“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διευκρινίσεις λειτουργίας ΚΕΣΥ: Σύλλογος εκπαιδευτικού προσωπικού 2ου ΚΕΣΥ Α Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Διευκρινίσεις λειτουργίας ΚΕΣΥ: Σύλλογος εκπαιδευτικού προσωπικού 2ου ΚΕΣΥ Α Ανατολικής Θεσσαλονίκης | Επιστολή στην πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ.

Διευκρινίσεις λειτουργίας ΚΕΣΥ

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών του 2ου ΚΕΣΥ Α Ανατολικής Θεσσαλονίκης συνέταξε και υπέγραψε επιστολή σχετικά με τη λειτουργία της δομής του ΚΕΣΥ.
Η επιστολή αυτή στάλθηκε προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και κοινοποιήθηκε στην ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας.
Αντικατοπτρίζει δε την ανησυχία των εργαζομένων στη δομή και τις απορίες που έχουν γύρω από την λειτουργία της, δεδομένου:
1. Της κατάστασης και των έκτακτων μέτρων εξαιτίας της  πανδημίας του κορωνοϊού,
2.  της μη παροχής υπηρεσιών καθαριότητας στη δομή από την έναρξη λειτουργίας της το Σεπτέμβριο του 2019 μέχρι σήμερα.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 2ου ΚΕΣΥ Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

  ΠΡΟΣ : ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Ν. Κεραμέως

              ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Σ. Ζαχαράκη

              Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Α. Γκίκα

ΚΟΙΝ.: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 Θέμα: Διευκρινίσεις για τη λειτουργία των ΚΕΣΥ ( ΚΥΑ 783/10-3-2020)

Σύμφωνα με:

  1. το άρθρο 2, παράγραφος 2 του Ν.3699: Στις εκπαιδευτικές υπηρεσίες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης περιλαμβάνονται η διαφοροδιάγνωση, η διάγνωση, η αξιολόγηση και αποτύπωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, η συστηματική παιδαγωγική παρέμβαση με εξειδικευμένα και κατάλληλα προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά εργαλεία και προγράμματα, τα οποία υλοποιούνται από τα κατά τόπους Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) που προβλέπονται στα άρθρα 4 και 12 του παρόντος νόμου και από τις δημόσιες ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες. ( Ν 3699,2008 )
  2. το άρθρο 7, του Ν.4547/2018: Οι αρμοδιότητες που ασκούν τα Κέντρα Εκπαιδευτικής Και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ) για την επίτευξη της αποστολής τους έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό.( Ν 4547, 2018)
  3. το αρθρο 1, παρ. 4. του ΦΕΚ 5614/13/12/2018 του Ενιαίου Κανονισμού Λειτουργίας των Κ.Ε.Σ.Υ. ορίζεται ότι “όλες οι πράξεις, οι ενέργειες και εισηγήσεις των Κ.Ε.Σ.Υ. έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό και αποσκοπούν στην πολυδιάστατη υποστήριξη του έργου των σχολικών μονάδων και του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού της περιοχής ευθύνης τους. ( Ν 5614, 2018)

Με βάση τα παραπάνω, τα Κ.Ε.Σ.Υ. είναι εκπαιδευτική δομή, με βασική εκπαιδευτική λειτουργία τη διαδικασία ατομικής και ψυχοεκπαιδευτικής αξιολόγησης και συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού των μαθητών με φυσική παρουσία και την υποστήριξη των σχολικών μονάδων.

Θεωρείται αυτονόητο ότι θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται και τα Κ.Ε.Σ.Υ. στην απόφαση του ΥΠΑΙΘ (Αριθμός Δ1α/ΓΠ.οικ. 16383/10-03-20)που ορίζει την προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας  από 11/03/20 έως και 24/03/20  πάσης φύσεως εκπαιδευτικών δομών, φορέων και ιδρυμάτων, δημοσίων και ιδιωτικών, κάθε τύπου και βαθμού της χώρας ως εξής:

α) των πάσης φύσεως εκπαιδευτικών λειτουργιών, οι οποίες πραγματοποιούνται με φυσική παρουσία.

Όσον αφορά τη κύρια λειτουργία των Κ.Ε.Σ.Υ. να σημειωθεί ότι  μαθητές και γονείς συναθροίζονται σε χώρους, ατομικές συνεδρίες και οι αξιολογήσεις πραγματοποιούνται δια ζώσης, σε κοντινή απόσταση ενώ πολλοί μαθητές εντάσσονται σε ευπαθείς ομάδες (λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή, πάσχουν από χρόνια νοσήματα, κλπ).

Επιπροσθέτως ως προς το υποστηρικτικό τους έργο, υπάρχει αδυναμία παροχής του καθώς οι σχολικές μονάδες τις οποίες υποστηρίζουν έχουν αναστείλλει τη λειτουργία τους.

Επιπρόσθετα στο Α2 Κ.Ε.Σ.Υ. Ανατολικής Θεσσαλονίκης από την έναρξη της λειτουργίας του έως και σήμερα δεν παρέχεται υπηρεσία καθαριότητας χώρων.

Εν κατακλείδι, δεν μπορεί να αποτραπεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού στα παιδιά που επισκέπτονται τα Κ.Ε.Σ.Υ., από τους λειτουργούς του Κ.Ε.Σ.Υ. εάν εν αγνοία τους είναι φορείς του Covid-19 και αντίστροφα. Παρόλα αυτά η υπηρεσία εξακολουθεί να λειτουργεί και για αυτό παρακαλούμε για τις δικές σας διευκρινήσεις και ενέργειες.

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ 2ου ΚΕΣΥ Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

  1. ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΕΓΟΥΔΑΚΗΣ
  2. ΑΝΤΩΝΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ
  3. ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
  4. ΚΑΡΑΜΙΝΤΖΙΟΥ ΜΙΝΕΡΒΑ
  5. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΛΩΝΤΗΡΑ
  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ
  7. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΡΔΑΣ
  8. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΑΖΟΥ
  9. ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΣΜΑΡΩ
  10. ΣΟΝΙΑ ΜΙΣΣΙΟΥ
  11. ΑΛΙΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ
  12. ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΤΣΙΑΚΜΑΚΗ – ΚΩΦΙΔΟΥ
  13. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΠΗ
  14. ΕΛΕΝΗ ΠΑΣΧΟΥ
  15. ΜΑΡΙΑ ΣΟΝΤΡΑ
  16. ΙΩΑΝΝΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
  17. ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ
  18. ΕΥΜΟΡΦΙΑ ΣΥΡΠΗ
  19. ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΤΖΩΤΖΟΥ
  20. ΜΟΝΑ- ΖΩΗ ΤΣΑΜΙΔΟΥ
  21. ΚΩΝΣΤΑΝ.ΤΣΑΠΟΥΡΝΑΣ
  22. ΜΑΡΙΑ ΣΑΡΑΚΙΝΟΥ
  23. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ

 Δείτε επίσης

Καταστρατήγηση μέτρων κορονοϊού: Επιστολή ΔΟΕ στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΚΕΣΥ: Επιστολή σε πολιτικές ηγεσίες Υπουργείων Παιδείας και Υγείας
ΣΕΕΠΕΑ Αττικής προς πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Κλείστε άμεσα τα ΚΕΣΥ
ΕΝΕΛΕΑ προς πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Κλείστε τα ΚΕΣΥ ώστε να διαφυλαχτεί η δημόσια υγεία
Κρούσματα κορονοϊού 99: Ανακοίνωση 10 νέων-Αδειες ειδικού σκοπού σε γονείς
Κλειστές εκπαιδευτικές δομές και απαγόρευση αθλητικών εκδηλώσεων | ΦΕΚ
Κυριάκος Μητσοτάκης: Τα δυσκολότερα είναι ακόμα μπροστά μας
Κεραμέως για σχολική χρονιά: Δεν πρόκειται να χαθεί-ενδεχόμενο μετάθεσης Πανελλαδικών
ΦΕΚ διορισμών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Ονόματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση