Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες: Ερώτηση στη Βουλή από την Βουλευτή Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης κα Σοφίας Ασημακοπούλου.

Ερώτηση στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της Βουλευτού Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου κατατέθηκε στη Βουλή με θέμα: “Ανάγκη παρέμβασής σας για να σταματήσουν οι διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες”.

Η Βουλευτής

αναφέρεται σε πρόσφατο δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο Διευθυντής Μουσικού Σχολείου  αρνήθηκε να εγγράψει στο δυναμικό των μαθητών του ανωτέρω Σχολείου, μαθήτρια με σύνδρομο Άσπεργκερ.

“Με ποιο τρόπο θα παρέμβετε για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών απαγόρευσης σε μαθητές με αναπτυξιακές αναπηρίες ή δυσκολίες στη μάθηση να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση;”, απευθύνει ερώτηση στην Υπουργό ΠΑΙΘ η κα Ασημακοπούλου.

_______________

Δείτε την Ερώτηση
ΘΕΜΑ: “Ανάγκη παρέμβασής σας για να σταματήσουν οι διακρίσεις σε βάρος μαθητών με αναπτυξιακές αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες”

Κυρία Υπουργέ,

Με λύπη μας διαβάσαμε σε πρόσφατο δημοσίευμα ότι, διευθυντής Μουσικού Σχολείου που ανήκει στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δ ́ Αθήνας αρνήθηκε να εγγράψει στο δυναμικό των μαθητών του ανωτέρω Σχολείου, ως όφειλε, μαθήτρια με σύνδρομο Άσπεργκερ.

Ενώ, αρχικά, ειπώθηκε στη μητέρα της τελευταίας ότι το θέμα είναι διαδικαστικό, λίγο αργότερα, ενημερώθηκε η μητέρα της μαθήτριας ότι τα τμήματα είναι πλήρη, έχοντας καλύψει το ανώτατο όριο των 26 μαθητών ανά τμήμα και για τον λόγο αυτό δεν ήταν δήθεν δυνατή η εγγραφή της μαθήτριας στο σχολείο.

Μετά από παρέμβαση γνωστού παλαίμαχου καλαθοσφαιριστή

στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δ ́ Αθήνας, όμως, οι αντιρρήσεις του ως άνω διευθυντή κάμφθηκαν και η παραπάνω μαθήτρια, πλέον, φοιτά στο εν λόγω σχολείο.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Είχε νόμιμο δικαίωμα να αρνηθεί ο ως άνω διευθυντής Μουσικού Σχολείου την εγγραφή της προαναφερθείσας μαθήτριας στο εν λόγω σχολείο; Αν όχι, πως δικαιολογείται η ως άνω έξωθεν παρέμβαση για την τελική αποδοχή της μαθήτριας στο δυναμικό των μαθητών του εν λόγω σχολείου;

2. Με ποιο τρόπο θα παρέμβετε για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών απαγόρευσης σε μαθητές με αναπτυξιακές αναπηρίες ή δυσκολίες στη μάθηση να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση;

Δείτε επίσης

Μαθήματα με τηλεκπαίδευση και κατ’ οίκον διδασκαλία: Ερώτηση στη Βουλή
Ερώτηση στη Βουλή για τα δικαιώματα των προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply