“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρία ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Διαμαρτυρία ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο Υπουργείο Παιδείας για τους μόνιμους διορισμούς και για την ανατροπή των πολιτικών λιτότητας και υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης και την έμπρακτη αναγνώριση του ρόλου και της προσφοράς του εκπαιδευτικού.

Διαμαρτυρία ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α πραγματοποίησε από κοινού με τη Δ.Ο.Ε. και την Ο.Λ.Μ.Ε. συγκέντρωση διαμαρτυρίας μέσα σε καταρρακτώδη βροχή, σήμερα Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019 στις 13:00 στο Υπουργείο Παιδείας διεκδικώντας:
  • Διορισμούς μόνιμου προσωπικού για να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά!
  • Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους!
  • Κάλυψη των κενών θέσεων ΕΕΠ ΕΒΠ – εξεύρεση επιπλέον πιστώσεων!
  • Επίλυση των κτηριακών ζητημάτων των ΣΜΕΑΕ και των ΚΕΣΥ!

Αναλυτικά

Το κεντρικό αίτημα είναι να δοθούν απαντήσεις και να πραγματοποιηθούν ενέργειες από την ηγεσία ως προς τους παρακάτω πυλώνες:

  • Διορισμοί – άμεση και ισόποση κατανομή:

Απαιτούμε άμεση δίκαια και ισόποση κατανομή των 4.500 θέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας/ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Θεωρούμε ότι η μη ανακοίνωση της κατανομής των 4.500 θέσεων από πλευράς ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ πριν την ανακοίνωση των Πινάκων, εγείρει πολλά ερωτηματικά για τη διαφανή διαδικασία των διορισμών.

Επίσης, μετά την έκδοση των προσωρινών πινάκων των ΕΒΠ αποδείχθηκε ότι η προϋπηρεσία, την οποία προτάσσαμε και διεκδικούσαμε όλες οι Ομοσπονδίες, υποδαυλίστηκε σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα κριτήρια. Καταγγέλλουμε κάθε μορφή καταπάτησης δικαιωμάτων και υποτίμησης απέναντι στους συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ- ΕΒΠ που επί χρόνια στηρίζουν την Ειδική Εκπαίδευση!

Επισημαίνουμε  τον ελάχιστο αριθμό των μόνιμων υπηρετούντων συναδέρφων Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και σε Κ.Ε.Σ.Υ. (713 συνολικά), τις κενές οργανικές θέσεις (1733) και  την ανάγκη για επαρκή στελέχωση από μόνιμο και σταθερό προσωπικό σε όλες τις δομές του Υπουργείου Παιδείας, διότι τα κενά είναι αναμφισβήτητα πάρα πολλά!!

  • Προσλήψεις αναπληρωτών – τεράστια κενά

Οι μειωμένες πιστώσεις αναπληρωτών σε θέσεις ΣΜΕΑΕ έχουν ως συνέπεια την υποστελέχωση των σχολικών δομών σε όλη την επικράτεια. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα κενά  υπολείπονται ακόμα 1557 προσλήψεις κι ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγκρίσεις για ΕΒΠ και ΠΕ25 στην εξειδικευμένη. Σύμφωνα με τις προσλήψεις του υπουργείου κατά το έτος 2018-19 φαίνεται ότι τα κενά φτάνουν κοντά τα 2.000. Μπροστά σε αυτά τα στοιχεία καλούμε το υπουργείο παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του σε σχέση με την υποστήριξη των μαθητών, σχολείων και ΚΕΣΥ!

Δεν αποδεχόμαστε την υποβάθμιση των ειδικοτήτων μας και την καταστρατήγηση των εκπαιδευτικών ζητημάτων κι αναγκών των μαθητών μας. Απαιτούμε την άμεση κάλυψη των κενών.

  • Σοβαρά κτηριακά θέματα ΚΕΣΥ -ΣΜΕΑΕ:

Η παραμονή και εργασία σε ακατάλληλους, ανεπαρκώς εξοπλισμένους ή και ανύπαρκτους χώρους αποτελεί καθημερινός κυκεώνας για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.

Ειδικά σχολεία σε κατασκευές προκάτ, σε κτήρια μη προσβάσιμα και ακατάλληλα για ΑμεΑ, φιλοξενούμενα σε μικρές περισσευούμενες αίθουσες τυπικών σχολείων, είναι μερικές από τις περιπτώσεις που συνθέτουν την εικόνα της ελληνικής πραγματικότητας στην Ειδική Αγωγή για δεκαετίες μέχρι και σήμερα.

Τα ΚΕΣΥ, κυρίως τα δεύτερα που δημιουργήθηκαν στα χαρτιά το Δεκέμβριο του 2018, αλλά και πολλά από τα πρώτα έχουν σοβαρά κτηριακά ζητήματα και τρομερές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και διαγνωστικό υλικό.

Προϊστάμενοι και προσωπικό των δεύτερων ΚΕΣΥ, ξεκίνησαν με τη νέα σχολική χρονιά 2019-20, να παλεύουν καθημερινά να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις, καταβάλλοντας τεράστιες προσπάθειες  να εργαστούν για το συμφέρον των παιδιών και των οικογενειών τους, σε πολύ αντίξοες συνθήκες.

Πολλά από τα δεύτερα ΚΕΣΥ φιλοξενούνται στα πρώτα, τα οποία έχουν κι εκείνα κτηριακά ζητήματα, με αποτέλεσμα η λίστες των δεύτερων να προχωρούν με πολύ αργούς ρυθμούς. Σε άλλα που δε φιλοξενούνται στα πρώτα, αλλά σε αίθουσες σχολείων, οι διεπιστημονικές ομάδες αναγκάζονται και γίνονται νομάδες.   Περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο και δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν που θα μπορούν να αξιολογήσουν τα παιδιά την επόμενη εβδομάδα!

___________________________

Δείτε

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

Πίνακας προσλήψεων Πρωτοβάθμιας | Ενημερωτικό

___________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 13 ΠΔΕ έως 29/09 – Ενόψη Β Φάσης

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

________________________

Δείτε ακόμη

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση