Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διδασκαλία Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο: Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διδασκαλία Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο: Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Kύκλο  εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων διοργανώνει το  ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, με θέμα “Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο”.

Αναλυτικά
Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας: “Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο”

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, διοργανώνει κύκλο εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων, με θέμα:

«Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο»

Ο κύκλος των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων σκοπό έχει

την ενημέρωση και επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο, και σε τρόπους και μεθοδολογία που συμβάλλουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων που οδηγούν στην ουσιώδη ιστορική γνώση.

Αυτή τη γνώση

που αναδεικνύει τον πραγματικό ρόλο του μαθήματος της Ιστορίας στη διαμόρφωση της κριτικής σκέψης και βοηθά τον άνθρωπο να κατανοήσει τον κόσμο και τον εαυτό του μέσα στο ιστορικό γίγνεσθαι.

 Στους εκπαιδευτικούς

που θα συμμετάσχουν στον κύκλο των επιμορφωτικών σεμιναρίων θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Ο κύκλος των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας  webex Event και σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα.

 Ο Οργανωτικός Συντονιστής

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδος

 Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης

Δείτε επίσης

Μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο: Καταγγελίες για παράτυπες μεθόδους-Ερώτηση στη Βουλή
Κεραμέως: Καμία απολύτως συζήτηση για αναστολή λειτουργίας σχολείων
Μεταβολές σχολικών μονάδων 2022-23: Ιδρύσεις-Καταργήσεις-Προαγωγές-Συγχωνεύσεις | Εγκύκλιος
Διακρίσεις στο διδακτικό ωράριο εκπαιδευτικών ανάλογα με τον τύπο των σχολείων: Ερώτηση στη Βουλή

Πριν φύγετε

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων γενικών σχολείων
Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση