Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διάλογος Υπουργείου Παιδείας-ΣΕΒ-ΕΣΕΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διάλογος Υπουργείου Παιδείας-ΣΕΒ-ΕΣΕΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και τη Δια Βίου Μάθηση προκειμένου να καταγραφούν προτάσεις και να γίνει ανταλλαγή απόψεων.

Διάλογος Υπουργείου Παιδείας-ΣΕΒ-ΕΣΕΕ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, συνεχίσθηκαν οι συναντήσεις, στο πλαίσιο του διαλόγου αναφορικά με το Σχέδιο Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης (ΕΕΚ) και Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ), με εμπλεκόμενους φορείς.

Η ηγεσία του Υπουργείου:
  • Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως,
  • Υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη,
  • Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος
  • Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Σίσσυ Γκίκα,

προκειμένου να καταγράψει προτάσεις και να ανταλλάξει απόψεις, προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους

  • του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και
  • της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ)

και συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου που αποτελεί, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ, μια συνεκτική και ολιστική προσέγγιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Δια Βίου Μάθησης.

Ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος

παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση, τα βασικά χαρακτηριστικά της υπό επεξεργασία μεταρρύθμισης, την αρχιτεκτονική του νέου συστήματος και τους τρόπους με τους οποίους το νέο νομοσχέδιο απαντά σε σύγχρονες προκλήσεις, καθώς και τα αναμενόμενα οφέλη.

Η κα Κεραμέως

υπογράμμισε πως στόχος του Υπουργείου είναι οι συντονισμένες παρεμβάσεις στον τομέα της ΕΕΚ και της ΔΒΜ, ώστε να συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας, με την σημαντική συμβολή των κοινωνικών εταίρων.

Η Υπουργός αναφέρθηκε σε καινοτομίες, όπως τα Πρότυπα ΕΠΑΛ που θα λειτουργήσουν ως ζεύγη με Πειραματικά ΙΕΚ, ενώ τόνισε πως καθιερώνεται το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΣΕΕΚ), το οποίο αναπτύσσεται στα επίπεδα 3, 4 και 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, κατ’ αντιστοιχία με αυτά του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Τέλος η Υπουργός κα Ν. Κεραμέως δήλωσε:

Συνεχίζουμε τις διαβουλεύσεις με φορείς, ενόψει της κατάθεσης στο δημόσιο διάλογο του νομοσχεδίου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης.

Η αλλαγή νοοτροπίας αποτελεί το πρώτο στοίχημα.

Η αναβάθμιση της ΕΕΚ και ΔΒΜ μπορεί να αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην κοινωνία, και εμείς ως Πολιτεία οφείλουμε να τα αναδείξουμε.

Η νομοθετική πρωτοβουλία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με την αγορά εργασίας”.

Δείτε σχετικά

Συνάντηση Κεραμέως-ΓΣΕΕ για το σχέδιο νόμου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Βασικοί πυλώνες μεταρρύθμισης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Δείτε επίσης

Υποβιβασμοί-καταργήσεις-συγχωνεύσεις Δημοτικών και Νηπιαγωγείων 2020-21 | Απόφαση
Εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ Οκτώβριο – Δεκέμβριο 2020
Σχολικές μονάδες εφαρμογής Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Ορίσθηκαν 218 Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση