“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαχείριση ύποπτου κρούσματος: Ορίζεται υπεύθυνος εκπ/κός στα γενικά σχολεία-Σχολ. Νοσηλευτής στα ειδικά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Διαχείριση ύποπτου κρούσματος κορονοϊού: Ορίζεται υπεύθυνος εκπαιδευτικός στα γενικά σχολεία και Σχολικός Νοσηλευτής, κατά προτεραιότητα, στα Ειδικά.

Διαχείριση ύποπτου κρούσματος

ΣΜΕΑΕ
“Σε κάθε ΣΜΕΑΕ ορίζεται ένας υπεύθυνος, κατά προτεραιότητα ο/η Σχολικός Νοσηλευτής/τρια, για τη διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων COVID-19, με τον αναπληρωτή του. Ο/Η υπεύθυνος/η ενημερώνει το προσωπικό σχετικά με την αναγνώριση και διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων COVID-19“.
Η παραπάνω επισήμανση περιλαμβάνεται στην Εγκύκλιο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη, με την οποία καθορίζονται οι λεπτομέρειες της επαναλειτουργίας των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η ίδια επισήμανση περιλαμβάνεται και στην αντίστοιχη Εγκύκλιο της Υφυπουργού με τις λεπτομέρειες της επαναλειτουργίας των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Αγωγής
Αναφορικά με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Αγωγής, στις σχετικές Οδηγίες τους ΕΟΔΥ, με τις οποίες παρέχεται ενημέρωση των εκπαιδευτικών και του λοιπού προσωπικού των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων της χώρας (και μέσω αυτών και των μαθητών) σχετικά με
  • τη λοίμωξη COVID-19,
  • τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού,
  • τις απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση εμφάνισης περιστατικού ύποπτου για λοίμωξη COVID-19 και
  • γενικά την ασφαλή επαναλειτουργία τους

και σχετικά με την διαχείριση ύποπτου κρούσματος στην εκπαιδευτική μονάδα, έχουμε την παρακάτω επισήμανση:

“Διαχείριση ύποπτου κρούσματος στην εκπαιδευτική μονάδα.
Σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα ορίζεται ένας υπεύθυνος για τη διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων COVID-19, με τον αναπληρωτή του. Ο υπεύθυνος ενημερώνει το προσωπικό σχετικά με την αναγνώριση / διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων COVID-19″.

 Δείτε σχετικά

Ειδικά σχολεία Πρωτοβάθμιας: Τρόπος επαναλειτουργίας-Οδηγίες ΕΟΔΥ | Εγκύκλιος
Ειδικά σχολεία Δευτεροβάθμιας: Τρόπος επαναλειτουργίας-Οδηγίες ΕΟΔΥ | Εγκύκλιος
Απόφαση τρόπου επαναλειτουργίας ειδικών σχολείων και Πρωτοβάθμιας | ΦΕΚ
Τρόπος επαναλειτουργίας Δημοτικών-Νηπιαγωγείων: Προσέλευση-διαρρύθμιση αιθουσών-Διαλείμματα-Καθαριότητα-Συνεδριάσεις
Οδηγίες ΕΟΔΥ: Για Δημοτικά-Νηπιαγωγεία-Παιδικούς-Βρεφονηπιακούς σταθμούς

Πριν φύγετε

Αδεια ειδικού σκοπού-εγκύκλιος: Λοιπές διευκολύνσεις γονέων-Ειδική άδεια απουσίας ομάδων αυξημένου κινδύνου
Οδηγίες για ταυτόχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Διευθυντές και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας
Επιστροφή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία: Πέμπτη 28.05-Λήξη διάθεσης σε ΚΕΣΥ 27.05 | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση