Διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες: Ερώτηση στη Βουλή από την Βουλευτή Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης κα Σοφίας Ασημακοπούλου.
Ερώτηση στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της Βουλευτού Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου κατατέθηκε στη Βουλή με θέμα: “Ανάγκη παρέμβασής σας για να σταματήσουν οι διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες”.
Η Βουλευτής
αναφέρεται σε πρόσφατο δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο Διευθυντής Μουσικού Σχολείου αρνήθηκε να εγγράψει στο δυναμικό των μαθητών του ανωτέρω Σχολείου, μαθήτρια με σύνδρομο Άσπεργκερ.
“Με ποιο τρόπο θα παρέμβετε για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών απαγόρευσης σε μαθητές με αναπτυξιακές αναπηρίες ή δυσκολίες στη μάθηση να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση;”, απευθύνει ερώτηση στην Υπουργό ΠΑΙΘ η κα Ασημακοπούλου.
_______________
Δείτε την Ερώτηση
ΘΕΜΑ: “Ανάγκη παρέμβασής σας για να σταματήσουν οι διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες”
Κυρία Υπουργέ,
Με λύπη μας διαβάσαμε σε πρόσφατο δημοσίευμα ότι, διευθυντής Μουσικού Σχολείου που ανήκει στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δ ́ Αθήνας αρνήθηκε να εγγράψει στο δυναμικό των μαθητών του ανωτέρω Σχολείου, ως όφειλε, μαθήτρια με σύνδρομο Άσπεργκερ.
Ενώ, αρχικά, ειπώθηκε στη μητέρα της τελευταίας ότι το θέμα είναι διαδικαστικό, λίγο αργότερα, ενημερώθηκε η μητέρα της μαθήτριας ότι τα τμήματα είναι πλήρη, έχοντας καλύψει το ανώτατο όριο των 26 μαθητών ανά τμήμα και για τον λόγο αυτό δεν ήταν δήθεν δυνατή η εγγραφή της μαθήτριας στο σχολείο.
Μετά από παρέμβαση γνωστού παλαίμαχου καλαθοσφαιριστή
στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δ ́ Αθήνας, όμως, οι αντιρρήσεις του ως άνω διευθυντή κάμφθηκαν και η παραπάνω μαθήτρια, πλέον, φοιτά στο εν λόγω σχολείο.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
1. Είχε νόμιμο δικαίωμα να αρνηθεί ο ως άνω διευθυντής Μουσικού Σχολείου την εγγραφή της προαναφερθείσας μαθήτριας στο εν λόγω σχολείο; Αν όχι, πως δικαιολογείται η ως άνω έξωθεν παρέμβαση για την τελική αποδοχή της μαθήτριας στο δυναμικό των μαθητών του εν λόγω σχολείου;
2. Με ποιο τρόπο θα παρέμβετε για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών απαγόρευσης σε μαθητές με αναπτυξιακές αναπηρίες ή δυσκολίες στη μάθηση να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση;
Δείτε επίσης
Μαθήματα με τηλεκπαίδευση και κατ’ οίκον διδασκαλία: Ερώτηση στη Βουλή
Ερώτηση στη Βουλή για τα δικαιώματα των προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν
Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Τι απάντησε για το αν υπάρχει σκέψη να κλείσουν τα σχολεία στις “κόκκινες” περιοχές
Τροπολογία 4 άρθρων: Προσλήψεις αναπληρωτών covid-αρμοδιότητες ΚΕΔΑΣΥ-Χρόνος Μεταθέσεων
ΦΕΚ: Κανονισμός λειτουργίας ΕΔΥ-ΣΔΕΥ: Καθήκοντα και αρμοδιότητες μελών
Ειδική Πρόσκληση ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Αιτήσεις από Παρασκευή 29.10 έως και Πέμπτη 4.11.2021
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/diakriseis-se-varos-mathitwn-me-anapti3iakes-anapiries-kai-mathisiakes-diskolies-erwtisi-sti-vouli/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.