Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διάταξη-Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ο κλάδος ΠΕ70-Δασκάλων έχει προτεραιότητα στην οργάνωση-συντονισμό-διδασκαλία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διάταξη-Εργαστήρια δεξιοτήτων: Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων έχουν προτεραιότητα στην οργάνωση-συντονισμό-διδασκαλία.

Διάταξη-Εργαστήρια δεξιοτήτων

Κατατέθηκε την Τρίτη 08.06.2021 η υπ. αριθμ. 920/99 8.6.2021Τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία περιλαμβάνει 7 άρθρα.

Το άρθρο 3 περιλαμβάνει διατάξεις

με τις οποίες ρυθμίζεται η κατανομή χρόνου διδακτικής ενότητας Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο πρόγραμμα σπουδών στο Δημοτικό σχολείο και στο Νηπιαγωγείο  με τροποποιήσεις του άρθρου 11 του π.δ.79/2017.

Σύμφωνα με τη διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 3 της Τροπολογίας,

οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 70 έχουν προτεραιότητα  στην οργάνωση, στον συντονισμό και στη διδασκαλία, κατά τη διάρκεια της υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και ακολούθως οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν στη σχολική μονάδα.

_______________

Δείτε αναλυτικά την διάταξη του άρθρου 3

2. Η παρ. 6 της περ. Α’ του άρθρου 11 του π.δ. 79/2017 αντικαθίσταται ως εξής:

“6. Στα δημοτικά σχολεία κάθε μάθημα διδάσκεται αποκλειστικά από έναν μόνο εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων ή από έναν εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας, όταν πρόκειται για τα μαθήματα ειδικοτήτων που προβλέπονται στο ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα.

Εξαίρεση αποτελούν τα διδακτικά αντικείμενα της αισθητικής αγωγής, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, τα οποία μπορούν να ανατίθενται σε περισσότερους από έναν εκπαιδευτικούς.

Κατά την υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οργανώνουν, συντονίζουν και διδάσκουν με προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων και ακολούθως οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν στη σχολική μονάδα.”.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο 3 της Τροπολογίας ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Τροπολογία 7 άρθρων: Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο-Οργανικές θέσεις-Παράταση σχολ. έτους
Σύσταση 721 οργανικών θέσεων κλάδων Πρωτοβάθμιας-Ορισμός οργανικών κλάδων Δευτεροβάθμιας
Παράταση σχολικού έτους: Διάταξη σε νομοσχέδιο του Υπ. Εσωτερικών

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Ψηφιακό απολυτήριο-Ψηφιοποίηση και έκδοση αποδεικτικών-βεβαιώσεων-πιστοποιητικών Β/θμιας
Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης: Οι αλλαγές στην Πρωτ/θμια-Δευτ/θμια-Τριτ/θμια-Ειδική Αγωγή
Προσλήψεις αναπληρωτών-αλλαγές: Καταχώριση κενών σε ενιαία εφαρμογή-Ψηφιακή ανάληψη υπηρεσίας
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς

Πριν φύγετε

 Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2021-22: Διαδικασία-Εγκρίσεις-Εκπαιδευτικοί-ΕΒΠ-Σχολικοί Νοσηλευτές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση