Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ, σύμφωνα με διάταξη του κατατεθέντος στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση νομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”.
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ
Ως διδακτική αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των υπηρετούντων στα ΚΕΔΑΣΥ, ΚΕΣΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΔΑΥ και των ΚΕΠΕΑ, ΚΕΑ, ΚΠΕ, σύμφωνα με διάταξη στο άρθρο 4 στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, το οποίο κατατέθηκε εχθές αργά το βράδυ στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση και μεταξύ άλλων περιέχει διατάξεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την επιλογή στελεχών, τα ΚΕΔΑΣΥ κ.α.
Ετσι
ουδένα πρόβλημα υπάρχει πλέον για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ των ΚΕΔΑΣΥ αναφορικά με τις υπηρεσιακές τους μεταβολές, αλλά και για τη διαδικασία επιλογής στελεχών, όπου προαπαιτούμενο είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία, κάτι το οποίο είχαμε επισημάνει στη Διαβούλευση του νομοσχεδίου
Δείτε το άρθρο 4 με τη διάταξη
Άρθρο 4
Ορισμοί
στ) Διδακτική υπηρεσία:
στδ) η άσκηση καθηκόντων με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του εκπαιδευτικού ή του μέλους Ε.Ε.Π. στην Ολομέλεια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., στον Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), ή ως εκπαιδευτικό προσωπικό (Ε.Π.) ή Ε.Ε.Π. σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) και
στε) η άσκηση καθηκόντων με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του μέλους της Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Ε.ΠΕ.Α., Κέντρου Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) ή Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.).
____________________
Το νομοσχέδιο
“Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, περιλαμβάνει 220 άρθρα.
Τα αντικείμενα του νομοσχεδίου
- Αντικείμενο του Β΄ Μέρους είναι η οργάνωση των δομών και η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης.
- Αντικείμενο του Γ΄ Μέρους είναι η αξιολόγηση των στελεχών και των εκπαιδευτικών με την εισαγωγή ενός θεσμοθετημένου, ολοκληρωμένου και αποτελεσματικού πλαισίου παρακολούθησης και ελέγχου της αξιολογικής διαδικασίας.
- Αντικείμενο του Δ΄ Μέρους είναι η θέσπιση ενός πλαισίου για την ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.
- Αντικείμενο του Ε΄ Μέρους αποτελεί η θέσπιση ενός αναμορφωμένου, σύγχρονου και ολοκληρωμένου συστήματος εκκλησιαστικής εκπαίδευσης υπό την εποπτεία του κράτους, το οποίο περιλαμβάνει δευτεροβάθμια, μεταδευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση παρέχεται στα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Ε.Σ.) (Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια), η μεταδευτεροβάθμια στις Σχολές Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) και η τριτοβάθμια στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες (Α.Ε.Α.)
- Αντικείμενο του Στ΄ Μέρους είναι η θέσπιση ρυθμίσεων για την αντιμετώπιση ειδικότερων ζητημάτων.
Δείτε
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Δείτε επίσης
Η ΚΥΑ με τα μέτρα κορονοϊού έως 26.07.2021: Eστίαση-κέντρα διασκέδασης-γήπεδα-μετακινήσεις
Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2021: Σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/didaktiki-h-proupiresia-sta-kedasy-kesy-keddy-kday-kepea-kea-kpe-sto-sxedio-nomou-tou-ypaith/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.