καραγιάννη στη Λαμία
Στην καρδιά του Αυτισμού: Ιδρυμα Ωνάση-Από Νοέμβριο 2019 έως Μάϊο 2020
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Εκδήλωση για μεταπτυχιακές σπουδές και υποτροφίες στο εξωτερικό
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στο ΕΚΠΑ: «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

______________________

Πριν φύγετε

Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Αντίτιμο επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους-μουσεία: Τροποποίηση ΚΥΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση