Διαμαρτυρία ΕΒΠ για τη Β Φάση προσλήψεων: Για την ισότιμη συμμετοχή, ένταξη και συνεκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών με αναπηρίες.
Διαμαρτυρία ΕΒΠ
Τη συμπερίληψη των μελών ΕΒΠ στη Β’ Φάση προσλήψεων με τον κατάλληλο αριθμό προσλήψεων, για την ισότιμη συμμετοχή, ένταξη και συνεκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών με αναπηρίες, ζητά το Συντονιστικό Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).
Ακολουθεί η σχετική επιστολή
Επιστολή διαμαρτυρίας εκπαιδευτικού κλάδου ΕΒΠ (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό), για τη μη συμπερίληψή του στις προσλήψεις της Β’ φάσης.
Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας και την ανησυχία μας για το γεγονός ότι πρώτη φορά γίνονται προσλήψεις Β’ φάσης, χωρίς το ΕΕΠ-ΕΒΠ να συμπεριλαμβάνεται . Τα πρωινά τμήματα των ΣΜΕΑΕ δεν έχουν καλυφθεί επαρκώς από ΕΒΠ. Με αποτέλεσμα η πίεση που ασκείται στο ΕΒΠ για την φροντίδα και κάλυψη των αναγκών των μαθητών/τριών με αναπηρίες στη σίτιση, στην αγωγή τουαλέτας, στην κινητικότητα και γενικότερα στην υποστήριξη τους για την ενεργή συμμετοχή τους σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής είναι πολύ μεγάλη.
Συνεπώς η καθημερινότητα των μαθητών/τριών απαιτεί αρκετή υπομονή από μεριά τους, στην κάλυψη των αναγκών τους. Η τόσο απαραίτητη ρουτίνα (ιδιαίτερα όσον αφορά τις σωματικές ανάγκες των μαθητών/τριών) διαρκώς διαταράσσετε, έτσι το ΕΕΠ-ΕΒΠ μαζί ,με τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ ,αντιμετωπίζουν καθημερινά «tantrum» και εντάσεις μαθητών /τριών.
Είναι αναγκαίο να υπάρχει ο κατάλληλος αριθμός εκπαιδευτικού προσωπικού για τη σωματική ακεραιότητα, ψυχική ισορροπία και ασφάλεια, κυρίως των μαθητών/τριών. Οι μεσοβέζικες λύσεις που κατά καιρούς βρίσκονται για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών /τριών, δεν εξασφαλίζουν την ισότιμη συμμετοχή τους, την ένταξη και τη συμπερίληψης τους.
Πολλά προβλήματα και στη Γενική Εκπαίδευση. Εκτός από την έλλειψη υλικοτεχνικής και κτιριακής υποδομής που δυσκολεύουν κατά πολύ το υποστηρικτικό έργο του ΕΒΠ, ασκείται τρομακτική πίεση από αρκετές Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων και Διευθυντές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να αναλάβουν και να υποστηρίξουν και άλλους μαθητές/τριες με ή χωρίς να έχουν διάγνωση από τα ΚΕΔΑΣΥ. Όλο αυτό άτυπα, χωρίς κανείς να αναλαμβάνει την εύθηνη των μαθητών/τριών και χωρίς την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων , ούτε του μαθητή/τριας για τον/την οποίο/α έχει ανατεθεί ΕΒΠ , αλλά ούτε των άλλων μαθητών/τριών που χρήζουν υποστήριξης, αλλά δεν έχει μεριμνήσει να στείλει το υπουργείο.
Ζητάμε τη συμπερίληψη των ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση με τον κατάλληλο αριθμό προσλήψεων, για την ισότιμη συμμετοχή, ένταξη και συνεκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών με αναπηρίες.
Συντονιστικό ΕΒΠ
Δείτε επίσης
Ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ από τη Γ. Μπουλμέτη και τον Β. Βούγια
Δείτε ακόμη
Ωράριο εκπαιδευτικών και ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ | Νομοθεσία
Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Η ταυτότητα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Σχολικές αργίες 2024-25 και αργίες σε πόλεις της Ελλάδας λόγω θρησκευτικών επετείων
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/diamartyria-gia-ti-b-fasi-proslipseon-anapliroton/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.