Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρία για διαδικτυακή αξιολόγηση: Ανακοίνωση ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και Συλλόγων εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαμαρτυρία για διαδικτυακή αξιολόγηση: Ανακοίνωση ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και Συλλόγων εκπαιδευτικών-Απαιτούν να σταματήσει η διαδικασία και πόσο μάλλον με διαδικτυακή μορφή.

Διαμαρτυρία για διαδικτυακή αξιολόγηση

Σε κοινή διαμαρτυρία για το κάλεσμα της Συμβούλου Επιστημονικής Ευθύνης κλάδου ΠΕ28 σε διαδικτυακή συνάντηση με τους Φυσιοθεραπευτές (ΠΕ28), αλλά και της Συμβούλου Επιστημονικής Ευθύνης κλάδου Εργοθεραπευτών ΠΕ29, στα πλαίσια της διαδικασίας ατομικής αξιολόγησης, προέβησαν ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΒΥΡΩΝΑ- ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ- ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ», ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ «ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ» και ο ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Οι Σύλλογοι απαιτούν να σταματήσει η διαδικασία της αξιολόγησης και πόσο μάλλον με διαδικτυακή μορφή,  εκφράζουν την αντίθεση τους για την αξιολόγηση των νεοδιόριστων με αυτή τη μορφή πίεσης καθώς, όπως αναφέρουν, υπάρχουν αποφάσεις του κλάδου συνολικά για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση. Καλούν δε τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ όλων των κλάδων να ενημερώνουν τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες για τις κινήσεις των συμβούλων – αξιολογητών καθώς μπορεί να  υπάρχουν κι άλλες ενέργειες που δεν έχουμε ενημερωθεί.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Αττικής

ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕ28

Ύστερα από ενημέρωση των αλληλέγγυων υπογραφόντων Συλλόγων για το κάλεσμα της Συμβούλου Επιστημονικής Ευθύνης κλάδου ΠΕ28 σε διαδικτυακή συνάντηση με τους συναδέλφους φυσιοθεραπευτές (ΠΕ28), την Πέμπτη 11/05/2023 και ώρα 10π.μ.,προβαίνουμε από κοινού σε διαμαρτυρία και εφιστούμε την προσοχή στους νεοδιόριστους συναδέλφους της οικείας ειδικότητας.

Συγκεκριμένα στο εν λόγω έγγραφο αναφέρεται:

“…με αντικείμενο τη συνοργάνωση και συνδιαμόρφωση της δομής της παρακολούθησης της πρώτης διδασκαλίας, διευκρινίζοντας την ώρα, την ημέρα, την τάξη, το τμήμα, το μάθημα, την ιδιαίτερη εστίαση και ενδεχομένως άλλα συμπληρωματικά στοιχεία, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως βοηθητικά τεκμήρια της παραπάνω διαδικασίας.

       Ο/ η ενδιαφερόμενος/η εκπαιδευτικός, ΕΕΠ-ΕΒΠ, είτε πριν είτε αμέσως μετά τη συνάντηση προετοιμασίας, να φροντίσει να καταχωρήσει στην ειδική, ψηφιακή εφαρμογή όσα αναφέρονται στα άρθρα 9 & 10 του ανωτέρω υπό στοιχεία 2 σχετικού”.

Μαθαίνουμε επίσης και για άλλα παρόμοια καλέσματα, όπως αυτό της Συμβούλου Επιστημονικής Ευθύνης κλάδου ΠΕ29, όπου έχει προχωρήσει σε σειρά συναντήσεων Πανελλαδικά.

Απαιτούμε να σταματήσει η διαδικασία και πόσο μάλλον με διαδικτυακή μορφή! Εκφράζουμε την αντίθεση μας για την αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων με αυτή τη μορφή πίεσης καθώς υπάρχουν αποφάσεις του κλάδου συνολικά για απεργία – αποχή από την αντιδραστική αξιολόγηση!

Παρακαλούμε τους συναδέλφους όλων των κλάδων να ενημερώνουν τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες για τις κινήσεις των συμβούλων – αξιολογητών καθώς μπορεί να  υπάρχουν κι άλλες ενέργειες που δεν έχουμε ενημερωθεί. Δε θα αφήσουμε το ΥΠΑΙΘ να χρησιμοποιεί τους συναδέλφους.

Συναδέλφισσες-  Συνάδελφοι

Υπενθυμίζουμε ότι:

Η συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο/συναδέλφισσα από κάθε διαδικασία σχετικά με την ατομική αξιολόγηση.

Συνεπώς, καλούμε κάθε συνάδελφο/συναδέλφισσα ΠΕ28 να πάρει μέρος στην Απεργία-Αποχή που έχει κηρύξει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ και να απέχει από τη διαδικτυακή συνάντηση. Δεν μπορεί να επιβληθεί κανενός είδους κύρωση.

ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ:

ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΒΥΡΩΝΑ- ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ- ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ»

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ «ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ»

Δείτε επίσης

Διακοπή της αξιολόγησης από όλες τις Δ/νσεις Εκπ/σης ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής-Σε κάποιες οι διαδικασίες σταμάτησαν 

Ατομική αξιολόγηση: Βασικά βήματα και απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση