Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρία γονέων: Αίτημα παραμονής εκπαιδευτικού σε σχολείο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαμαρτυρία γονέων αναφορικά με αίτημα παραμονής εκπαιδευτικού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κορωπίου – Οι γονείς ζητούν την ανανέωση της σύμβασης της εκπαιδευτικού.

Διαμαρτυρία γονέων

Επιστολή προς την Υπουργό ΠΑΙΘ κα Κεραμέως, την Υφυπουργό ΠΑΙΘ κα Μακρή και τη Διεύθυνση εκπαίδευσης ΠΕ Αν. Αττικής, απέστειλαν γονείς της Α1 τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κορωπίου, αναφορικά με αναπληρώτρια εκπαιδευτικό Π.Ε. 70 με τρίμηνη σύμβαση, η οποία πρόκειται να απολυθεί τον Απρίλιο.

Οι γονείς ζητούν την ανανέωση της σύμβασης της εκπαιδευτικού, καθότι όπως τονίζουν, αν αυτό δεν συνβεί οι μαθητές θα  αλλάξουν δασκάλα για 3η κατά σειρά φορά τη φετινή σχολική χρονιά.

Αναλυτικά η επιστολή
Διαμαρτυρία γονέων

Εμείς, οι γονείς των μαθητών της Α΄Τάξης στο 3ο δημοτικό σχολείο Κορωπίου,  διαμαρτυρόμαστε με τον πιο έντονο τρόπο για την μεγάλη αδικία που υφίστανται τα παιδιά μας.

Με έκπληξη μάθαμε ότι η δασκάλα τους αναπληρώτρια εκπαιδευτικός Π.Ε. 70 με τρίμηνη σύμβαση πρόκειται να απολυθεί τον Απριλίο με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να αλλάζουν τον 3ο κατά σειρά δάσκαλο για φέτος.

Αρχές Οκτώβρη του 2020 πληροφορηθήκαμε πως η εκπαιδευτικός που είχε αναλάβει το τμήμα των παιδιών μας θα βγει σε άδεια ευπαθούς ομάδας covid, λόγω κύησης.

Χρειάστηκαν 3 εβδομάδες αναστάτωσης και ταλαιπωρίας και ουσιαστικής απώλειας μαθημάτων, που κάθε άλλο παρά βοηθούσε στην ομαλή προσαρμογή και ένταξη των παιδιών μας στο Δημοτικό για να έρθει νέα δασκάλα.

Τα παιδιά μας είναι στην Α΄ δημοτικού

σε μια πολύ καθοριστική τάξη καθώς τώρα ξεκινάνε το ταξίδι τους στη γνώση και διαμορφώνουν τη σχέση τους με το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς. Έχουν ανάγκη, περισσότερο από κάθε άλλη ηλικία, τη σταθερή δασκάλα/ο που θα είναι το σημείο αναφοράς τους για το σχολείο.

Αυτό γίνεται περισσότερο αναγκαίο από ποτέ

σε μια εξαιρετικά προβληματική χρονιά για τη φοίτησή τους. Μια τέτοια χρονιά που συγκλονίζεται από την πανδημία και ενώ οι οικογένειες μας έχουν ήδη υποστεί όλες τις αρνητικές συνέπειες της, τα παιδιά μας στερούνται του αυτονόητου δικαιώματος τους να βρίσκονται στο φυσικό χώρο μάθησης και κοινωνικοποίησης του σχολείου.

Κι αυτό γιατί  το Υπουργείο Παιδείας

ένα χρόνο τώρα δεν εξασφάλισε την αναγκαία αραίωση των μαθητών σε μικρότερα τμήματα με επιπλέον εκπαιδευτικούς και υποδομές. Το Υπουργείο Παιδείας εύκολα και με ελαφρότητα ισχυρίζεται ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το διδακτικό χρόνο στην τάξη με τηλεεκπαίδευση.

Τα σχολεία ανοίγουν και κλείνουν αιφνιδίως,

τα μέτρα προστασίαςεισάγονται και στη ζωή της σχολικής κοινότητας – μάσκες και αντισηπτικά, απόσταση, αποφυγή ανάμειξης μαθητών,προσέλευση καθώς και αναχώρηση από διαφορετικές πόρτες – τα πρωτάκια μας αλλά και εμείς οι γονείς τους γνωρίζουμε πρωτόγνωρες και απίστευτα δύσκολες συνθήκες, καθώς καλούνται να διδαχθούν την ύλη της Α΄ Δημοτικού μέσω τηλεκπαίδευσηςοι γονείς, ή ακόμα χειρότερα οι ηλικιωμένοι αναλαμβάνουν την παράλληλη με την εκπαιδευτικό στήριξη ποσό μάλλοντην στιγμή που η τρίτη ηλικία είναι  ευάλωτη και αυτούς πρωταρχικά προστατεύουμε !!!

Η μόνη σταθερότητα  που τους είχε απομείνει δεν ήταν παρά το πρόσωπο της δασκάλας τους, και τώρα μας λένε ότι η δασκάλα θα πρέπει να απολυθεί τον Απρίλιο!!!

Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε

γιατί η δασκάλα μας θα πρέπει να απολυθεί και την ίδια στιγμή το κενό στη θέση που τώρα καλύπτει θα συνεχίσει να υπάρχει! Τι σχεδιασμός είναι αυτός που αδιαφορεί για τα παιδιά μας και αντιμετωπίζει την αναπληρώτρια δασκάλα τους  σαν  ευκαιριακά εργαζόμενη που δουλεύει κάποιους μήνες και μετά την «πετάνε» έξω από το σχολείο.

Γιατί αγνοούν την εξαιρετική παιδαγωγική σχέση

που έχει ήδη αναπτυχθεί και αποτελεί καθοριστικό κίνητρο μάθησης για  τα παιδιά μας.Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο και η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Αττικής που έχουν  την ευθύνη για την εξασφάλιση των όρων για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη ποιότητα εκπαίδευσης να προχωρούν σε τόσο αντιπαιδαγωγικές ενέργειες ;

Πως κάτω από αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες εσείς σχεδιάζετε  να αλλάξουν τα παιδιά μας δασκάλα για 3η κατά σειρά φορά τη φετινή σχολική χρονιά.

Αυτό είναι εγκληματικό για τα παιδιά μας και θέτει σε σοβαρότατο κίνδυνο να διαταράξει μακροπρόθεσμα πλέον την ψυχοκοινωνική ισορροπία της οικογένειας κάτι το οποίο η κυβέρνηση με δηλώσεις της απεύχεται επικοινωνιακά. Είναι ντροπή. Για ποια ποιότητα στην εκπαίδευση τολμάτε να μιλάτε όταν βλέπουμε αυτό που κάνετε στα παιδιά μας;

Διαμαρτυρία γονέων
Είμαστε αποφασισμένοι

να μην  επιτρέψουμε την αναίτια και βίαιη διακοπή της δουλειάς της δασκάλας του τμήματος Α1 με τα παιδιά μας.Καλούμε γονείς, συλλόγους, ενώσεις, ομοσπονδία  γονέων να ενώσουμε τη φωνή μας και να σταματήσουμε μια αδικία που όπως πληροφορούμαστε  προσβάλει  τα μορφωτικά δικαιώματα  των παιδιών μας και χιλιάδων μαθητών πανελλαδικά αλλά και τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων εκπαιδευτικών.

Απαιτούμε να ανανεώσετε τη σύμβαση της δασκάλας των παιδιών του Α1 στο 3ο Δ.Σ. Κορωπίου.

Καμία απόλυση αναπληρωτή στη διάρκεια της χρονιάς δεν αξίζει στα παιδιά μας και σε κανένα παιδί.

Απαιτούμε να καταργηθούν οι τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να διαπιστώσει ότι είναι αντιπαιδαγωγικό και απαράδεκτο εργασιακά μέτρο και τελικά πέρα από τους εκπαιδευτικούς αυτός που την «πληρώνει»  είναι τα παιδιά μας.

Τα παιδιά μας χρειάζονται μόνιμους εκπαιδευτικούς και ανοιχτά και ασφαλή σχολεία  για να κερδίσουν τη γνώση και τη ζωή. Αυτά έχει υποχρέωση να τα παρέχει η πολιτεία.

Αναμένουμε με αγωνία

την ικανοποίηση του αυτονόητου αιτήματός μας, δηλαδή την ανανέωση της σύμβασης της δασκάλας του Α1 στο 3ο ΔΣ Κορωπίου έως το τέλος της σχολικής χρονιάς  διαφορετικά θα προχωρήσουμε σε δυναμικές αντιδράσεις μαζί με τους εκπαιδευτικούς, γιατί αυτό το χρωστάμε στα παιδιά μας.

Οι γονείς του Α1 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κορωπίου-υπογραφές

Δείτε επίσης

Εξαδάκτυλος: Ανοιγμα μόνον της Γ Λυκείου-Η πίεση είναι τρομακτική
Μέτρα κορονοϊού έως 12 Απριλίου 2021 | ΦΕΚ
Νίκη Κεραμέως για self-test, άνοιγμα Λυκείων, voucher, Πανελλαδικές, Προαγωγικές, παράταση σχολ. έτους
Γκίκα-Βεβαίωση self-test: Με συζήτηση, συνεργασία και πειθώ δεν θα υπάρξει πρόβλημα
Πρόεδρος ΠΦΣ-self-test: Εως Παρασκευή σε όλα τα Φαρμακεία για να καλύψουμε 330.000 μαθητές Λυκείου

Πριν φύγετε

Ψηφιακή Μέριμνα-voucher 200 ευρώ: Αιτήσεις από Δευτέρα 05 Απριλίου 2021 | Η πλατφόρμα
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply