Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διενέργεια τεστ κορονοϊού από εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ μη εμβολιασμένων και μη νοσήσαντων | Οδηγίες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διενέργεια τεστ κορονοϊού από εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ μη εμβολιασμένων και μη νοσήσαντων – Αναλυτικός πίνακας με οδηγίες. 

Διενέργεια τεστ κορονοϊού

Σύμφωνα  με την υπ. αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/07-09-2022 Κ.Υ.Α. (Β΄4695), η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 4695/7-9-2022, με το νέο Πρωτόκολλο 2022-23, με τα μέτρα αντιμετώπισης του covid στα σχολεία και στις Δομές Εκπαίδευσης της χώρας, οι εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι και παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους, υποχρεούνται σε διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου – rapid-test μία φορά την εβδομάδα και συγκεκριμένα πριν από την Τρίτη έως και σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την προσέλευση στη δομή εργασίας (σχολική μονάδα, ΚΕΔΑΣΥ κ.λ.π).

Επ αυτού ο Σχ. Νοσηλευτής Σεραφείμ (Μάκης) Λάππας κοινοποίησε τις ακόλουθες οδηγίες σε πίνακα

Δείτε τον πίνακα ΕΔΩ 

Σύμφωνα με το ΦΕΚ Β 4695/7-9-2022:

  1. Οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παραγράφων 2 και 3 αντιστοίχως του άρθρου 9 της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ. 43107/22.07.2022 (Β’3891) κοινής υπουργικής απόφασης, όπως εκάστοτε ισχύει, και διαθέτουν Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 87), που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α΄ 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α΄ 256) ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, εισέρχονται στις σχολικές μονάδες, στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), όπου υπηρετούν με την επίδειξη του εν λόγω πιστοποιητικού ή βεβαίωσης. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης είναι ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και του Κ.Ε.ΠΕ.Α., αντίστοιχα.
  2. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 1, υποβάλλονται υποχρεωτικά σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο μία (1) φορά την εβδομάδα με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο Π.Δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 111 του ν. 4821/2021 (Α΄ 134).

Ο παραπάνω υποχρεωτικός εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται μία (1) φορά ανά σχολική εβδομάδα, πριν από την Τρίτη έως και σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα, στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.). Εάν ο διαγνωστικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται η ανωτέρω βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και ο/η εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ-ΕΒΠ προσέρχεται στην υπηρεσία του για παροχή διδακτικού ή υποστηρικτικού έργου, με την επίδειξη της εν λόγω βεβαίωσης. Εάν το αποτέλεσμα του εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ.

  1. Υπεύθυνος για τον έλεγχο προσκόμισης πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή της βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου ορίζεται ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), αντίστοιχα.

Δείτε τη συνέχεια στο ΦΕΚ Β 4695/7-9-2022

Δείτε επίσης

Πρωτόκολλο κορονοϊού 2022-23 για σχολεία και δομές εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

ΦΕΚ Β 3891/23-7-2022 Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον covid

ΦΕΚ Β 3891/23-7-2022 Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον covid 

Ανακοίνωση για άνοιγμα σχολείων: Οι εισηγήσεις των ειδικών που έγιναν δεκτές από την Κυβέρνηση σχετικά με τον κορονοϊό 

Γονείς στον αγιασμό: Τι θα ισχύσει την πρώτη ημέρα στο σχολείο με τα μέτρα covid 

Δείτε επίσης

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά 2022/23: Πρόγραμμα πανελλαδικών, ημερομηνίες Πειραματικών/Πρότυπων και άλλα ορόσημα 

Πότε θα λήξουν τα μαθήματα το 2023-Το Πρόγραμμα εξετάσεων όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση