Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διάθεση οδηγών-συνοδών λεωφορείων Ειδικών Σχολείων από το Υπουργείο Εθνικής Αμυνας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διάθεση οδηγών-συνοδών λεωφορείων ΣΜΕΑΕ-Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης από το Υπουργείο Εθνικής Αμυνας – 69 στελέχη και από τους τρεις Κλάδους (Στρατός Ξηράς, Πολεμικό Ναυτικό και Πολεμική Αεροπορία).

Διάθεση οδηγών-συνοδών λεωφορείων ΣΜΕΑΕ

Συνδρομή στην κάλυψη επιτακτικών αναγκών σε οδηγούςσυνοδούς λεωφορείων των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), κατά το σχολικό έτος 2022 – 2023, προσφέρει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ανακοινώνοντας πως στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) τίθενται 69 στελέχη και από τους τρεις Κλάδους (Στρατός Ξηράς, Πολεμικό Ναυτικό και Πολεμική Αεροπορία).

Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Αμυνας

Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο πλαίσιο της διαρκούς κοινωνικής προσφοράς των Ενόπλων Δυνάμεων, ανακοινώνει τη διάθεση στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων 69 στελεχών και από τους τρεις Κλάδους (Στρατός Ξηράς, Πολεμικό Ναυτικό και Πολεμική Αεροπορία), προκειμένου να συνδράμουν στην κάλυψη επιτακτικών αναγκών σε οδηγούς – συνοδούς λεωφορείων των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2022 – 2023.

Με μέριμνα του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που διατίθενται από την έναρξη του σχολικού έτους, την 1 Σεπτεμβρίου έως την 23 Δεκεμβρίου 2022 (με δυνατότητα παράτασης έως το τέλος της σχολικής χρονιάς), εξασφαλίζουν την έγκαιρη και με ασφάλεια μεταφορά των παιδιών από και προς τις Σχολικές τους Μονάδες.

Η δράση υλοποιείται σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Αττικής, Θεσσαλίας, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Νοτίου Αιγαίου και Βορείου Αιγαίου.

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κος Νικόλαος Χαρδαλιάς, για την υλοποίηση της δράσης δήλωσε:

Για μια ακόμη φορά, οι Ένοπλες Δυνάμεις δίνουν δυναμικό παρόν και στέκονται στο πλευρό ευάλωτων πληθυσμιακών ομάδων, ως ένα μικρό μόνο δείγμα της αδιάλειπτης προσφοράς τους σε κάθε κρίσιμο για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής τομέα, προσφορά που τις καθιστά αποδέκτη καθολικής αναγνώρισης από το κοινωνικό σύνολο, ενισχύοντας περαιτέρω την αρραγή σχέση εμπιστοσύνης που έχουν διαχρονικά αναπτύξει με τους Έλληνες πολίτες”.

Δείτε επίσης

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

 Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Ωράριο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-Ειδικά σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ 

Πριν φύγετε

Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας ΕΒΠ: Απορρίφθηκε από το Ειρηνοδικείο Αθηνών η αγωγή μελών ΕΒΠ

Πρόβλημα στέγης εκπαιδευτικών: Ο Γολγοθάς για ένα σπίτι στο νησί

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση