Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαχείριση Κρίσης κορονοϊού και Επαναλειτουργία Σχολείων: Mια πολύπλοκη διαδικασία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαχείριση Κρίσης κορονοϊού και Επαναλειτουργία Σχολείων: Mια πολύπλοκη διαδικασία που επιφυλάσσει πολλούς κινδύνους – Του Γ. Δεληγιάννη, Σχολικού Νοσηλευτή (ΠΕ25).

Διαχείριση Κρίσης κορονοϊού και Επαναλειτουργία Σχολείων

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ)
Κοροναϊός: Η Διαχείριση της Κρίσης και η Επαναλειτουργία των Σχολείων

Δεληγιάννης Γ.,

Σχολικός Νοσηλευτής ΠΕ 25, MSc Διαχείρισης Κρίσεων

Εισαγωγικό σημείωμα

Η τρέχουσα πανδημία του κοροναϊού προκαλεί τεράστια προβλήματα παγκοσμίως και σε πολλαπλά επίπεδα.

Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες, η κατάσταση σταδιακά εξομαλύνεται, ωστόσο η διαχείριση μιας τέτοιας κρίσης είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

Η μελέτη και η απόφαση της άρσης των περιοριστικών μέτρων και συγκεκριμένα η επαναλειτουργία των σχολείων είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που επιφυλάσσει πολλούς κινδύνους.

Καθώς η φάση της πανδημίας εξελίσσεται, όλοι βιώνουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις σε πολλά επίπεδα.

Παράλληλα, παρατηρείται μια εντυπωσιακή αύξηση σε θεωρίες και υποθέσεις για την τρέχουσα κατάσταση, την εξέλιξη αυτής, την άρση των μέτρων και έναν καταιγισμό κριτικών για το τι είναι σωστό ή λάθος.

Αν μη τι άλλο, αυτό αποτελεί μια φυσιολογική συμπεριφορά του πληθυσμού, που ανησυχεί για την υγεία του, την υγεία των αγαπημένων του προσώπων αλλά και για την οικονομική και κοινωνική κατάσταση που θα διαμορφωθεί μετά την κρίση.

Είναι όμως ζωτικής σημασίας η σωστή ενημέρωση, ο ρεαλισμός και η αποφυγή επικίνδυνων και αυθαίρετων συμπερασμάτων (Π.χ. Είναι αδύνατο να συγκρίνουμε τις ανθρώπινες απώλειες από τροχαία ατυχήματα με τις απώλειες από ένα λοιμώδες νόσημα, όπως της νόσου CoViD-19).

Δείτε: Κοροναϊός –  Η Διαχείριση της Κρίσης και η Επαναλειτουργία των Σχολείων

Δείτε σχετικά

Υγιεινή χεριών-κορονοϊός: Πότε και πως πλένονται με νερό, σαπούνι, αντισηπτικό
Πως φοράμε σωστά τη χειρουργική μάσκα: Οδηγίες σωστής εφαρμογής από μη υγειονομικούς – Της Χριστίνας Πασαλή, Σχολικής Νοσηλεύτριας (ΠΕ25)

Δείτε επίσης

Πρωτόκολλα εξ αποστάσεως υποστηρικτικής παρέμβασης του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Υλοποίηση και εφαρμογή εξ αποστάσεως υποστήριξης: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ σε ΥΠΑΙΘ-Διαβίβαση Πρωτοκόλλων
Οδηγός υποστήριξης ΙΜΕΓΕΕ: Σημαντικό υλικό για την αντιμετώπιση επιπτώσεων της πανδημίας κορονοϊού
ΙΜΕΓΕΕ–ACADEMIA.EDU: Οδηγίες προς τους συγγραφείς για δημοσίευση εργασιών και ευχαριστίες

Πριν φύγετε

Ανακοίνωση άρσης μέτρων: Αρχές επόμενης εβδομάδας από τον Πρωθυπουργό-Δύσκολη άσκηση το άνοιγμα των σχολείων
Ζαχαράκη στο “MEGA MAG”: Μετακύλιση ύλης την επόμενη χρονιά-Προτεραιότητα η Γ Λυκείου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση