Σάββατο, 20 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ και για την κάλυψη κενών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ και για την κάλυψη κενών- Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ

Αμεση ήταν η αντίδραση του Δ.Σ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην επιστολή του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας, ο οποίος ζητούσε από την Ομοσπονδία των Συλλόγων ΕΕΠ-ΕΒΠ, διαμαρτυρόμενος για τις απαράδεκτες τοποθετήσεις,  να αναλάβει πρωτοβουλίες καταγραφής και κάλυψης των κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών, η οποία θα πρέπει να υλοποιηθεί τάχιστα, όπως και το να διεκδικήσει εκ νέου η καταγραφή και η επικαιροποίηση των κενών να γίνεται μέσα από τη σύμφωνη γνώμη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΕΕΠ), όπου η παρουσία των Αιρετών Εκπροσώπων των κλάδων μας θα διασφαλίζει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους.

Ετσι η ΠΟΣΕΕΠΕΑ απέστειλε σχετική επιστολή προς το ΥΠΑΙΘΑ με θέμα την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών ΕΕΠ και ΕΒΠ στη Β φάση προσλήψεων, διαμαρτυρόμενη για τις απαράδεκτες τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Επιπροσθέτως η ΠΟΣΕΕΠΑ, ανταποκρινόμενη στην ανάδειξη του θέματος των αναπληρωτών, από το especial.gr, οι οποίοι είτε διαμένουν, σε δραματικές συνθήκες, στις πληγείσες από τις πρωτοφανείς πλημμύρες περιοχές της Θεσσαλίας, είτε σε άλλες περιοχές της χώρας και καλούνται να παρουσιαστούν αύριο Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στα σχολεία που τοποθετήθηκαν, μη δυνάμενοι όμως να πράξουν κάτι τέτοιο, από τη στιγμή που και το οδικό δίκτυο είναι εν πολλοίς κατεστραμμένο και οι τραγικές επιπτώσεις της πρωτοφανούς καταστροφής που υπέστησαν δεν τους αφήνουν περιθώριο μετακίνησης τη δεδομένη στιγμή, ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ  να δοθεί μια εβδομάδα επιπλέον χρόνος για την τοποθέτησή τους.

Ακολουθεί η επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)

Α.Π.:46

Αθήνα,10.09.2023

Προς: Τον Υπουργό Υ.ΠΑΙ.Θ.A κ.Κυριάκος Πιερρακάκης Την Υφυπουργό Υ.ΠΑΙ.Θ.Α κα.Δόμνα Μιχαηλίδου Τον Γενικό Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ.Α κ. Ιωάννη Κατσαρό · Το Αυτοτελές Τμήμα Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Προϊσταμένη κα. Νεκταρία Φυτουράκη) -Επιτελική Αρχή ΕΣΠΑ του ΥΠΑΙΘ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ · Την Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής Περιφερειακές Δ/νσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης- Π.Δ.Ε, Δ.Δ.Ε, Δ.Π.Ε.

Θέμα :«Κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών ΕΕΠ και ΕΒΠ στη Β φάση προσλήψεων – διαμαρτυρία για τις απαράδεκτες τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ»

Σχετικά με τις προσλήψεις των αναπληρωτών που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 01.09.2023 οι οποίες ήταν 5.142 για την Α Φάση των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) θα πρέπει να ειπωθούν τα έξης :

Μπορεί να φαίνονται πολλές οι προσλήψεις αλλά τα εναπομείναντα κενά είναι πάρα πολλά τόσο στα ΣΜΕΑΕ όσο και στη παράλληλη στήριξη. Ακόμα περιμένουμε να δοθούν και τα υπόλοιπα προγράμματα που είναι για να προσληφθούν Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στη γενική εκπαίδευση.

Επίσης θα θέλαμε να διαμαρτυρηθούμε για τις απαράδεκτες τοποθετήσεις – διαθέσεις μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε συστεγαζόμενα, όμορα σχολεία ή ακόμα και σε σχολεία που απέχουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, φαινόμενο που πήρε αρκετά μεγάλες διαστάσεις με αποτέλεσμα να καθίσταται ατελέσφορη η ουσιαστική παρέμβαση-υποστήριξη των μαθητών αυτών των σχολείων μιας και θα τη λαμβάνουν μόνο για τις μισές μέρες της εβδομάδας. Πρακτικές τέτοιου τύπου πέρα από το ότι είναι απαράδεκτες κρίνονται και επικίνδυνες σε ορισμένες περιπτώσεις μιας και δε νοείται π.χ. υποστήριξη ΣΜΕΑΕ με σχολικό νοσηλευτή ή ΕΒΠ όταν ο συνάδελφος θα πρέπει να βρίσκεται σε εβδομαδιαία βάση σε 2-3 σχολεία ή όντας παράλληλη στήριξή σε 7 ή 8 μαθητές.

Ζητάμε άμεσα το Υπουργείο να παρέμβει σε όλες τις διευθύνσεις που έχουν εφαρμόσει τέτοιες πρακτικές που κάθε άλλο παρά βοηθούν τους υποστηριζόμενους μαθητές ευτελίζοντας παράλληλα με αυτόν τον τρόπο το ρόλο του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή.

Απαιτούμε :

· Να δημοσιεύονται όλα τα κενά σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες , με απόλυτη διαφάνεια και χωρίς καμία περικοπή.

· Να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά κενά που υπάρχουν στην Β φάση έτσι ώστε να μπορέσουν όλα τα σχολεία και τα ΚΕΔΑΣΥ να λειτουργήσουν χωρίς καμία έλλειψη .

· Να επιστρέψουν όλες οι αρμοδιότητες για την ιεράρχηση των αναγκών τοποθέτησης ΕΕΠ-ΕΒΠ και όλα τα θέματα που αφορούν εργαζόμενους ΕΕΠ-ΕΒΠ στο ΠΥΣΕΕ .

· Να διορθωθούν άμεσα όλες οι άστοχες τοποθετήσεις μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και να τοποθετηθούν σε μία σχολική μονάδα.

· Λόγω της πρωτοφανούς θεομηνίας αιτούμαστε να δοθεί μια εβδομάδα επιπλέον χρόνος για την τοποθέτηση συναδέλφων οι οποίοι είτε προέρχονται από περιοχές που έχουν πληγεί είτε πρόκειται να αναλάβουν υπηρεσία σε κάποια πληγείσα περιοχή.

Η υποστήριξη όλων των μαθητών θα πρέπει να είναι προτεραιότητα του Υπουργείου, οι μαθητές μας είναι το μέλλον του τόπου μας και θα πρέπει το δημόσιο σχολείο να είναι δίπλα σε κάθε μαθητή και σε κάθε γονιό που το χρειάζεται .

Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για τα παραπάνω.

Δείτε σχετικά

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Να καταγραφούν και να καλυφθούν τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση 

Αναπληρωτές πληγεισών περιοχών: Zητούν παράταση παρουσίας στα σχολεία τοποθέτησης και διευκολύνσεις 

Δείτε επίσης

Ωράριο μόνιμων και αναπληρωτών εκπ/κών-ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπ/γεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-Ειδικά-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Οδηγός για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: Πρόσληψη-τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας-ωράριο-μισθολογικά-άδειες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση