Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διευκόλυνση καθημερινότητας εκπαιδευτικών: Παρέμβαση με 5 προτάσεις για τους υπό τοποθέτηση εκπ/κούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διευκόλυνση καθημερινότητας εκπαιδευτικών: Παρέμβαση με πέντε (5) προτάσεις για μια πρώτη διευκόλυνση των υπό τοποθέτηση εκπαιδευτικών από την Ομάδα Ερευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής.

Διευκόλυνση καθημερινότητας εκπαιδευτικών

Παρέμβαση για την διευκόλυνση της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών η οποία συντάχθηκε από την Ομάδα Ερευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής.

Ως μια πρώτη διευκόλυνση των υπό τοποθέτηση εκπαιδευτικών καταθέτουν 5 προτάσεις.

Η παρέμβαση
Ομάδα Ερευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής

Αθήνα 18-08-2021

Αρ. Πρωτ. : 8

Θέμα: «Παρέμβαση για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών»

Μετά τη δικαιολογημένη χαρά όλων όσων διορίζονται, έρχεται η σκληρή πραγματικότητα να τους/τις προσγειώσει. Δεν αιφνιδιάζονται και ιδιαίτερα, μιας και οι περισσότεροι μετά από μια δεκαετία και πλέον περιφοράς ως αναπληρωτές σε όλη την Επικράτεια, έχουν νιώσει στο πετσί τους τις δυσκολίες της καθημερινότητας.

Όλοι όσοι διορίζονται εκτός του τόπου μονίμου κατοικίας τους,

κυρίως, όμως, στη νησιωτική Ελλάδα και τα νησιά με υψηλή τουριστική κίνηση, αναζητούν διέξοδο στα προβλήματα.

Έχουν να αντιμετωπίσουν το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, το οποίο δεν είναι ευκαταφρόνητο.

Για τις μετακινήσεις των διακοπών

(Χριστούγεννα, Πάσχα) και των αναπληρωτών προβλεπόταν έκπτωση στα κόμιστρα. Θα διατηρηθεί κα θα επεκταθεί σε όλους τους εκπαιδευτικούς; Το μεταφορικό ισοδύναμο, που είναι μια στοιχειώδης ελάφρυνση δεν ισχύει για όλους.

Η εξασφάλιση στέγης εν μέσω τουριστικής περιόδου εξαιρετικά δύσκολη.

Τα λίγα διαθέσιμα καταλύματα

έχουν απαγορευτικά ενοίκια (από 280 μέχρι 500 ευρώ ανάλογα το νησί), ενώ πολλά εξ αυτών διατίθενται προς ενοικίαση από αρχές Οκτωβρίου μέχρι και τέλος Μαΐου! Όμως, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να βρίσκονται στις θέσεις τους από 1η Σεπτεμβρίου έως και τέλος Ιουνίου…

Το κόστος της αγοράς πόσιμου νερού με την μορφή εμφιαλωμένου είναι ένας ακόμη επιβαρυντικός παράγων, ενώ το κόστος αγοράς τροφίμων δεν έχει σχέση με τα ποσά που δαπανώνται σε μια μεγάλη πόλη.

Το κόστος της διαβίωσης. Η πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολη και για τους μισθούς των εκπαιδευτικών είναι πολύ ακριβή. Υπενθυμίζουμε ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είναι από τους χαμηλότερα αμειβόμενους στην Ευρώπη.

Ως μια πρώτη διευκόλυνση των υπό τοποθέτηση εκπαιδευτικών προτείνουμε:
  1. Να υπάρχει έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
  2. Να υπάρχει εξασφάλιση από τις κατά τόπους δημοτικές αρχές ικανού αριθμού καταλυμάτων και επιδότηση του ενοικίου.
  3. Ανάπτυξη ενός δικτύου, όπου θα καταγράφονται οι προσφερόμενες κατοικίες, με προσιτές τιμές.
  4. Φτηνά πακέτα τηλεφωνίας και ειδικά internet (διάρκειας ενός ή δύο ετών). Το διαδίκτυο αποτελεί ουσιαστικό εργαλείο επικοινωνίας αλλά και μαθημάτων στην εποχή μας! (το έχει ήδη εδώ και αρκετά χρόνια επιτύχει ο κλάδος των στρατιωτικών, με πολύ φτηνά πακέτα τηλεφώνων, απεριόριστα μεταξύ τους και με μέλη της οικογένειας!).
  5. Έκδοση καρτών μέλους (ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ) με τις οποίες θα έχουμε εκπτώσεις σε αγορές (super market, εστιατόρια, καταστήματα ένδυσης, καφέ, εισιτήρια, βενζινάδικα, φαρμακεία …). Απλά, όσοι επιχειρηματίες επιθυμούν, θα καταχωρούνται σε σχετική λίστα που θα ανανεώνεται και θα γνωστοποιείται στα μέλη.
Η υποστήριξη της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών

θα αποβεί προς όφελος του Δημόσιου Σχολείου, δηλαδή, προς όφελος όλων! Ας μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε 160.000 περίπου ανθρώπους και τις οικογένειές τους!

Για το Δ.Σ. της Ε.Ε.Φ.

 Η  Ομάδα Έρευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής

Δρακόπουλος Γρ.
Εμμανουηλίδης Αρ.
Πετρόπουλος Μιχ.

Δείτε επίσης

Ομάδα Έρευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής: Αδιέξοδο με τις αναθέσεις του μαθήματος Φυσικής
Αναθέσεις υλοποίησης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο Γυμνάσιο: Συμπλήρωση απόφασης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου-Λυκείου: Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου-Ημερήσιου ΓΕΛ
 Μακρή-σχολεία: Τα μέτρα για την είσοδο των εκπαιδευτικών στα σχολεία δεν είναι αντίποινα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση