Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρίες για προσωρινό πίνακα ΕΒΠ 1ΕΑ/2022: Βρέθηκε το πιθανό λάθος;-Επιστολές διαμαρτυρίας-Ποσοστά απορριπτέων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαμαρτυρίες για προσωρινό πίνακα ΕΒΠ 1ΕΑ/2022: Το πιθανό λάθος στις στήλες στο ecxel του ΑΣΕΠ. Επιστολές διαμαρτυρίας υποψηφίων-Ζητούν ανακοινοποίηση του Πίνακα-Ποσοστά απορριπτέων.

Πολλές διαμαρτυρίες υποψηφίων καταγράφονται για τον Προσωρινό αξιολογικό πίνακα κατάταξης και απορριπτέων της Προκήρυξης 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ,  για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο οποίος εκδόθηκε σήμερα Τετάρτη 20 Ιουλίου 2022.

Οι υποψήφιοι μιλούν για αριθμό συνολικών μορίων στα προσωρινά αποτελέσματα της 1ΕΑ/2022, ο οποίος διαφέρει από το άθροισμα των επιμέρους κριτηρίων, για λάθη στη μοδιοδότηση, όπως μηδενική μοριοδότηση στους βασικούς τίτλους σπουδών, μη μοριοδότηση τέκνων κ.α, τα οποία θα πρέπει  οι αρμόδιοι να εξετάσουν και αν υφίστανται να προβούν ακόμη και σε ανακοινοποίηση του Πίνακα.

UPDATE

Προσωρινοί Πίνακες 1ΕΑ 2022-Ορθή επανάληψη: Κατάταξη με σειρά προτεραιότητας μελών ΕΒΠ 

Εν τω μεταξύ, ο εκπαιδευτικός (Μαθηματικός) Μάριος Μαγιολαδίτης, αναφέρει επί του θέματος σε ανάρτησή του στην ομάδα του f.b Εκπαιδευτικοί Βθμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), την οποία διαχειρίζεται, πως μετά από κάποιες δοκιμές, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι έχει γίνει ένα μπέρδεμα στις στήλες 7 και 19 στο ecxel του ΑΣΕΠ με το σύνολο των μορίων ξένων γλωσσών (η στήλη 7) στο τελικό προστίθεται ξανά ενώ δεν προστίθεται ο αριθμός τέκνων.

Συγκεκριμένα ο εκπαιδευτικός έγραψε τα παρακάτω: 

“Μετά από καταγγελίες συναδέλφων ότι ο αριθμός συνολικών μορίων στα προσωρινά αποτελέσματα της 1ΕΑ/2022 διαφέρει από το άθροισμα των επιμέρους κριτηρίων, επικοινώνησα τηλεφωνικά με το ΑΣΕΠ για αυτό το πρόβλημα. Όπως μου ανέφερε η υπάλληλος τα στοιχεία τα έχουν τραβήξει από το opsyd το οποίο είναι απόλυτα λογικό.

Δεν εμφανίζονται λάθη στα επιμέρους στοιχεία αλλά στο τελικό άθροισμα. Εξήγησα ότι πολλοί έχουν μόρια παραπάνω (και όχι λιγότερα).Εξήγησα ότι πολλοί έχουν μόρια παραπάνω (και όχι λιγότερα). Μετά από κάποιες δοκιμές, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι έχει γίνει ένα μπέρδεμα στις στήλες 7 και 19. Το σύνολο των μορίων ξένων γλωσσών (η στήλη 7) στο τελικό προστίθεται ξανά ενώ δεν προστίθεται ο αριθμός τέκνων (στήλη 19). Έφτιαξα ένα πρόγραμμα στο excel και επιβεβαιώνει ότι η θεωρία μου ισχύει και για τα 4145 άτομα της λίστας. Από ότι φαίνεται ο τύπος ΣΥΝΟΛΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ + ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ + ΑΝΑΠΗΡΙΑ >50% + ΜΟΡΙΑ ΑΝ. ΤΕΚΝΩΝ εκ παραδρομής έχει υπολογιστεί ως ΣΥΝΟΛΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ + ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ + ΑΝΑΠΗΡΙΑ >50% + ΣΥΝΟΛΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.

Αυτό βέβαια είναι γνώμη μου απλά τους το μετέφερα. Επίσης, τους είπα ότι έχουν περιθώριο να κάνουν ορθή επανάληψη όπως έγινε στην 1ΓΤ/2019.

Ελπίζω το αίτημα να εισακουστεί και να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα χωρίς να χρειαστούν ενστάσεις”.

Επιστολές διαμαρτυρίας

Υποψήφιοι μέλη του ΕΒΠ απέστειλαν στο especial. gr επιστολές μια εκ των οποίων δημοσιεύουμε ακολούθως

Προσωρινοι πινακες 1εα/2022

Σημερα ανακοινωθηκαν οι προσωρινοι πινακες της προκυρηξης της ειδικης αγωγης 1ΕΑ/2022 που αφορα την ειδικοτητα ΕΒΠ. Οι πινακες περιεχουν τραγικα λαθη στη μοριοδοτηση, οπως μηδενικη μοριοδοτηση στους βασικους τιτλους σπουδων [σαν να μην υπαρχει τιτλος ενω ειναι βασικο κριτηριο ], οπως μη μοριοδοτηση τεκνων, ενω εγγραφονται στη στηλη τα μορια δεν εχουν καταμετρηθει στην τελικη μοριοδοτηση ,οπως να εχουν προσθεθει επιπλεον μορια ενω δεν υπαρχουν.

Σ επικοινωνια με το ΑΣΕΠ λεει οτι ειναι μια χαρα οι πινακες, ενω δεν ειναι .

Το ασεπ παρελαβε τους φακελους απο τον ΟΠΣΥΔ πριν 2 μερες και σε 2 μερες εβγαλε προσωρινα με παραπολλα λαθη. Παρακαλουμε ως υποψηφιοι αναπληρωτες, να δημοσιοποιηθει το θεμα ωστε να μην γινουν οι προσληψεις αναπληρωτων με τοσα λαθη στους πινακες εφοσον δεν προλαβαινουν να βγαλουν τους οριστικους ως την εναρξη της σχολικης χρονιας, να αποσυρουν τον συγκεκριμενο πινακα και να γινει ανακοινοποιηση στο ορθο ,με σωστη μοριοδοτηση .

Επισης ειναι αδικο και παραλογο να ζηταει ενστασεις ο ΑΣΕΠ ωστε να λυθουν τα λαθη που εγιναν απο δικη τους υπαιτιοτητα .

Ποσοστά απορριπτέων 1ΕΑ/2022

Σύμφωνα με τον Βασίλη Χριστινάκη, Μαθηματικό, Διευθυντή του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Ρόδου, ο οποίος κοινοποίησε τον ακόλουθο πίνακα, στα θετικά καταγράφεται το γεγονός ότι το πρόβλημα με το παράβολο έχει ελαχιστοποιηθεί, στα αρνητικά η έλλειψη τίτλου που κυριαρχεί και το ποσοστό των απορριπτέων.

Δείτε επίσης

Προσωρινοί Πίνακες 1ΕΑ 2022 ΑΣΕΠ: Κατάταξη με σειρά προτεραιότητας για τα μέλη ΕΒΠ

Πρόεδρος ΑΣΕΠ-Πίνακες ειδικής: Δεσμεύομαι πως θα κάνουμε ότι μπορούμε-Χρειάζεται πιο απλή νομοθεσία 

Πίνακες ΑΣΕΠ-Ειδική Αγωγή: Εφικτός στόχος μέσα Αυγούστου να έχουμε Προσωρινούς κατά τον Πρόεδρο ΑΣΕΠ 

Αποκλεισμός εκπαιδευτικών από τους Πίνακες Ειδικής Αγωγής ΑΣΕΠ

Κατανομή μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022 κατά κλάδo, ειδικότητα ή ειδίκευση 

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Δείτε ακόμη

Τοποθέτηση Διευθυντών Εκπαίδευσης: Η Απόφαση με τα ονόματα 

Τροπολογία για νεοδιόριστους: Νέος διορισμός ή πρόσληψη στην εκπαίδευση μετά 3 έτη από το ΦΕΚ διορισμού

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση